Laat op het forum?
donderdag 10 april 2008 om 02:42
quote:Ikke1971 schreef op 10 april 2008 @ 02:38:
Pffff..jeetje Soleil...dat is inderdaad wel heftig! Wat naar om zo zonder antwoorden te worden achtergelaten zeg!! Kan me voorstellen dat dat tijd kost om overheen te komen (en niet een beetje...). En weer te vertrouwen....
Ja, het is erg naar en zwaar. Vooral dat niet kunnen begrijpen wat er aan de hand is en wat er nou gebeurd is. Dat niks afgesloten is, zeg maar.
Thanks voor je
Als je hier nog eens komt, zul je me er vast nog wel eens over horen zeuren. Ik kom hier altijd even mij ei leggen Maar nu even niet, want ik ben in een redelijke bui.
Pffff..jeetje Soleil...dat is inderdaad wel heftig! Wat naar om zo zonder antwoorden te worden achtergelaten zeg!! Kan me voorstellen dat dat tijd kost om overheen te komen (en niet een beetje...). En weer te vertrouwen....
Ja, het is erg naar en zwaar. Vooral dat niet kunnen begrijpen wat er aan de hand is en wat er nou gebeurd is. Dat niks afgesloten is, zeg maar.
Thanks voor je
Als je hier nog eens komt, zul je me er vast nog wel eens over horen zeuren. Ik kom hier altijd even mij ei leggen Maar nu even niet, want ik ben in een redelijke bui.
donderdag 10 april 2008 om 02:43
quote:_Soleil_ schreef op 10 april 2008 @ 02:42:
[...]
Thanks voor je
Voor nu dan maar door over Spekken, Jagen en Stabiel nieuw vlees
En waar is een forum anders voor dan om af en toe een ei te leggen..
[...]
Thanks voor je
Voor nu dan maar door over Spekken, Jagen en Stabiel nieuw vlees
En waar is een forum anders voor dan om af en toe een ei te leggen..
donderdag 10 april 2008 om 02:45