Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Laat haar nog maar lang Hooooooooi blijven roepen! (geen idee hoe oud je dochter is...maar kan nooit lang genoeg duren volgens mij als het om je dochter gaat...)
Weet je dat zeker Iry? Dochters van 18 vertellen hun moeders vast niet alles
quote:claire123 schreef op 10 april 2008 @ 02:15:

[...]

ik denk dat er genoeg mannen zijn die Het behelpen wel even wil verhelpen De vraag is dan natuurlijk weer of wij wel door die mannen geholpen willen worden. Zijn natuurlijk ook nog wel een heeeeel klein beetje kieskeurig. Toch?
Ze is 18 ikke.tsja.....Ik heb liever niet dat ze haaaaaaaaaaaaaaai zegt.
quote:_Soleil_ schreef op 10 april 2008 @ 02:17:

Weet je dat zeker Iry? Dochters van 18 vertellen hun moeders vast niet alles We joh!! mijn dochter wel
quote:Ikke1971 schreef op 10 april 2008 @ 02:18:

[...]

De vraag is dan natuurlijk weer of wij wel door die mannen geholpen willen worden. Zijn natuurlijk ook nog wel een heeeeel klein beetje kieskeurig. Toch? ja vandaar de solosex
Kieskeurig genoeg iniedergeval om al te behulpzame mannen maar voorbij te laten gaan.

Ben jij ook alleen Ikke?

Je hoeft nergens op te antwoorden hier hoor, als je niet wilt.
Oei...ben bang dat ik me dan toch bij Soleil moet aansluiten...

Maaaarrr..uitzonderingen bevestigen altijd nog de regel!
Yep - Ikke = Single
Nou echt mijn laatste sigaretje en dan moet ik echt naar bed.(had vriend belooft rond 1 uur naar bed te gaan,oeps)

Balen ,ik houd wel van slappe klets op zijn tijd.
quote:iry schreef op 10 april 2008 @ 02:19:

[...]

We joh!! mijn dochter wel

Dat denk ik ook joh. Die wacht nog minstens een jaar of 6.

(haha, dat doet me denken aan mijn moeder, die op mijn 24e/25e ook nog dacht dat mijn eerste keer nog moest komen. Alleen maar omdat ik haar nooit iets vertel over dat soort dingen. Ik stond toen toch even raar te kijken.)
Hoop dat vriend dan niet ligt te wachten maar gewoon lekker ligt te pitten.

Slaap lekker Iry!

Enne..die slappe klets maakte dat ik even aanhaakte...had ook wel even zin in een beetje afleiding van het niet slapen!
Nou, we kunnen binnenkort wel eens een mannen-jaag-avondje organiseren, met alle singles hier
Waarom slaap jij eigenlijk nog niet, Ikke?

Of ben je altijd net zo'n nachtbraker als wij?
quote:_Soleil_ schreef op 10 april 2008 @ 02:21:

[...]

Dat denk ik ook joh. Die wacht nog minstens een jaar of 6.

(haha, dat doet me denken aan mijn moeder, die op mijn 24e/25e ook nog dacht dat mijn eerste keer nog moest komen. Alleen maar omdat ik haar nooit iets vertel over dat soort dingen. Ik stond toen toch even raar te kijken.)

Ik weet ook nog dat mijn moeder tegen me zei toen ik een jaar of 19 was dat ze aannam dat ik nog geen seks gehad had. Want dan had ik het haar toch wel verteld??

Tuurlijk mam was mijn respons... (en ik dacht bij mezelf..dat was twee jaar geleden....). Inmiddels denk ik dat ze het wel snapt
Poe hee,dat single leven is praktisch aan mijn neus voorbij gegaan.na mijn scheiding dacht ik flink te gaan slettebakken. Maar na de derde was ik binnen drie maanden alweer klaar,haha!
Ik doe ook mijn laatste sigaretje trouwens.
quote:_Soleil_ schreef op 10 april 2008 @ 02:23:

Nou, we kunnen binnenkort wel eens een mannen-jaag-avondje organiseren, met alle singles hier voel mij buiten gesloten
slettebakken kan ik nie zo goe...weet niet een ONS vind ik niet echt ge-wel-dig...
Present voor het avondje jagen (maar dan wel subtiel)

En ik ben meestal wel laat, maar nu zou ik eigenlijk allang moeten slapen. Beetje rusteloos. Dus nog ff achter de pc en blijf weer veuls te lang hangen. Over 4 uurtjes gaat de wekker weer....

En jullie?
quote:iry schreef op 10 april 2008 @ 02:26:

[...]

voel mij buiten geslotenJe mag vast mee! Ga je gewoon jagen op een leuke knul voor je dochter
quote:iry schreef op 10 april 2008 @ 02:26:

[...]

voel mij buiten geslotenJe mag mee hoor! Om de goede aan te wijzen
ja hoor iry je mag mee....doe je gewoon netalsof
quote:claire123 schreef op 10 april 2008 @ 02:26:

slettebakken kan ik nie zo goe...weet niet een ONS vind ik niet echt ge-wel-dig...Helemaal mee eens.... ONS is ook niet mijn ding. Zal niet zeggen dat het me nooit gebeurt is..maar het is zeker op dit moment niet het uitgangspunt. Als ik ga jagen..jaag ik op stabiel mannenvlees
Oh mijn dochter heeft het mij verteld hoor!!

ik had haar ooit een limited edition condoom gegeven(speciaal ontworpen pakje)

Zei ik voor de grap,voor de eerste keer. maar dat deed ze dus serieus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven