Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
Nu al 8 uur! Bleeh. Ik haat schoonmaken (da's ook wel te zien, wat een bende). Oké, ik ga nu echt aan de slag.
Maylea, ga kralen rijgen mensch
668, the neighbour of the Beast
Trouwens nog steeds niemand voor de 10 euro kortingsbon bij Zalando, Minimale besteding 50 euro. Ik heb er 2 en als niemand hem wil moet ik zelf kleren bestellen

Oh en de boeken kortingsbon van 5 euro.

Ik heb een e-reader
Er was toch iemand voor die kortingsbon vanmorgen Maylea?
quote:schaduwlicht schreef op 22 juli 2012 @ 19:56:

Die jurk is leuk! En mijn maat! Ik twijfel, heb al zoveel aangenomen en verzendkosten lopen aardig op zo. En weet niet of het me wel zal staan.Hey Schaduw, waar woon je? Ik kan de kaart niet terugvinden, grr Wie weet ben ik binnenkort bij je in de buurt.
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:04:

Maylea, ga kralen rijgen mensch Zo snel gaat dat niet of dacht je dat Lorenne het met de postduif ging versturen
quote:maylea schreef op 22 juli 2012 @ 20:07:

[...]

Zo snel gaat dat niet of dacht je dat Lorenne het met de postduif ging versturen Dat kost vast meer dan 20 cent
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:07:

Er was toch iemand voor die kortingsbon vanmorgen Maylea?Toen iemand om de kortingsbon vroeg heeft iemand anders een kortingsbon aangeboden. Ik was niet snel genoeg
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 19:57:

Maareh, 023 is Haarlem kom ik net achter.

Da's dus schijtver.

En een tent ga je niet pakketposten, dus laat maar doen, maak er maar iemand anders blij mee!

Marels, ik kan de kaart niet terugvinden. Waar woon je?

En de tent en tas kunnen in pakketpost tot 10 kg (als je de kosten ervoor over hebt). Moet ik wel even op zoek naar een geschikte doos...
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:08:

[...]

Dat kost vast meer dan 20 cent en van het lachen.
Ik woon tussen Bergen op Zoom en Goes.

Ver weg dus
Hoi meiden,

Eerder heb ik hier boeken en tijdschriften geplaatst en ook zelf wat geruild met iemand. Vlak daarna las ik dat er een aantal zijn die het vervelend vinden dat er mensen komen die verder niet zo actief zijn op het forum. Nadat ik dit las heb ik hier niet meer gepost, omdat ik me aangesproken voelde.

Toch vind ik het erg jammer, want ik vind dit een geweldig topic!

Ik zou het leuk vinden om mee te doen, al ben ik niet zo actief als de meeste hier. Graag hoor ik hoe jullie hierin staan.

Groetjes Alana

Ps. Doordat ik vorig jaar ben verhuisd heb ik niet super veel (de kringloop was toen erg blij met me) maar ik heb wel wat in de aanbieding.
Geeft niks Alana!

Het is de toon die de muziek maakt enzo.

Lekker blijven posten, het is de intentie die telt enzo!

Mijn postings waren absoluut niet jouw richting op bedoeld!!
Thanks Marels!
Waar het mij toen om ging waren mensen die nooit gepost hadden hier, en ineens binnen kwamen vallen met "ik zoek dit en dit en dit".

Dát ergerde mij toen een beetje.

Dat is iets anders dan een niet-superactieve forummer die lekker meeschrijft hier
quote:vierkeervier schreef op 22 juli 2012 @ 20:07:

[...]

Hey Schaduw, waar woon je? Ik kan de kaart niet terugvinden, grr Wie weet ben ik binnenkort bij je in de buurt.De kaart: http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... kaart.jpg/

(nee ben niet de maker en weet niet hoe maakster te bereiken of dat ze meeleest om kaart bij te werken en tzt weer te plaatsen, IBI wil hem later deze week wel in openingspost zetten als het wat meer definitief is allemaal)
Wat kettingen en een armband in de aanbieding, met dank aan NewNick!

Grijs wit setje van ketting en armband.

Armbanden; alleen de bovenste is nog beschikbaar.

Bruine ketting met steentjes.

Roze ketting bling

Witte ketting bling, barok achtig.

Ohja, Schaduwding was regio 020, dat was het.
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:10:

Ik woon tussen Bergen op Zoom en Goes.

Ver weg dus Yep, en daar kom ik de komende tijd niet
Oeh, die twee armbandjes en die bruine ketting!!

*gaat op haar vingers zitten*
quote:vierkeervier schreef op 22 juli 2012 @ 20:15:

[...]

Yep, en daar kom ik de komende tijd niet Goh, wat gek
Marels, volgens mij heb ik nog een boekje, iets van knutselen met fimoklei. Heb jij daar belang bij?

Ik moet dan wel even een weg banen, in de rommel/hobbykamer, richting de boekenkast en dat zal nog niet meevallen
@hanglamp, ik heb idd nog wel interesse in die ns kaarten mochten ze nog beschikbaar zijn..

Mijn mail is merlyntje@zeelandnet.nl
Dan snap ik het. Ik zou voorlopig nog niet te kennen geven waar ik naar op zoek ben ) haha.

Ik ga nu even de vakantiespullen opruimen (vriend is al druk bezig dus wel zo aardig als ik ook wat doe) en dan zal ik straks de titels nog een keer plaatsen van de boeken die ik weg doe.
Op zich leuk Maylea! Ik heb er al wel een aantal, dus het ligt er aan welke het is.

Anders moet je dat gewoon een keer doen als je de worsteling toch aan moet gaan hoor Hoef je niet speciaal voor mij te doen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven