Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
Als je prins William naakt kunt strikken UCchick, dan mag je hem voor me meenemen
668, the neighbour of the Beast
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:31:

Als je prins William naakt kunt strikken UCchick, dan mag je hem voor me meenemen 1 beker met Prins William erop en een strik eromheen, check.
Joda, mijn dametje heeft echt ieniemienie billen...en hema valt groot toch? Kun je iscchien voor me meten hoe breed het is? Meet ik morgen een onderbroekje van haar op :-). (en hooooooppp dat het past, hij is echt supercute)
O, naakt. Hmmmz.
Ik had dat strikje eerder ergens anders gedacht, maar vooruit dan maar
Hier nog een set kwasten en acrylverf.

Een keer gebruikt, maar kwasten zijn zo goed als nieuw.

Interesse:

bloempotangel@hotmail.com
quote:UCchick1990 schreef op 22 juli 2012 @ 20:29:

Btw, ik ben tot morgenmiddag in Engeland als iemand heel graag iets specifieks Brits wil. SCONES&CLOTTED CREAM
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:32:

Peaacy, die wil ik wel! Ik schilder graag en heb beloofd een schilderij voor een vriendin te maken deze zomer! Waar kom je vandaan?
Zijn er niet van die striptease mokken van william? Dat als je er hete thee in doet hij dan in zijn nakie staat?
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:32:

Wat kansloos weer

quote:pliert schreef op 21 juli 2012 @ 15:43:

Biebeltje heb je toevallig een foto van het beeldje?Pliert, foto van het beeldje staat op pagina 56 (dacht ik).
quote:Merder schreef op 22 juli 2012 @ 20:30:

Newnick ik woon in omgeving 010, jij ook?

Hij is wel aan een goede schoonmaakbeurt toe, maar dat mag de pret niet drukken toch?Kan je mij even mailen? newnickviva@gmail.com
quote:italie_meisje schreef op 22 juli 2012 @ 20:34:

Zijn er niet van die striptease mokken van william? Dat als je er hete thee in doet hij dan in zijn nakie staat?Met strikje om zijn .... nek?
quote:mali30 schreef op 22 juli 2012 @ 20:33:

[...]

SCONES&CLOTTED CREAMScones prima, maar ik heb alleen handbagage
quote:gaby030 schreef op 22 juli 2012 @ 20:34:

Peaacy, die wil ik wel! Ik schilder graag en heb beloofd een schilderij voor een vriendin te maken deze zomer! Waar kom je vandaan?

Roosendaal.

Breda kan ook nog
Mijn vriendje vraagt zich af waarom ik hem niet aangeboden heb. Hij heeft toch ook een Brits accent?

Oftewel: Brit in de aanbieding.
Nou, zo'n mok wil ik dan wel, haha!!!
@schaduwlicht, wat vervelend dat je naar de kaakchirurg moet!

Ik ben woensdag net geweest, (nare gedachtes komen weer boven) Heeeeeeeuul veul sterkte morgen!

@PomPieDoe, ik heb je terug gemailt!

Jammer dat jullie allemaal zover weg wonen, anders kon ik ook nog een schoonheidsbehandeling naar keuze weggeven
quote:UCchick1990 schreef op 22 juli 2012 @ 20:35:

[...]

Scones prima, maar ik heb alleen handbagage Stop de cream in condoompjes, en dan slikken, net als bolletjes
quote:Merder schreef op 22 juli 2012 @ 20:32:

Joda, mijn dametje heeft echt ieniemienie billen...en hema valt groot toch? Kun je iscchien voor me meten hoe breed het is? Meet ik morgen een onderbroekje van haar op :-). (en hooooooppp dat het past, hij is echt supercute)mmmm zou inderdaad best kunnen. Mail me even op mijnbolhoedje @ hotmail.com dan vergeet ik het niet. Ik ga het namelijk nu niet doen. Jodaatje ligt te slapen en zwembroekje ligt in haar slaapkamer.
quote:mali30 schreef op 22 juli 2012 @ 20:38:

[...]

Stop de cream in condoompjes, en dan slikken, net als bolletjes En dan uitschijten en met een triomfantelijk gezicht aan Mali presenteren
quote:mali30 schreef op 22 juli 2012 @ 20:38:

[...]

Stop de cream in condoompjes, en dan slikken, net als bolletjes Vriend zegt dat hij de condooms graag voor nuttigere dingen gebruikt
Haha dames, ik krijg wel allemaal gekke beelden in mijn hoofd nu hoor!!! :D
quote:UCchick1990 schreef op 22 juli 2012 @ 20:40:

[...]

Vriend zegt dat hij de condooms graag voor nuttigere dingen gebruikt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven