nutteloos geouwehoertopic

19-08-2011 21:11 2916 berichten
aangezien het vorige topic is overleden en ik geen puf meer heb

om te reanimeren hierbij een nieuw onzin topic.

heb op dit moment spijtig genoeg niks nutteloos te melden.

ik ga hier dan ook gauw weer weg totdat ik weer nutteloze inspiratie heb

oww iedereen is welkom trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Ho ho! We hebben een gelijk stand qua bloemkool. Het is nu Isa en MDF vs MP en mij.

KK en Soezie mogen nog stemmen.....

(en andere minder frequente bezoekers mogen alleen stemmen als ze voor 'vies' stemmen)
Mijn man stemt ook voor lekker
Dan geef je je bloemkool maar aan mij, rare types die geen bloemkool lusten!

Ik heb ooit van mijn ex-schoonmoeder (!) een boekje gekregen 'weg met die troep'. Ik geloof dat het behoorlijk serieus bedoeld was en dat ze echt dat dat ik niet wist hoe ik schoon moest maken (en opruimen). Het paste niet in haar wereldbeeld dat ik het gewoon een tamelijk nutteloze bezigheid en ik zit liever berichten op het forum te typen. Daarbij erger ik mij niet aan troep en heb ik niet echt smetvrees.

Als die muis niet in de val trapt, zal ik binnenkort met gif beginnen.
quote:Ookeentheeleut schreef op 18 juli 2012 @ 22:03:

Ho ho! We hebben een gelijk stand qua bloemkool. Het is nu Isa en MDF vs MP en mij.

KK en Soezie mogen nog stemmen.....

(en andere minder frequente bezoekers mogen alleen stemmen als ze voor 'vies' stemmen)

ok dat wordt dus een heuze bloemkoolstrijd. (25 punten voor nutteloos, joehoe!!)

ik bombardeer mezelf tot commisaris/voorzitter van de voor/tegenbloemkoolclub, MDF het spijt me maar ik moet streng zijn en ik vind dat je man niet mee telt...
quote:mrsdubbelfriss schreef op 16 juli 2012 @ 20:54:

@ soezie, goed van je !! hoeveel wil je nog afvallen? Wat doe je er voor? Of wat laat je staan?

In ieder geval niet de bloemkool ! Ik ben pro-bloemkool. Kindjes ook trouwens. Gewoon blijven proberen MDF!

Ik wil nog een kilo of 6 kwijt in eerste instantie. Dan ga ik opnieuw evalueren. Ik doe er weinig voor, beetje hardlopen, en vooral minder snoepen. Ik snoep eigenlijk alleen nog bij feestjes of als ik ergens op bezoek ben. En dan ook alleen als ik er zin in heb. En dat is wonderbaarlijk een stuk minder vaak dan ik altijd dacht.

Nu griep... Heel fijn...Not. Als mama kun je nu eenmaal niet ziek zijn. Kindjes zijn net weer wakker, en die moet ik weer gaan vermaken. Gaat 'm dus niet worden. Television is my best friend...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
soezie als jij geen tijd hebt om meer te bewegen is het toch goed? heel snel afvallen is punt 1 niet gezond en punt 2 ook niet voor de langere termijn (helaas pindakaas....)

nutteloos: het is *** weer...
Ok voor de heuse bloemkoolstrijd: dat het ook geen verschil maakt bloemkool, met of zonder sausje, warm of koud, rauw of gekookt, gesmoord of gestoomd.

Het regent hier.

Verder heb ik vanavond een of andere suffe klantenservice gebeld, omdat mijn bestelling nog niet geleverd was, terwijl ze ermee adverteren. Vandaag voor 22.30 besteld = morgen in huis.

Maandag beseft, dinsdag werd dat door bedrijf geannuleerd, woensdag heb ik opnieuw besteld, donderdag niks geleverd en vandaag heb ik boos opgebeld. Dat luchtte op, maar niet meer dan dat. Heb ze gemaild dat ik niet tevreden ben, nu hun reactie afwachten....

En oja, mijn gezicht is nu net een maanlandschap
Mdf, dat zijn we eens.... Maakt niet uit hoe je het klaarmaakt. (het blijft smerig)

Vandaag met theezoon en dochter naar Consultatiebureau geweest. Theezoon is bijna 10 kilo en is 76 cm (een kleine boef). Theedochter is 98 cm en 15 kilo. En ze heeft de (herhaalde) ogentest goed doorstaan! Beide kinderen weer goedgekeurd.

Verder lekker bij vriendinnetje koffie gedronken en zelf ook een middagdutje gedaan samen met theekinderen. Heerlijk!

En nu wachten op het mooi(ere) weer dat morgen gaat beginnen!
Ben net wakker en ik zie de zon!!
MP, ik ben ook heel tevreden hoe het nu gaat hoor! Afgelopen week 'maar' 1 onsje afgevallen (kan dus net zo goed normale variatie zijn), maar ik vind het prima. Inmiddels ben ik 2,8kg kwijt. En dat zonder hardlopen afgelopen week. Volgende week hoop ik weer wat meer puf te hebben om te gaan hardlopen. Ben gelukkig aan de beterende hand inmiddels.

Bloemkool met of zonder saus maakt mij ook niet uit, uit de oven, gekookt, of rauw (ja echt!) allemaal heerlijk! Ik weet nog dat mijn moeder het een echte traktatie vond om na het snijden van de bloemkool ook de rauwe stronk te 'schillen' en die lekker op te knabbelen. Kan ik ook van genieten! Helaas zitten er tegenwoordig niet meer van die lange stronken aan.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
soezie wat is ongeveer je eetpatroon als ik vragen mag?

ik vind bloemkool trouwens niet zo heel vies hoor, heb alleen een trauma van de bloemkool van mn pa. heel kort gekookt (want kwam uit diepvries dus was geblancheerd was zn rede) en dan met stokoude kaas erover, brrrrrrrrr.....

maar geblancheerd en dan gewokt met wat kruiden vind ik niet zo heel vies (ook niet erg lekker, maar goed)

vanochtend even naar mn schoonmoeder geweest, ze was van de week jarig, daarna nog even de stad in voor phoebsman, is aardig gelukt. net ff een dutje gedaan, was wel ff nodig.

(ik word erg moe van iets als shoppen, zeker op zaterdag...)
Volgens mij had ik mijn eetpatroon in het begin ook opgeschreven, maar wil het best nog een keer doen .

's Ochtends 2 bammetjes met beleg of melk met ontbijtgranen of een bak brinta

's Middags 2 of 3 bammetjes met beleg

Tussendoor soms (zeker niet elke dag dus) een plak ontbijtkoek (ow ow ow, daar was op een ander topic al zo'n discussie over... Zit natuurlijk veel te veel suiker in en is heulemaal niet verantwoord... Ik vind het gewoon lekker en het hapt lekker weg. Mijn snoepmomentje.)

's Avonds een AVG'tje of pasta met groenten en gehakt of rijst of wat dan ook. Afgelopen avond was het een zelfgemaakte nasi met extra groentenpakket erin, kipsaté en een eitje.

Toetje doe ik eigenlijk niet aan, vind weinig dingen lekker genoeg voor de extra calorieën. En elke dag een ijsje of pudding toe is ook wat teveel van het goede. Maar vanavond ga ik lekker los, man heeft tompoezen gekocht en daar mag ik van mezelf vanavond lekker eentje van oppeuzelen.

Als ik strakjes alleen nog maar werk als rijinstructeur ga ik denk ik wel wat veranderen (bammetje minder ofzo, of een keertje extra hardlopen), heb nu wel wat meer beweging in mijn werk dan strakjes.

O ja, qua drinken drink ik veel water, thee, melk bij het brood en af en toe een kopje koffie (alleen in dat laatste dan wel melk en suiker, dus ik probeer het te beperken).
O ja, nutteloos: Ik ga eens even sopje schoonmaken (jaja, das die dweilrobot, weten jullie nog?) die heeft net de voorkamer gedweild.
Ouwehoeren is dit niet echt maar meer frustratie.

Mijn lover zit op een speeddate dat al een half uur geleden afgelopen is en ik heb nog steeds niets gehoord.

Écht al mijn vrienden/vriendinnen hebben me laten zitten op de enige avond om te kunnen stappen. FML
Hè? Dat moet je even uitleggen Laque, als het jouw lover is, wat doet ie dan op een speeddate? Zonder jou? Of ben ik ouderwets?
Toen we elkaar nog niet kende had hij zich samen met een vriend ingeschreven. Die vriend is niet zo populair onder de vrouwen, komt ook maar moeilijk in contact met vrouwen dus hij wilde iets voor hem doen.

Maar goed, toen kwam ik. Hij wilde het nog afzeggen, maar dat wilde ik niet. Het is aan de ene kant ook wel weer erg grappig en ik gun het die vriend heel erg. Maar oké erg lekker zit je dan niet xD
soezie: ontbijtkoek is een prima tussendoortje hoor! ja er zit wel wat suiker in, maar 1 plakje is echt prima hoor, daar vallen je tanden nog niet van uit je bek . (ja wel van een heel stuk natuurlijk...) echter: 1 boterham of 2 crackers is wel wat handiger, minder suiker en bovendien vult het beter voor relatief minder calorieen. (al zit er in 1 plakje ontbijtkoek ook niet erg veel hoor....)

wat een toeval, ik heb gister nasie gemaakt! alleen niet met kiep maar met roendvlees......

hoi Laque, welkom hier op het nutteloze topic waar we normaliter vooral proberen nutteloos te ouwehoeren denk dat je je niet druk hoeft te maken, volgens mij werkt speeddaten voor geen meter.

ik heb trouwens net iets origineels gedaan: ik had zin om met vriend wat nuttigs te gaan doen, zijn we een stukje gaan greenwheelen! Soezie: over het parkeren ben ik nog erg onzeker, gaat ook nog niet zo goed, vooral met een bochie vooruit inparkeren. wil je het me aub nog een x uitleggen of desnoods een keertje illegaal met mij gaan oefenen???

ik weet ook wel dat het echt niet raar is, zoveel ervaring heb ik nog niet, maar ik word toch boos dat anderen het beter kunnen dan ik, grrrrr!
MP, je er niet druk over maken is vaak al de helft van de winst . Makkelijk gezegd uiteraard. Vooruit inparkeren heeft wat mij betreft in het dagelijkse verkeer weinig voordelen, behalve dan dat je je boodschappies makkelijk achterin de kofferbak kunt zetten. Doe het zelf dus eigenlijk nooit, ik parkeer altijd achteruit in. Ook omdat je dan veel meer zicht hebt als je weer weg wilt rijden en ook minder ruimte nodig hebt om erin en eruit te rijden.

Maar goed, omdat je het zo graag wilt kunnen : Stel je wilt tussen twee geparkeerde auto's in gaan staan (ik ken jou, je maakt het jezelf toch nooit makkelijk, dus maak het jezelf dan ook maar meteen moeilijk ) die aan de rechterkant van de weg geparkeerd staan. Dan zorg je eerst dat je ruimte maakt tussen jou en de geparkeerde auto's. Ga dus als dit kan (bijvoorbeeld op een parkeerterrein) gewoon op de 'andere weghelft' rijden. Dan ga je kijken en wacht je met insturen totdat jouw rechterbuitenspiegel nèt voorbij de rechter auto is. (Dus de spiegel zal dan ongeveer bij de rechterlijn van het vak zijn waar jij hem in wilt zetten). Als je op dat moment vlot instuurt zou je netjes tussen die twee auto's in het vak moeten uitkomen. Eventueel wat corrigeren als je te snel of te langzaam stuurt.

Let op: dit lukt dus ECHT niet als je geen ruimte kunt maken tussen jezelf en de geparkeerde auto's. Dan haal je die bocht gewoonweg niet. Dat ligt niet aan jouw parkeerkunsten, maar gewoon aan de draaicirkel van de auto.

En mocht je een keer in Zwolle zijn, Greenwheel gezellig ff langs, dan leer ik het je met liefde.
Soezie hahaha....je hebt Phoebe-kennis

bij parkeren moet er toch minstens twee meter afstand zijn?

bedoel je dag, als je te dicht bij de andere auto's bent je de draai niet red? ben er net nog ff langsgefiets zo slecht stond ik niet.

kaarsrecht, en maar een beetje te veel naar links ipv in het midden van het vak. had ook voordelen want naast me stond een busje en dan kon mijn vriend er echt niet uit.

verder neem ik aan dat ik geen boete krijg van GW als ik niet perfect sta, hihihi.

maar vooruit parkeren is toch makkelijker dan achteruit of klopt dat niet? bij achteruit inparkeren weet ik exact wanneer ik moet draaien (2 meter afstand, en bijv bij als er 2 auto's staan en ik wil in het 3e in gaan draaien als helft van mijn auto bij helft 1e auto is. toch?)

zucht, ik ben een drama. ik race wel een x naar je toe, goede oefening... (en ff realistisch zijn, ik heb nou eenmaal nog niet zoveel rijervaring...)
MP, achteruit inparkeren doe ik altijd op gevoel. Ik rij dan volledig op mijn spiegels en stuur in zodra mijn achterwiel de 'buurauto' bijna voorbij is. Maar dan heb ik ook geen twee meter tussen mijn auto en de parkeervakken/geparkeerde auto's.

Wat makkelijker is, is maar net wat je het vaakst hebt gedaan, dus wat je gewend bent.

Als je strak langs de geparkeerde auto's rijdt, dus inderdaad veel minder dan 1,5-2 meter en je probeert dan het vak in te sturen zul je zien dat je altijd óf met je rechterdeuren in de knel komt bij de auto rechts naast 'jouw' vak, of met de neus in de knel komt bij de auto links naast 'jouw' vak.

Ach, en zolang je binnen de lijntjes staat hoeft er niemand te klagen hoor! Jij doet er tenminste je best voor, genoeg anderen plempen hun auto gewoon maar ergens neer.
ja dat is waar Soezie, en veel mensen parkeren absoluut niet hoe het moet. zag van de week nog iemand, in zo'n gewoon parkeervak, de laatste van de straat zeg maar, en dan half over de stoep. volgens mij krijg je daar als rij instructeur kromme tenen van..

mijn nichtje van twee was er vanmiddag, vind haar erg lief

maar ze is zo ontzettend druk dat ik het niet erg vind dat ze weer naar huis is... ik weet het, het hoort erbij, en ik vind haar

erg lief maar oh wat vind ik het vermoeiend...
MP, ik sta hier ook wel eens met voor- of achterkant vd auto op de stoep. Heeft meer te maken met parkeerruimtegebrek dan met rijkunst....

Mijn auto stond vanochtend vast tussen twee Audi 's. Theeman heeft hem er voorzichtig uitgetikt

Verder heerlijk genoten van het mooie weer. Heel sportief weekend gehad: gisteren 18,5 km wezen hardlopen en vandaag 34 km gefietst (zonder versnellingen).

En toen lekker aan de pannenkoeken!

Verder nog nutteloos: vwufuswgrgvthejwjducttvtvtb
hihi ja dat kan maar de situaties die ik bedoel was er ruimte zat.

Soezie ik was nog wat vergeten: bij het Greenwheels parkeren moet ik wel moeilijk doen omdat dat een vaste parkeer plek is...

jammie pannenkoeken! thee leut: das idd nutteloos.

mijn antwoord: brrrrrrrrgrrrrrrrrrrblllllllllllllll
Daarop heb ik maar 1 ding te zeggen: bdhwfsjdkdsbbsgsjdjdsjacndjwjadjsj.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven