nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
dinsdag 31 juli 2012 om 22:29
Hb mezelf vanavond vrijstelling gegeven van het hardlopen. Heb we naar de OS gekeken, dat is ook heel sportief toch?
Fijn dat het goed ging met je ouders MDF. Ik kwam laatst thuis na dag werken toen mijn ouders oppasten en toen bleek theezoon ziek (was toen met de zesde ziekte). Mijn verstand zegt dan dat mijn ouders net zo goed voor hem kunnen zorgen als ik, maar mijn gevoel was toch een beetje schuldgevoel......
Vandaag op kraamvisite geweest. Was heel leuk om zo'n kleine hummel weer vast te houden, maar ik kreeg geen last van mijn hormonen
Theeman is weer gerustgesteld.
Fijn dat het goed ging met je ouders MDF. Ik kwam laatst thuis na dag werken toen mijn ouders oppasten en toen bleek theezoon ziek (was toen met de zesde ziekte). Mijn verstand zegt dan dat mijn ouders net zo goed voor hem kunnen zorgen als ik, maar mijn gevoel was toch een beetje schuldgevoel......
Vandaag op kraamvisite geweest. Was heel leuk om zo'n kleine hummel weer vast te houden, maar ik kreeg geen last van mijn hormonen
Theeman is weer gerustgesteld.
woensdag 1 augustus 2012 om 16:45
dames help, ik kom er niet uit.
aangezien ik geobsedeerd ben door politiek ben ik al bezig
met hoe wat straks in september.
ik stem al een paar jaar gr. links, maar door een Interview in de krant met die Ineke van Gent twijfel ik ineens.
echter ik vraag me af of ik me daar door moet laten leiden, het kan ook zijn dat die vrouw gefrustreerd is.
heb net het programma van partij voor de dieren gelezen, die vind ik ook erg goed, nog beter dan grl. echter, het is wel pvdd, vond ik altijd een beetje een naieve partij, bovendien sta je als je dat stemt niet voor lul ?
(wederom geen rede om er niet op te stemmen.....)
pvda en d66 vertik ik, ik doe het niet...
nuttteloos: bovenstaande is al nutteloos genoeg
aangezien ik geobsedeerd ben door politiek ben ik al bezig
met hoe wat straks in september.
ik stem al een paar jaar gr. links, maar door een Interview in de krant met die Ineke van Gent twijfel ik ineens.
echter ik vraag me af of ik me daar door moet laten leiden, het kan ook zijn dat die vrouw gefrustreerd is.
heb net het programma van partij voor de dieren gelezen, die vind ik ook erg goed, nog beter dan grl. echter, het is wel pvdd, vond ik altijd een beetje een naieve partij, bovendien sta je als je dat stemt niet voor lul ?
(wederom geen rede om er niet op te stemmen.....)
pvda en d66 vertik ik, ik doe het niet...
nuttteloos: bovenstaande is al nutteloos genoeg
donderdag 2 augustus 2012 om 10:26
theeleut dat ben ik niet met je eens, ik denk niet dat het realistisch is.
punt 1: de pvv zal niet meer in de coalitie komen, (nou ja dat waren ze al niet, maar wel gedoogsteun...) omdat niemand meer zo gek zal zijn om daarmee te reageren.
bovendien denk ik ook dat de meeste mensen het rechtste ook zat zijn....tot zo ver politieke discussie (ik geef toe, ben ik dol op )
*zet nutteloze modes weer aan*
punt 1: de pvv zal niet meer in de coalitie komen, (nou ja dat waren ze al niet, maar wel gedoogsteun...) omdat niemand meer zo gek zal zijn om daarmee te reageren.
bovendien denk ik ook dat de meeste mensen het rechtste ook zat zijn....tot zo ver politieke discussie (ik geef toe, ben ik dol op )
*zet nutteloze modes weer aan*
donderdag 2 augustus 2012 om 21:28
donderdag 2 augustus 2012 om 22:27
Ik kan me nooit zo druk maken om politiek, ik ga tot wel stemmen hoor. Maar ik ben daar niet echt mee bezig, ik vul een stemwijzer in en uit een soort van geemanicipeerd principe stem ik dan wel op een vrouw van die partij die hoog scoort bij mij.
Zo ook op het werk al druk bezig met het nieuwe BTWtarief wat vanaf 1-10 ingaat. Best lastig voor de mensen die slecht zijn in dergelijke sommen. Ikzelf zie er geen problemen in, ben er best nuchter over. Alles wordt duurder, maar meer salaris krijgen we niet
Tand is nu al wat beter zichtbaar. Zoon is druk met tijgeren en is heel nieuwsgierig naar alles en iedereen, heel leuk om te zien. Was blij dat ik hem vanavond nog zag toen ik thuiskwam, morgen ben ik later thuis, mogelijk dat hij dan al slaapt. Stiekem hoop ik van niet eigenlijk.
Nutteloos: een mug
Zo ook op het werk al druk bezig met het nieuwe BTWtarief wat vanaf 1-10 ingaat. Best lastig voor de mensen die slecht zijn in dergelijke sommen. Ikzelf zie er geen problemen in, ben er best nuchter over. Alles wordt duurder, maar meer salaris krijgen we niet
Tand is nu al wat beter zichtbaar. Zoon is druk met tijgeren en is heel nieuwsgierig naar alles en iedereen, heel leuk om te zien. Was blij dat ik hem vanavond nog zag toen ik thuiskwam, morgen ben ik later thuis, mogelijk dat hij dan al slaapt. Stiekem hoop ik van niet eigenlijk.
Nutteloos: een mug
zaterdag 4 augustus 2012 om 11:02
Je bent inderdaad wel heel zielig zo alleen MP...
Maar ik hou nog wel van je hoor. Heb het alleen een beetje druk...
Nutteloos: kindjes zijn met man boodschapjes doen, ik zit nog lekker in mijn pyama! Heerlijke luie ochtend. Eindelijk.
Maar ik hou nog wel van je hoor. Heb het alleen een beetje druk...
Nutteloos: kindjes zijn met man boodschapjes doen, ik zit nog lekker in mijn pyama! Heerlijke luie ochtend. Eindelijk.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
zaterdag 4 augustus 2012 om 12:02
ik zit ook nog in pyama, voel me niet zo erg lekker
dus goed excuus. misschien straks nog ff weg, misschien ook niet.
ik heb trouwens een heerlijk nutteloos idee, maar dat is nog leuker als Isa er bij is.... wij zijn hier namelijk erg goed in afkortingen, wat d8 je van onze initalen? daar kan je ook wat leuks mee maken...
(in mijn geval, ff denken... Genoeg Eer, Grote Eikel enz. enz.)
dus goed excuus. misschien straks nog ff weg, misschien ook niet.
ik heb trouwens een heerlijk nutteloos idee, maar dat is nog leuker als Isa er bij is.... wij zijn hier namelijk erg goed in afkortingen, wat d8 je van onze initalen? daar kan je ook wat leuks mee maken...
(in mijn geval, ff denken... Genoeg Eer, Grote Eikel enz. enz.)
zaterdag 4 augustus 2012 om 16:32
en nou wat op mekaars initialen verzinnen.
ik begin wel:
Slim,Welwillend en Gewillig
of Stoere Wollige Griet
oww die van mij was niet volledig, (heb 2 namen, nou ja eentje van al mn namen of alleen roepnaam dan maar)
Groot en Sterk
of Gevaarlijk Experimenten Strijd
(lig met koppijn op bed, ff flink nutteloos doen is goed voor me...)
ik begin wel:
Slim,Welwillend en Gewillig
of Stoere Wollige Griet
oww die van mij was niet volledig, (heb 2 namen, nou ja eentje van al mn namen of alleen roepnaam dan maar)
Groot en Sterk
of Gevaarlijk Experimenten Strijd
(lig met koppijn op bed, ff flink nutteloos doen is goed voor me...)