verliefd?

23-07-2012 14:02 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik verliefd ben maar weet het niet zeker.

Het is iemand die al jaren vrijgezel is. Ik ken hem ook niet anders. Ik heb nooit op deze manier naar hem gekeken, (kwam niet in mij op) maar denk dat ik hem nu wel anders zie. Een paar maanden geleden gingen wij uit met een groepje mensen. Aan het eind van de avond toen we weer naar huis gingen, toen voelde ik echt vlinders in mijn buik als ik naar hem keek. Ik had toen geen alcohol gedronken, dus daar kan het niet aan gelegen hebben. Dit gevoel was denk ik maar eenmalig, want ik heb dat gevoel daarna niet meer gehad.

Ik vind het leuk als we elkaar weer zien of als ik iets van hem hoor. Tot zover niets aan de hand. Maar de laatste tijd gebeurt het regelmatig dat ik in mijn slaap dus echt over hem droom. Hij komt dan dus zomaar ineens in mijn dromen voor. Vreemd dus.

Hoort dit nu bij verliefdheid?

Sowieso denk ik niet dat wij bij elkaar passen.
Als je alles in theorie loslaat, zou je dan bij hem willen zijn?

Denk niet aan eigenschappen die niet matchen en hoe raar het wel niet zou zijn... Laat dat gevoel (en de theorie daarachter) los en denk alleen aan de persoon die hij is.

Zou je bij hem willen wegkruipen in het donker? Hem willen knuffelen in de kou? Zou je gelukkig met deze man kunnen worden?
Eh? Wat is nou je vraag? Of wij bevestigen of jij je verliefd voelt of niet?

En dan sluit je af met: "sowieso gaat het niet werken". Is het dan niet zinloos voor mij om antwoord te geven?
Als ik iedere keer dat ik toevallig een paar keer over iemand droom waar ik normaal niet over droom verliefd zou zijn zou ik op ondertussen de halve wereld verliefd zijn. Helemaal niet zo vreemd om eens over iemand anders te dromen, en al helemaal niet vreemd dat je daarna weer over die persoon droomt als je erover na gaat denken overdag.

Ik lees eigenlijk niks waaruit verliefdheid blijkt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven