Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
maandag 23 juli 2012 om 17:34
quote:maylea schreef op 22 juli 2012 @ 21:44:
Ik heb hem gevonden. Er vielen wat boeken op m'n hoofd toen ik een stapeltje wilde pakken
Het is "Fimo Poezen & hondenboek" geschreven door: Willy van der Linden & Riky Verhulst.
Er staan echt hele schattige dingen in.Marels, ik gooi hem er nog een keer in want ik weet niet of jouw rooiewijnbrein van gisteravond het meegekregen heeft
Ik heb hem gevonden. Er vielen wat boeken op m'n hoofd toen ik een stapeltje wilde pakken
Het is "Fimo Poezen & hondenboek" geschreven door: Willy van der Linden & Riky Verhulst.
Er staan echt hele schattige dingen in.Marels, ik gooi hem er nog een keer in want ik weet niet of jouw rooiewijnbrein van gisteravond het meegekregen heeft
maandag 23 juli 2012 om 17:39
quote:tatlitatli schreef op 23 juli 2012 @ 17:26:
Oja Fashionvictim, jouw pakketje is onderweg, zal je vanavond de code mailen.
Luna, jouw pakketje doe ik woensdag, ok? Ben nog even op zoek naar iets om alles netjes in te versturen.No problemo Tatli, vergeet de schoentjes voor Newnick er niet bij te doen!
Oja Fashionvictim, jouw pakketje is onderweg, zal je vanavond de code mailen.
Luna, jouw pakketje doe ik woensdag, ok? Ben nog even op zoek naar iets om alles netjes in te versturen.No problemo Tatli, vergeet de schoentjes voor Newnick er niet bij te doen!
maandag 23 juli 2012 om 17:41
quote:tatlitatli schreef op 23 juli 2012 @ 17:23:
Was net bij Mali en haar superschattige dochtertje. Meis, ik ben superblij met de wagen, echt een uitkomst nu die van ons niet meer wil inklappen!
Ga woensdagmiddag wat leuks shoppen voor de kleine dame Heel graag gedaan, ik ben blij dat jij er blij mee bent. En je hoeft echt niet speciaal te gaan shoppen hoor meis, hij stond bij mij maar weg te kwijnen in de schuur. Veel plezier ermee.
Was net bij Mali en haar superschattige dochtertje. Meis, ik ben superblij met de wagen, echt een uitkomst nu die van ons niet meer wil inklappen!
Ga woensdagmiddag wat leuks shoppen voor de kleine dame Heel graag gedaan, ik ben blij dat jij er blij mee bent. En je hoeft echt niet speciaal te gaan shoppen hoor meis, hij stond bij mij maar weg te kwijnen in de schuur. Veel plezier ermee.
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
maandag 23 juli 2012 om 17:42
Bijgelezen! En heel trots daarop
Zou iemand zo lief willen zijn om me aan de zwartelijstmail toe te voegen? Ik ben soms iets te naïef
vogel-vrij@hotmail.com
ps. Ik heb weer nieuwe spullies, o.a. opgeduikeld bij mijn ouders. Komen online zodra ik tijd heb! En dan update ik meteen mijn huidige lijst even.
Zou iemand zo lief willen zijn om me aan de zwartelijstmail toe te voegen? Ik ben soms iets te naïef
vogel-vrij@hotmail.com
ps. Ik heb weer nieuwe spullies, o.a. opgeduikeld bij mijn ouders. Komen online zodra ik tijd heb! En dan update ik meteen mijn huidige lijst even.
maandag 23 juli 2012 om 17:49
Iemand nog interesse? Anders gaan ze naar de kringloop
En een paar Nike-air heren squash schoenen (dus redelijk gladde zool). Maat 44, kleur wit met deels blauwe zool en blauwe 'veeg' (of hoe heet dat Nike-ding aan de zijkant).
Zien er nog prima uit, alleen zit er aan de binnen-hielkant van de linker schoen (snappen jullie het nog?) is de 'lak' wat beschadigd (paar krasjes).
Maar voor bijvoorbeeld een pubert nog prima te dragen denk ik zo, mits die geen bezwaar heeft tegen een zool met weinig profiel (niet omdat ze veel gedragen zijn, maar omdat het squah schoenen zijn).
Ik kijk eerst maar of iemand interesse heeft voordat ik ga klooien met een account ergens aanmaken en dan de foto ergens uploaden en hem dan hier plaatsen. Ik ben een lui wijf
Vivahimalaya op gmail punt com
En een paar Nike-air heren squash schoenen (dus redelijk gladde zool). Maat 44, kleur wit met deels blauwe zool en blauwe 'veeg' (of hoe heet dat Nike-ding aan de zijkant).
Zien er nog prima uit, alleen zit er aan de binnen-hielkant van de linker schoen (snappen jullie het nog?) is de 'lak' wat beschadigd (paar krasjes).
Maar voor bijvoorbeeld een pubert nog prima te dragen denk ik zo, mits die geen bezwaar heeft tegen een zool met weinig profiel (niet omdat ze veel gedragen zijn, maar omdat het squah schoenen zijn).
Ik kijk eerst maar of iemand interesse heeft voordat ik ga klooien met een account ergens aanmaken en dan de foto ergens uploaden en hem dan hier plaatsen. Ik ben een lui wijf
Vivahimalaya op gmail punt com
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 23 juli 2012 om 17:52
quote:willemeen schreef op 23 juli 2012 @ 17:42:
vogel-vrij@hotmail.com
Pluim voor jou! Ik heb enkel flarden gelezen.
Wat is trouwens de zwartelijstmail??
Je bent weer goed bezig met opruimen!
@Gaby, had je me nog op die kaart gezet? En waar kan ik 'm terugvinden?
vogel-vrij@hotmail.com
Pluim voor jou! Ik heb enkel flarden gelezen.
Wat is trouwens de zwartelijstmail??
Je bent weer goed bezig met opruimen!
@Gaby, had je me nog op die kaart gezet? En waar kan ik 'm terugvinden?
maandag 23 juli 2012 om 17:57
quote:stollie1970 schreef op 23 juli 2012 @ 17:05:
Met spoed af te halen in Maarssen (langs A2 bij Utrecht).
Trampoline 244cm, intensief gebruikt maar met andere rand eromheen weer als nieuw.....
Weet niet hoe foto toe te voegen maar kan ik nasturen
Probeer gratisaftehalen als je er snel vanaf moet.
Maarssen is me te ver, anders was ik m komen halen!
Met spoed af te halen in Maarssen (langs A2 bij Utrecht).
Trampoline 244cm, intensief gebruikt maar met andere rand eromheen weer als nieuw.....
Weet niet hoe foto toe te voegen maar kan ik nasturen
Probeer gratisaftehalen als je er snel vanaf moet.
Maarssen is me te ver, anders was ik m komen halen!
maandag 23 juli 2012 om 17:57
Wat voor zwarte lijst is het? Ik ben niet nieuwsgierig hoor, echt niet ...knipoog ... Overigens vind ik dat sommige dingen bespreekbaar moeten blijven en ook goede maar ook helaas slechte ervaringen met elkaar moeten delen...ander is het niet eerlijk voor de andere goed te vertrouwen meiden. Maar dit is mijn mening , natuurlijk. Misschien moeten we ook een witte lijst maken? Met de meiden die wel goed te vertrouwen zijn? Lijkt me geen gek idee.
maandag 23 juli 2012 om 17:58
quote:frizzy schreef op 23 juli 2012 @ 17:43:
Flower ze zijn toch niet erg zwaar? Ik mag pas sinds vandaag weer tillen na wen operatie, maar moet te doen zijn toch?
Ze zijn volgens mij inderdaad niet heel erg zwaar.
Ik mag/kan ze niet gaan tillen ivm de zwangerschap. Het zou me wel lukken denk ik, maar ga geen risico nemen uiteraard.
Morgen kan ik ze beneden hebben staan.
Flower ze zijn toch niet erg zwaar? Ik mag pas sinds vandaag weer tillen na wen operatie, maar moet te doen zijn toch?
Ze zijn volgens mij inderdaad niet heel erg zwaar.
Ik mag/kan ze niet gaan tillen ivm de zwangerschap. Het zou me wel lukken denk ik, maar ga geen risico nemen uiteraard.
Morgen kan ik ze beneden hebben staan.
maandag 23 juli 2012 om 18:02
quote:lorenne schreef op 23 juli 2012 @ 17:57:
Wat voor zwarte lijst is het? Ik ben niet nieuwsgierig hoor, echt niet ...knipoog ... Overigens vind ik dat sommige dingen bespreekbaar moeten blijven en ook goede maar ook helaas slechte ervaringen met elkaar moeten delen...ander is het niet eerlijk voor de andere goed te vertrouwen meiden. Maar dit is mijn mening , natuurlijk. Misschien moeten we ook een witte lijst maken? Met de meiden die wel goed te vertrouwen zijn? Lijkt me geen gek idee.Oh, betekent die zwartelijstmail echt een zwarte lijst? Want iemand hierboven verzocht hier zelf om, daarom snapte ik het al niet.
Wat voor zwarte lijst is het? Ik ben niet nieuwsgierig hoor, echt niet ...knipoog ... Overigens vind ik dat sommige dingen bespreekbaar moeten blijven en ook goede maar ook helaas slechte ervaringen met elkaar moeten delen...ander is het niet eerlijk voor de andere goed te vertrouwen meiden. Maar dit is mijn mening , natuurlijk. Misschien moeten we ook een witte lijst maken? Met de meiden die wel goed te vertrouwen zijn? Lijkt me geen gek idee.Oh, betekent die zwartelijstmail echt een zwarte lijst? Want iemand hierboven verzocht hier zelf om, daarom snapte ik het al niet.
maandag 23 juli 2012 om 18:02
Ik gooi het nog maar eens in de herhaling:
Ik heb te geef:
een grote, ronde klok (glasplaat)
[afbeelding]
(hopen dat de link werkt...)
Deze wil ik niet opsturen ivm een en al glas, maar je mag hem zo ophalen.
Op 1 van de oogjes zit een heeeel klein krasje, die zie je eigenlijk amper.
Geïnteresseerden mogen mailen, het is in regio 030.
Oh ja, nog wat boeken ook in de geef maar weg show:
- Topmodel - Theresa Rebeck,
- Kus me Kate - Melissa Nathan,
- Kies voor Haar - Tony Parsons,
- M'n Legendarische Ex - Mike Gayle,
- The Summons - John Grisham helaas vergeven
- Net Force: Vrijstaat - Tom Clancy,
- Dienaren van de Schemering - Dean Koontz,
- Jig - Campbell Armstrong,
- Quantanamo Boy - Anna Perera,
- Een schaduw op de trap - Gloria Murphy,
- Onnatuurlijke dood - Patricia Cornwell helaas vergeven
- Bachelorette Nr. 1 - Jennifer OConnell,
- Herinneringen aan Anne Frank - Miep Gies en Leslie Gold.
- Eragon helaas vergeven
Zandkasteel, helaas vergeven
Jungle, magneetjes, helaas vergeven
polkadot punt viva apenstaart gmail punt com
De rest van de kasten en bakken zal ik snel doorspitten, dit is het even voor nu.
Dames voor wie ik iets te geef heb/had, alles is nu op de post en als het goed is hebben jullie ook allemaal meel van mij gehad.
Vragen etc. meel me maar gerust
Ik heb te geef:
een grote, ronde klok (glasplaat)
[afbeelding]
(hopen dat de link werkt...)
Deze wil ik niet opsturen ivm een en al glas, maar je mag hem zo ophalen.
Op 1 van de oogjes zit een heeeel klein krasje, die zie je eigenlijk amper.
Geïnteresseerden mogen mailen, het is in regio 030.
Oh ja, nog wat boeken ook in de geef maar weg show:
- Topmodel - Theresa Rebeck,
- Kus me Kate - Melissa Nathan,
- Kies voor Haar - Tony Parsons,
- M'n Legendarische Ex - Mike Gayle,
- The Summons - John Grisham helaas vergeven
- Net Force: Vrijstaat - Tom Clancy,
- Dienaren van de Schemering - Dean Koontz,
- Jig - Campbell Armstrong,
- Quantanamo Boy - Anna Perera,
- Een schaduw op de trap - Gloria Murphy,
- Onnatuurlijke dood - Patricia Cornwell helaas vergeven
- Bachelorette Nr. 1 - Jennifer OConnell,
- Herinneringen aan Anne Frank - Miep Gies en Leslie Gold.
- Eragon helaas vergeven
Zandkasteel, helaas vergeven
Jungle, magneetjes, helaas vergeven
polkadot punt viva apenstaart gmail punt com
De rest van de kasten en bakken zal ik snel doorspitten, dit is het even voor nu.
Dames voor wie ik iets te geef heb/had, alles is nu op de post en als het goed is hebben jullie ook allemaal meel van mij gehad.
Vragen etc. meel me maar gerust
maandag 23 juli 2012 om 18:07
quote:rara70 schreef op 23 juli 2012 @ 18:02:
@ Molly; ik neem er 1 voor jou mee, en 1 voor mezelf! Moet ik die van jou alvast uittesten daar ?Ach, waarom niet. Dat ie er eentje meer of minder op z'n lijstje heeft staan maakt dan ook niet meer uit (de gemiddelde Italiaan kennende). En dan weet ik meteen wat voor vlees ik in de kuip heb. Als ie jou trouwens niet bevalt, dan laat 'm maar daar hoor, dan zoek je nog een andere voor me uit als je zo lief wil zijn.
@ Molly; ik neem er 1 voor jou mee, en 1 voor mezelf! Moet ik die van jou alvast uittesten daar ?Ach, waarom niet. Dat ie er eentje meer of minder op z'n lijstje heeft staan maakt dan ook niet meer uit (de gemiddelde Italiaan kennende). En dan weet ik meteen wat voor vlees ik in de kuip heb. Als ie jou trouwens niet bevalt, dan laat 'm maar daar hoor, dan zoek je nog een andere voor me uit als je zo lief wil zijn.