Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
quote:sundream schreef op 23 juli 2012 @ 15:06:

@Molly; ik lees her en der soms mee in dit topic.

Ik zag dat je een rasp zocht en iemand bood dat aan.

Zie pagina 34; Flower.Haha, dan heb je meer gezien dan ik. Weet dus ook niet wie hem aanbiedt. Ik zal eens met de zoekfunctie zoeken. Dank je!
Alle reacties Link kopieren
voor diegene die me gemailt heeft over het boek van Carry Slee..je hebt mail terug!
Molly74 nog niet vergeven hoor! Mail maar!
@ Molly; Flower bood dat aan met nog meer keukenspul; zie blz. 34 topic.

Uit alle grote dingen die weggeven worden onthou ik dus zoiets.
quote:mamavanthijs schreef op 23 juli 2012 @ 14:54:

Antiek-21 ik zou graag het boek van de cupcakes en de kaarten willen overnemen. Waar kan ik je mailen?

De kaarten en het boekje zijn al vergeven aan Ayla.

*wow, vet veel reactie's daarop!*
Alles is liefde, maar wat is alles?
Ah, gevonden, het was Flower. Heb je de rasp nog? Ik heb wel interesse (afgelopen week voor het eerst in 13 jaar misgegrepen).
quote:sundream schreef op 23 juli 2012 @ 15:12:

@ Molly; Flower bood dat aan met nog meer keukenspul; zie blz. 34 topic.

Uit alle grote dingen die weggeven worden onthou ik dus zoiets. Haha, had 'm ook net gevonden. Stom hè, dat je van zulke dingen onthoudt. Lekker relevant ook (ja, wel voor mij nu, haha).
Hemera, je hebt mail.
Ik ga de zon in, krijg het koud hier binnen. Tot later!
Ja, ik heb inderdaad nog een rasp liggen.

Gewoon zo'n simpel dingetje.

Zoals op de foto hieronder te zien is. (De hapjespan op de foto is al vergeven, de rest heb ik ook nog in de aanbieding)

Molly, kun je even kijken of je mijn mailadres goed hebt geschreven? Ik heb nog niets binnen voorhemera@gmail.com
Zo'n gewone rasp bedoelde ik ook.

Nog een heel stomme vraag. Ik zie iets blauws op je tafel liggen. Wat is dat? Ik heb het namelijk ook in huis. Of beter: het lag in de tuin. Eén van de buurmannen vindt mijn honden soms te lang blaffen (1 minuut is ook heul lang natuurlijk). En dan gooit ie met iets om ze te laten schrikken. Zo ook zo'n ding wat jij daar hebt liggen. Vroeg me af wat het was.
Oeps Hemera, zie nu dat ik de L vergeten was in 'gmail'. Goed dat je het even meldt!
Is dat niet een wijnstop molly?
quote:molly74 schreef op 23 juli 2012 @ 15:21:

Zo'n gewone rasp bedoelde ik ook.

Nog een heel stomme vraag. Ik zie iets blauws op je tafel liggen. Wat is dat? Ik heb het namelijk ook in huis. Of beter: het lag in de tuin. Eén van de buurmannen vindt mijn honden soms te lang blaffen (1 minuut is ook heul lang natuurlijk). En dan gooit ie met iets om ze te laten schrikken. Zo ook zo'n ding wat jij daar hebt liggen. Vroeg me af wat het was.Bedoel je het dopje. Dat is een afsluitdopje voor op een wijnfles die je dan met de vacuümpomp kan gebruiken.
Rougelove, Lorenne, UCchick en IBI: jullie enveloppen zijn onderweg.
Marels je pakket boeken komt er aan
Wat een leuk topic is dit zeg!

Ik heb ook wat dingen om weg te geven.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KXJUDXB7.jpg

Ketting gemaakt door een kennis die dit voor de kost doet. Nooit gedragen. Hij is niet heel lang, was wel duur en onder groepsdrang gekocht.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6HGJZJWY.jpg

Ketting en oorbellen van Marks&Spencer. Ook nooit gedragen, weet niet waarom ik ze gekocht heb.

Heb ook nog een dvd van een vlucht regenwulpsen, 5 minuten bekeken.

Ik woon in het buitenland, maar heb gewonnen in de lotto en ik stuur alles gratis op.

Je kunt me mailen op katrientjepientje at gmail.com
Aha, voor op een wijnfles dus. Vandaar dat ik het niet herkende, haha. Dank je. Mysterie opgelost.
Gefeliciteerd
quote:katrientjepientje schreef op 23 juli 2012 @ 15:33:

Wat een leuk topic is dit zeg!

Ik heb ook wat dingen om weg te geven.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-KXJUDXB7.jpg

Ketting gemaakt door een kennis die dit voor de kost doet. Nooit gedragen. Hij is niet heel lang, was wel duur en onder groepsdrang gekocht.

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6HGJZJWY.jpg

Ketting en oorbellen van Marks&Spencer. Ook nooit gedragen, weet niet waarom ik ze gekocht heb.

Heb ook nog een dvd van een vlucht regenwulpsen, 5 minuten bekeken.

Ik woon in het buitenland, maar heb gewonnen in de lotto en ik stuur alles gratis op.

Je kunt me mailen op katrientjepientje at gmail.comIk vind het setje van marks en spencer erg leuk, heb je die nog?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:schaduwlicht schreef op 23 juli 2012 @ 14:53:

Nou, kies is eruit. Er moesten er eigenlijk drie, maar het was rampzalig, dus hebben ze het bij één gehouden en de rest moet onder narcose. Daar krijg ik nog een oproep voor. Blegh. Ik ga nog reageren en pakjes verzenden, maar ik denk niet meer vandaag, sorry.Beterschap!
gewooneenzus, pakket is onderweg. Mali30 en Marels, jullie pakketje ook.

Verder heb ik nu storing bij de bank. Kan nu dus geen betalingen doen, maar ook niet controleren of ik wat heb binnengekregen.
quote:mali30 schreef op 21 juli 2012 @ 09:03:

Ik gooi mijn spullen er nog maar even in:

Boek de kattenvraagbaak

2 broeken 1 donkerblauwe low waist spijkerbroek maat 461 grijze pantalon maat 44 gemeleerde stof

2 blikken nutramigen

En een roman over een Arabische prinsen genaamd Amina o.i.d

Gooi hem er nog even in

Kinderwagen is net opgehaald (jeeej weer ruimte in de schuur)

Ik heb ook nog een baby-relax maxicosi in de aanbieding.
quote:bird73 schreef op 23 juli 2012 @ 16:30:

gewooneenzus, pakket is onderweg. Mali30 en Marels, jullie pakketje ook.

Verder heb ik nu storing bij de bank. Kan nu dus geen betalingen doen, maar ook niet controleren of ik wat heb binnengekregen.Bird ik had jou gemaild voor je rek nummer maar volgens mij nog niks terug gehoord. Ik heb dus nog niks over kunnen maken. Kan je mij nog even mailen? vivamali30 at gmail punt com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven