Te veel NAAKT!
maandag 23 juli 2012 om 23:49
Sja, hoe denk je het aan te gaan pakkken dan? Deal sluiten met de SGP? Ik bedoel je kan zoveel vinden echter ik vermoed dat dit niet persé betekent dat er ook iets gaat veranderen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
maandag 23 juli 2012 om 23:54
Ik vind naakte mensen in de film geen enkel probleem, wat ik dan weer een puntje van discussie vindt zijn de mensen die half naakt erotisch of ronduit ordinair in videoclips staan te dansen en zo willen laten voorkomen dat je als vrouw maar altijd je hoerig moet gedragen en tevens vind ik het een slecht voorbeeld voor de jeugd.
dinsdag 24 juli 2012 om 00:03
quote:galadriel schreef op 23 juli 2012 @ 23:54:
Verder vind ik juist de films (mainstream) zoveel meer preutser vandaag de dag.
Precies. Naakt (en ik hoop ook seks) hoort bij het dagelijkse leven. Hoe stiekemer het wordt, hoe meer de samenleving druk gaat leggen op naakt en seks. Let's not go there.
Verder vind ik juist de films (mainstream) zoveel meer preutser vandaag de dag.
Precies. Naakt (en ik hoop ook seks) hoort bij het dagelijkse leven. Hoe stiekemer het wordt, hoe meer de samenleving druk gaat leggen op naakt en seks. Let's not go there.
dinsdag 24 juli 2012 om 00:08
Het valt me eerijk gezegd niet (meer) zo op en maakt daarom ook geen indruk meer, een lijf is aangekleed of niet. Vroegah was het wel wat, bijvoorbeeld de film "Naakt over de schutting" veroozaakte toen best wat roering.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:vlinder72 schreef op 23 juli 2012 @ 23:54:
Ik vind naakte mensen in de film geen enkel probleem, wat ik dan weer een puntje van discussie vindt zijn de mensen die half naakt erotisch of ronduit ordinair in videoclips staan te dansen en zo willen laten voorkomen dat je als vrouw maar altijd je hoerig moet gedragen en tevens vind ik het een slecht voorbeeld voor de jeugd.Helemaal mee eens.
Ik vind naakte mensen in de film geen enkel probleem, wat ik dan weer een puntje van discussie vindt zijn de mensen die half naakt erotisch of ronduit ordinair in videoclips staan te dansen en zo willen laten voorkomen dat je als vrouw maar altijd je hoerig moet gedragen en tevens vind ik het een slecht voorbeeld voor de jeugd.Helemaal mee eens.
dinsdag 24 juli 2012 om 00:22
Meestal geen last van.
Heb moeite met verheerlijking van geweld en met seksisme, niet met naaktheid. Verschil tussen mannen en vrouwen is inderdaad scheef. Nu heb ik niet veel behoefte aan naakte mannen, maar de preutsheid wat dat betreft is opvallend.
Mooie vrouwen waarderen om naar te kijken, dat heeft volgens mij niet zoveel met geaardheid te maken.
Heb moeite met verheerlijking van geweld en met seksisme, niet met naaktheid. Verschil tussen mannen en vrouwen is inderdaad scheef. Nu heb ik niet veel behoefte aan naakte mannen, maar de preutsheid wat dat betreft is opvallend.
Mooie vrouwen waarderen om naar te kijken, dat heeft volgens mij niet zoveel met geaardheid te maken.
Weet je wat pas conflictvermijdend is? Wereldvrede.