bodensee duitsland

24-07-2012 12:42 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo.

Iemand ervaringen met campings aan de bodensee?? Hoe liggen daar de prijzen?

En wat is een leuke plek om 14 dagen te bivakeren met zon, strand maar dat je ook nog met de auto beetje ergens heen kan?
Ik ben daar jaren geleden eens geweest, maar dan aan de Zwitserse kant. Ik kan me herinneren dat ik het heel leuk vond, maar of we ook ergens heen gingen kan ik me niet zo goed herinneren.

Ik geloof dat we wel eens naar dorpjes gingen...

Ik kan je er verder niet zo goed bij helpen, sorry!

Wat wil je er doen, naast zwemmen? Met wie ga je? Ik was toen een jaar of 14 en heb het er naar mijn zin gehad.
Ik wil met mijn vriend lekker relax vakantie houden..
Een paar jaar geleden ben ik in Meersburg geweest, een heel leuk plaatsje aan de Bodensee. Er is ook een camping, moet je even Googlen. Ik zou niet aan de Zwitserse kant gaan, dat is hartstikke duur! Vanuit Meersburg kun je ook veel uitstapjes maken en het er is een haven van waaruit de "Weisse Flotte" boten vertrekken waarmee je kriskras over de Bodensee kunt varen. Erg de moeite waard.
Ik ben er als kind geweest. Kan me Mainau en Lindau nog goed herinneren. En de watervallen van Schaffhausen. Zeker een leuke omgeving om eens heen te gaan. Zat er zelf ook over te denken.

Maar van mooi weer zou ik niet standaard uitgaan. Je kan daar prachtig weer hebben maar ook veel regen hebben.
Het is wel lastig ergens nog op het laatste moment heen te willen.. pfff

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven