Werk & Studie alle pijlers

baas controleert me

24-07-2012 17:57 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik werk op verschillende lokaties en nu kwam ik er vandaag via een collega achter dat mijn manager naar collega's belt wat ze van me vinden.

Was vandaag op een lokatie en die mevrouw vertelde me dat de manager problemen heeft met idereneen em zei zelf ook problemen met hem heeft gehad ik heb gezegd dat ik ook problemen met hem heb gehad .

Had ik misschien beter niks op kunnen zeggen.

wie geeft me raadt
Wat voor problemen?

En als je op locatie werkt is het toch logisch dat er wordt gevraagd hoe het gaat?
Ik denk dat je dit soort dingen beter voor je kunt houden.

Misschien heeft zij helemaal geen problemen met hem, maar wil ze alleen jouw mening horen, op zijn verzoek.
ja maar hij belt ieder lokatie af ook al werk ik er maar 1 dag
quote:rodqjc schreef op 24 juli 2012 @ 18:00:

ja maar hij belt ieder lokatie af ook al werk ik er maar 1 dagEn er is dan geen kans dat je ooit weer terug moet naar die lokatie?
ja dat wel
Dan vind ik het niet zo raar. Dan kijkt hij misschien of jij wel past op die locatie of waar je het beste inzetbaar bent.

Maar als het je dwars zit, vraag eens aan hem waarom.
Hij wil gewoon weten hoe je functioneert op locatie omdat hij je zelf waarschijnlijk niet ziet. Wat precies vind je er vervelend aan?
Of hij controleert of je wel goed kunt spellen :-) Raadt? Lokatie?
hij vindt me te druk , maar op lokatie vinden ze dat niet
Nou dan is er toch niks aan de hand als ze dat op locatie aan hem doorgeven.
Ik ben, vanuit werk via uitzendbureau, niet anders gewend dan dat er bij elke dienst in nieuwe locatie gebeld werd hoe ze vonden dat ik het deed en of ze me nog terug wilde in de toekomst.

Als je werkgever vind dat je door je drukte niet goed functioneert vind ik het logisch dat hij belt om andere meningen te horen over je functioneren.

Vind het idd. niet slim dat je over je problemen met je leidinggevende praat met iemand van je werk bij een afdeling waar je normaal niet werkt. Hoop dat hij dat niet tegen je keert.

Probeer het "controleren" als zakelijk te zien en niet als persoonlijk. Succes!
kan het niet terug draaien dat iets tegen een collega heb gezegd
Daar is het een baas voor denk ik dan maar..
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ja daarom, daar wordt hij voor betaald.

En als je dat niet wilt dan moet je lekker eigen baas worden.
Wat voor vragen stelt hij?
hij vraagt wat ze van me vinden
En wat is daar nou precies zo erg aan?
Ah, daar ben je weer. Niks opgestoken van je vorige topic over hetzelfde onderwerp? Grow up, leer om te gaan met kritiek. Is het niks geworden met je oude werk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven