Augustus 2012 deel 7!!

15-07-2012 19:39 2423 berichten
Lucky Number Seven!!!!

Zei ik 3 weken geleden nog dat deel 6 spannend zou worden?

Met al die meiden die verlof hebben is een deel natuurlijk weer zo vol gekletst.

Maar nu zal het toch echt niet lang meer duren voor de eerste augustus baby geboren gaat worden.

Onderwerpen als voorweeën, slijmproppen, nesteldrang, couvade, steekjes, krampjes, vocht verlies, maar vooral het afwachten, geen zin meer hebben, weer normaal kunnen bewegen, niet meer dik zijn en zoooooo benieuwd zijn naar onze kleine spruiten, beheersen onze posts. We klagen, maar vooral nog "we dragen".

Lieve Augustus 2012 meiden, ik zeg: "laat ons werpen in deel 7!!"

Hoe het allemaal begon!

Augustus 2012 deel 2!

Augustus 2012 deel 3!

Augustus 2012 deel 4!

Augustus 2012 deel 5!

Augustus 2012 deel 6!

NaamLeeftijdU DGEBORENKindjeBijzonderhedensnoezepoes30 jaar28-073eSURPRISE!nicole12331 jaar31-071eSURPRISE!Dodododo33 jaar31-0723-071eDOCHTER!Maatje2833 jaar01-081eBOY!02-08 gynZoete36 jaar01-081e BOY!kroos34 jaar01-081eBOY!1982Juutje29 jaar01-081e BOY!blooming270930 jaar01-0828-072eDOCHTER!Kwimmie33 jaar04-082eBOY!lizliz28 jaar07-081eBOY! mellanie198626 jaar09-0826-072e ZOON! rijstkorrel38 jaar12-082eGIRL!toetje8923 jaar12-081eSURPRISE!Chryssa30 jaar13-082eGIRL!bubblezz23 jaar14-081eSURPRISE!zivaa32 jaar17-082eGIRL! Myself8229 jaar17-081e SURPRISE!beetjegek32 jaar18-082eBOY!annepan24 jaar19-081eGIRL!31-07; gynrammelkont33 jaar20-083eGIRL!lotjeutrecht34 jaar20-081eSURPRISE! 37WEKEN !!!!!! !! katalin33 jaar27-083eGIRL!martje5532 jaar06-091eSURPRISE!

En dan niet te vergeten onze trouwe mede lees- en schrijf-ster, moeder van 4: Beppe!!

De tabel is opgeschoond. Mocht ik je er uitgehaald hebben en wil je er graag weer in, let me know. Liefst vetgedrukt of in hoofdletters.

voor damira, Isis, Marjolein1986, dreamglasses, Caatje42 en suus1303
Alle reacties Link kopieren
Vervelend is dat, dat gepiep en gezoem van zo'n CTG. Dan ga je overal op liggen letten.
What if I fall? Oh but my darling, what if you fly?
Oh dat is wel weer het grote nadeel van die ctg.

Toen ik er aan lag was hij steeds rond 160 en schoot vaak door naar boven. Soms boven de 200 en toen gingen de alarmbellen ook af.

Kwam door de beweging zeiden ze..... ben er nog steeds niet gerust op!
120 wel laag ja, goed dat je aan ctg ligt
@Rammel

Toen het apparaat 54 registreerde draaide Rammeltje weg. Dat kan niet anders.

Wie heeft er dienst? Mirjam?
Ohhh Rammel, sterkte in het ziekenhuis... Hoop dat hij nog even blijft zitten en dat je straks met een gerust hart naar huis mag!!!
Oef Rammel, had de CTG jouw hartslag even te pakken ofzo?? Zenuwslopend die dingen, ik weet dat ze je gerust moeten stellen, maar zo werkt t meestal niet he?
Mirjam is die 'grote rooie' toch rijst!? Nee ik heb er nu een die mn tattoo herkende van paar jaar terug haha...

Deze ctg registreert geen bewegingen, vorige keer had ze ook 2 dipjes en toen bewoog ze niet.. maar herstelde vlot genoeg. Nu is het een rotzooi op het scherm...
quote:rijstkorrel schreef op 24 juli 2012 @ 19:50:

@Zivaa

Welkom in de 21e eeuw

*sluuuurp pina colada*

Naaahh, was alleen ff tijdelijk pleite heur.. ;).

Pfff wat is het warm zeg... Niet leuk meer.

FB, ja, met dochter was het ook al bekend terwijl ik zelf niks gepost had, maar goed, ik ben ook een enorm lakse haas daarmee dus vond dat niet erg. Anders had het nog wel even geduurd vrees ik... (sowieso niet zo aktief)

Maar als mensen de naam posten zonder dat je dat wilt, nee. Das niet zo gaaf.

Over namen gesproken, man wat is dat toch lastig!!

Rammel, alles ok????
Bij mij zwom de baby steeds weg en dan kwamen ze weer binnen rennen, roepend: "Where's baby? Got to find baby!" en dan moesten ze die band weer opnieuw om doen.
zivaa, Zijn jullie er nog niet uit wat betreft de naam?
Haha chryssa, wat heerlijk amerikaans!!
Als de baby draait en dus niet meer goed onder dat ding op je buik ligt valt de hartslag (gedeeltelijk) weg zeiden ze hier. Er hoeft dan niet perse beweging te zijn die wordt geregistreerd, is maar niet hoe het kindje ligt. Die van mij lag met dr ruggetje naar binnen, bleek erg lastig.

Haha chryssa das wel heel stresskipperig.

120 wat zeggen ze dr van rammel??
Verdorie wel spannend Rammel!! Hoop wel dat t gauw weer rustiger wordt hoor!!

Chryssa, nee joh, gedoe. Nouja, we hebben zoals je weet een aantal opties maar definitieve keuze nog niet gemaakt. Anders na geboorte knoop doorhakken, hebben we bij dochter uiteindelijk ook gedaan. Jullie namen staan nog??

Hier wat harde buiken. Nog even in bad, kijken of ik daar wat met draaipogingen bereik ook. En dan hopelijk beetje slapen....
Ziet er verder prima uit, madame is weer alive zeg maar dus genoeg acceleratie.. bloeddruk 140/80 hoog voor mijn doen dus urine onderzoek en nog ff bloedruk curve... Maar meisje doet het nu verder prima.. belangrijkste!!
Als bij mij de baby wegdraaide verdween de hele hartslag , hij werd niet lager, dus die dips zijn dan toch niet helemaal ok, ik lag maar te staren naar die monitor , om tureluurs van te worden! Hoop dat alles goed is met je kleintje !
rammel, Fijn dat het er nu weer goed uitziet. Mag je dan snel weer naar huis, of moet je een nacht blijven?

zivaa, Bij ons staan de namen nog gewoon. Heel soms vind ik het wel jammer dat we die ene naam die jij ook op je lijstje hebt niet doen, maar man vindt het gewoon niks, dus dan houdt het op.
@Rammel

Ja, dat is Mirjam. Doet me denken aan die rode kater van Jan, Jans en de kinderen. Hey, RM zegt net dat wij elkaar niet in het echt hebben gezien maar wel in hetzelfde bed hebben gelegen

@Chryssa

Ik zie het helemaal voor me

@Zivaa

Rustig aan he

Krijg stress van al die babies
Oh lees net dat het beter gaat! Top!
Sjonge, ik kan ook niet eventjes rustig het balkon soppen of er is hier commotie en ik moet pagina's bijlezen! Rammel, succes daar en ik hoop dat je snel weer weg mag! Fijn dat je meisje het inmiddels weer goed doet en nog niet gehaald hoefde te worden, nu jij nog goedgekeurd! Mag je nog weg en thuis slapen dan of moet je sowieso een nachtje blijven? Sterkte ermee in ieder geval!
Rijst Mirjam is er nu niet hahaha!! Ik lig nu op 4 pers kamer in de linker gang en als je binnen komt 1e bed links...

Bij die dip hoorde ik het hartje ook trager gaan, vreselijk!! Nu net flinke harde buik en dan schiet ie richting 200
Volgensmij mag ik gewoon naar huis hoor!! Onderdruk nu 90
Oh bah het word weer bedtijd zo langzamer hand... Weer draaien, draaien, draaien... Piesen..
@Nicole

Het balkon soppen?? In het donker??

Jij, jij bent heul zwanger

@ego

Voel me nu wel een bezienswaardigheid worden, zo rond als ik ben

Die blikken vandaag van een groep tienermeisjes. Ben de allernieuwste vorm van anticonceptie!
Gedoe zeg Rammel , word je niet vrolijk van..
@Rammel

Daar heb ik ook gelegen. Als het kussen naar Bvlgari ruikt, hebben die smeerlappen het bed niet verschoond

En? En? Mag je weg? 200 is wel hoog man, 181 is Korrelientjes max. Die van jou danst de samba. Leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven