Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
woensdag 25 juli 2012 om 11:07
woensdag 25 juli 2012 om 11:10
quote:newnick schreef op 25 juli 2012 @ 11:07:
[...]
Wat voor een stoelverkleiner? Zo 1 http://www.tangara.nl/ShopDetail.asp?ID=1689
[...]
Wat voor een stoelverkleiner? Zo 1 http://www.tangara.nl/ShopDetail.asp?ID=1689
woensdag 25 juli 2012 om 11:14
Hallo dames!
Bijlezen dat is wel erg lastig!
Ik heb nog genoeg spulletjes in de aanbieding, ik zal vanmiddag eens even eea posten.
Ik hou me aanbevolen voor jongenskleding in kleine maten, vanaf maat 56! Mijn zusje is net bevallen en kan dat heeeel goed gebruiken!
Overigens zit ik in de regio 050! Zijn er nog andere Groningers in dit topic?
Bijlezen dat is wel erg lastig!
Ik heb nog genoeg spulletjes in de aanbieding, ik zal vanmiddag eens even eea posten.
Ik hou me aanbevolen voor jongenskleding in kleine maten, vanaf maat 56! Mijn zusje is net bevallen en kan dat heeeel goed gebruiken!
Overigens zit ik in de regio 050! Zijn er nog andere Groningers in dit topic?
woensdag 25 juli 2012 om 11:21
woensdag 25 juli 2012 om 11:22
@watervrouw, ik zoek juist GEEN triptrap, maar een gewonen stoelverkleiner zoals deze http://www.tangara.nl/ShopDetail.asp?ID=1689
En ik heb zo'n lamp als jij zoekt.
En ik heb zo'n lamp als jij zoekt.
woensdag 25 juli 2012 om 11:26
1quote:Marels schreef op 24 juli 2012 @ 23:13:
En het stomme is, toen ik tikte wat moeite te hebben met mensen die nooit posten en wel willen hebben hebben hebben hier, kreeg ik te horen dat dat best moet kunnen
Dus waarom eigenlijk niet, mensen die geinspireerd door dit topic toch een account maken en mee komen schrijven?
Zolang het gevoel goed is en mensen niet alleen hebberts zijn, waarom niet?
Dat heb je niet van mij gehoord
Ik heb weleens iets gekocht ( nog nooit verkocht ) op Marktplaats maar daar betaal je voor je spullen. Ik vind als je je speciaal aanmeldt om gratis dingen te scoren ehhh, tja, nou ja.
Maar goed, iedereen moet het zelf weten en het overgrote deel gaat toch hartstikke goed
Trouwens, ik heb een pakje van Lorenna gehad waar een zegel opzat van 2.50 euro waar ook geen stempel opzat. Aan de ene kant denk ik gebruiken, aan de andere kant voelt het toch niet goed.
Wat doen jullie in zo'n geval.
En het stomme is, toen ik tikte wat moeite te hebben met mensen die nooit posten en wel willen hebben hebben hebben hier, kreeg ik te horen dat dat best moet kunnen
Dus waarom eigenlijk niet, mensen die geinspireerd door dit topic toch een account maken en mee komen schrijven?
Zolang het gevoel goed is en mensen niet alleen hebberts zijn, waarom niet?
Ik heb weleens iets gekocht ( nog nooit verkocht ) op Marktplaats maar daar betaal je voor je spullen. Ik vind als je je speciaal aanmeldt om gratis dingen te scoren ehhh, tja, nou ja.
Maar goed, iedereen moet het zelf weten en het overgrote deel gaat toch hartstikke goed
Trouwens, ik heb een pakje van Lorenna gehad waar een zegel opzat van 2.50 euro waar ook geen stempel opzat. Aan de ene kant denk ik gebruiken, aan de andere kant voelt het toch niet goed.
woensdag 25 juli 2012 om 11:27
Ik zit wat terug te lezen en moest een paar keer hard lachen om hoe Zebra soms iets beschrijft.
En toen ik nog 's goed keek, dacht ik: 'Niet te hopen dat haar kind net zo'n groot hoofd heeft als Zaza Zebra zelf!' Mèn, wat een kop! Dat dat beest in de Fabeltjeskrant nooit achterover getuimeld is! Hij is van achteren gewoon topzwaar!
En toen ik nog 's goed keek, dacht ik: 'Niet te hopen dat haar kind net zo'n groot hoofd heeft als Zaza Zebra zelf!' Mèn, wat een kop! Dat dat beest in de Fabeltjeskrant nooit achterover getuimeld is! Hij is van achteren gewoon topzwaar!
woensdag 25 juli 2012 om 11:29
quote:maylea schreef op 25 juli 2012 @ 11:26:
1
[...]
Je hebt haar voor die 2,50 E verzendkosten betaald?
Ik gebruik niet gestempelde zegels altijd opnieuw. Mijn moeder is altijd fanatiek met kerstzegels, die worden ook heel vaak niet gestempeld. Likje koffiemelk eraan en het plakt weer.
Ik vrekkig??
1
[...]
Je hebt haar voor die 2,50 E verzendkosten betaald?
Ik gebruik niet gestempelde zegels altijd opnieuw. Mijn moeder is altijd fanatiek met kerstzegels, die worden ook heel vaak niet gestempeld. Likje koffiemelk eraan en het plakt weer.
Ik vrekkig??