Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
woensdag 25 juli 2012 om 16:46
Jurk van WE.
Maat 38/40
Er staat L in maar hij valt best klein uit. De bovenstof is een soort van kant.
kopjekoffie70@gmail.com
Kan gewoon opgestuurd worden.
Maat 38/40
Er staat L in maar hij valt best klein uit. De bovenstof is een soort van kant.
kopjekoffie70@gmail.com
Kan gewoon opgestuurd worden.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020
woensdag 25 juli 2012 om 16:49
Voor zover ik mij kan herinneren is het woord relschoppers niet in een beschuldigende vorm (naar specifieke personen toe) gebruikt. Meer op de wijze dat we niet bewust moeten gaan stoken en lasteren.
Aangezien er al zoveel pagina's doorheengejaagd zijn denk ik ook niet dat het realistisch is (of anders heel erg zonde van iemands tijd) om terug te gaan zoeken hoe en wat er precies gezegd is en door wie. Er is nu zoveel over gezegd door verschillende mensen waardoor er ruis is ontstaan wat weer zorgt voor misverstanden.
Hoe een ieder tegenover het gebeurde staat is iets persoonlijks en ik denk dat we allemaal volwassen genoeg zijn om die standpunten van elkaar te accepteren (begrijpen is wat anders )
Buiten de betreffende personen om is er volgens mij geen enkel onaardig woord of beschuldiging geuit naar elkaar.
Ik wilde me eigenlijk helemaal buiten dit hele debacle houden, maar zou het zo ontzettend jammer vinden als dit nu de sfeer verpest waardoor zo'n leuk topic doodbloedt.
Maar goed, ik hoor het graag als ik er naast zit.
Aangezien er al zoveel pagina's doorheengejaagd zijn denk ik ook niet dat het realistisch is (of anders heel erg zonde van iemands tijd) om terug te gaan zoeken hoe en wat er precies gezegd is en door wie. Er is nu zoveel over gezegd door verschillende mensen waardoor er ruis is ontstaan wat weer zorgt voor misverstanden.
Hoe een ieder tegenover het gebeurde staat is iets persoonlijks en ik denk dat we allemaal volwassen genoeg zijn om die standpunten van elkaar te accepteren (begrijpen is wat anders )
Buiten de betreffende personen om is er volgens mij geen enkel onaardig woord of beschuldiging geuit naar elkaar.
Ik wilde me eigenlijk helemaal buiten dit hele debacle houden, maar zou het zo ontzettend jammer vinden als dit nu de sfeer verpest waardoor zo'n leuk topic doodbloedt.
Maar goed, ik hoor het graag als ik er naast zit.
woensdag 25 juli 2012 om 16:56
quote:Biebeltje schreef op 25 juli 2012 @ 16:49:
Voor zover ik mij kan herinneren is het woord relschoppers niet in een beschuldigende vorm (naar specifieke personen toe) gebruikt. Meer op de wijze dat we niet bewust moeten gaan stoken en lasteren.
Precies! Helemaal mee eens!
Ik heb nu mijn uitleg gedaan over mijn deel en ga er verder niet meer op in, mocht Marels er nog niet klaar mee zijn, mail me dan maar.
Precies! Helemaal mee eens!
Ik heb nu mijn uitleg gedaan over mijn deel en ga er verder niet meer op in, mocht Marels er nog niet klaar mee zijn, mail me dan maar.
woensdag 25 juli 2012 om 17:01
woensdag 25 juli 2012 om 17:10
Ik heb niet alles gelezen maar Mali alstublieft niet weg gaan door mij!!! Dan zou ik me nog meer schuldig erover voelen...jij bent een van de geliefde hier !
Ik ben net thuis en ik heb meteen alles weggehaald.
Het was absoluut niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen met mijn 'gebaar' en ik wil mi-jo ook niet ervoor belonen. Ik was juist erg vel tegen haar. Ik bod haar niets aan om het goed te maken maar omdat ik oprecht spijt had van haar situatie. That's it! Meer niet. Wat zij gedaan heeft is tegen alle normen en waarden van deze wereld maar ik heb niet het recht om haar te beoordelen. Ik wil een beter mens worden, voor mijzelf en voor mijn kindje.
Zoo dames, ik heb tegen mijn bedoeling genoeg drama veroorzaakt, en daarvoor bied ik mijn excuses aan jullie allemaal! Het was niet mijn intentie om deze mooie fantastische topic te vervuilen die zoveel goeds heeft gedaan! Het spijt me!
Ik ben net thuis en ik heb meteen alles weggehaald.
Het was absoluut niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen met mijn 'gebaar' en ik wil mi-jo ook niet ervoor belonen. Ik was juist erg vel tegen haar. Ik bod haar niets aan om het goed te maken maar omdat ik oprecht spijt had van haar situatie. That's it! Meer niet. Wat zij gedaan heeft is tegen alle normen en waarden van deze wereld maar ik heb niet het recht om haar te beoordelen. Ik wil een beter mens worden, voor mijzelf en voor mijn kindje.
Zoo dames, ik heb tegen mijn bedoeling genoeg drama veroorzaakt, en daarvoor bied ik mijn excuses aan jullie allemaal! Het was niet mijn intentie om deze mooie fantastische topic te vervuilen die zoveel goeds heeft gedaan! Het spijt me!
quote:mayhem schreef op 25 juli 2012 @ 16:20:
Verder ben ik nog eens gaan zoeken en heb nog wat boeken gevonden. Te geef:
Nederlandstalig en paperback, tenzij anders aangegeven:
Charlotte Brontë - Jane Eyre
Jane Austen - Trots en vooroordeel
Mohammed Sahli - Dagboek van een illegaal
klein kookboekje John West - vis op zijn best
Boudewijn Büch - de kleine blonde dood (hardcover)
Rob van der Wijk - zelfhypnose de verandering in jezelf (hardcover)
De dvd van Jane Eyre mag ook weg.
zou ik de dvd en/of het boek jane eyre mogen?:D
mooie herinneringen aan maar helaas zelf nooit in mijn bezit gehad:)
Verder ben ik nog eens gaan zoeken en heb nog wat boeken gevonden. Te geef:
Nederlandstalig en paperback, tenzij anders aangegeven:
Charlotte Brontë - Jane Eyre
Jane Austen - Trots en vooroordeel
Mohammed Sahli - Dagboek van een illegaal
klein kookboekje John West - vis op zijn best
Boudewijn Büch - de kleine blonde dood (hardcover)
Rob van der Wijk - zelfhypnose de verandering in jezelf (hardcover)
De dvd van Jane Eyre mag ook weg.
zou ik de dvd en/of het boek jane eyre mogen?:D
mooie herinneringen aan maar helaas zelf nooit in mijn bezit gehad:)
woensdag 25 juli 2012 om 17:15
quote:Assie78 schreef op 25 juli 2012 @ 16:59:
Gaby; mocht je binnenkort de kaart in de UP weer aanpassen, mag je mij in regio 010 erbij zetten.
Bedankt!
Ik heb je erbij gezet!
Het wordt wel een beetje druk daar dus jullie staan allemaal boven elkaar, dus misschien niet helemaal precies waar je echt zou staan. Maar dan weten jullie waarom!
Gaby; mocht je binnenkort de kaart in de UP weer aanpassen, mag je mij in regio 010 erbij zetten.
Bedankt!
Ik heb je erbij gezet!
Het wordt wel een beetje druk daar dus jullie staan allemaal boven elkaar, dus misschien niet helemaal precies waar je echt zou staan. Maar dan weten jullie waarom!
woensdag 25 juli 2012 om 17:24
quote:Demissionair schreef op 25 juli 2012 @ 17:05:
Ha! Ik heb Kerstlamjes van UCchick en ze staan al aan! Doen het allemaal -1, maar reserve lampjes genoeg. Dank je wel!
Chick, ik hoop dat het spijkergoed allemaal past.De schoenen passen perfect en lopen super Het spijkergoed is op het rokje na iets te klein... Helaas. Mocht er iemand anders blij van worden, dan kan het weer doorgegeven worden!
Ha! Ik heb Kerstlamjes van UCchick en ze staan al aan! Doen het allemaal -1, maar reserve lampjes genoeg. Dank je wel!
Chick, ik hoop dat het spijkergoed allemaal past.De schoenen passen perfect en lopen super Het spijkergoed is op het rokje na iets te klein... Helaas. Mocht er iemand anders blij van worden, dan kan het weer doorgegeven worden!
woensdag 25 juli 2012 om 17:37
quote:UCchick1990 schreef op 25 juli 2012 @ 17:24:
[...]
De schoenen passen perfect en lopen super Het spijkergoed is op het rokje na iets te klein... Helaas. Mocht er iemand anders blij van worden, dan kan het weer doorgegeven worden!Geef maar gewoon weer door! Wellicht dat iemand anders er blij van wordt. Blij dat je blij bent met de pumps. Ze stonden je ook verdomde goed!
[...]
De schoenen passen perfect en lopen super Het spijkergoed is op het rokje na iets te klein... Helaas. Mocht er iemand anders blij van worden, dan kan het weer doorgegeven worden!Geef maar gewoon weer door! Wellicht dat iemand anders er blij van wordt. Blij dat je blij bent met de pumps. Ze stonden je ook verdomde goed!