Beschikbaarheid camping vakantieveilingen
woensdag 25 juli 2012 om 16:40
Wéér een topic over vakantieveilingen, maar mijn speurtochten door de bestaande topics hadden het antwoord niet.
Regelmatig staan er campings die geen exacte aankomstdatum hebben, maar zoals het er bijvoorbeeld staat:
• Week tijdens het hoogseizoen op ......
• Staplaats voor eigen kampeermiddel (tent/caravan/vouwwagen)
• Voor maximaal 4 personen
Data
Geldig van 30 juni t/m 25 augustus 2012.
Aankomst op zaterdag.
Is dit arrangement dan elke elke zaterdag een week beschikbaar t/m 25 augustus? Of kun je dan nog pech hebben dat er geen plek meer is....
Ik ben als de dood voor die hotel praktijken dat als je wilt boeken de datum dat jij kunt er niets beschikbaar is.....
Regelmatig staan er campings die geen exacte aankomstdatum hebben, maar zoals het er bijvoorbeeld staat:
• Week tijdens het hoogseizoen op ......
• Staplaats voor eigen kampeermiddel (tent/caravan/vouwwagen)
• Voor maximaal 4 personen
Data
Geldig van 30 juni t/m 25 augustus 2012.
Aankomst op zaterdag.
Is dit arrangement dan elke elke zaterdag een week beschikbaar t/m 25 augustus? Of kun je dan nog pech hebben dat er geen plek meer is....
Ik ben als de dood voor die hotel praktijken dat als je wilt boeken de datum dat jij kunt er niets beschikbaar is.....
woensdag 25 juli 2012 om 16:50
Ik zou even op de website kijken van het desbetreffende vakantiepark om te kijken of er een beschikbaarheidskalender is. Weet alleen niet hoe ze reageren als het via VV is.
Volgens mij is dat gewoon de truc, doen alsof je terecht kan terwijl ze al maanden zijn volgeboekt. "Sorry mevrouw, de week dat u vakantie hebt zijn we toevallig al vol.." en al je andere vakantieweken ook. Daaaag geld!
(ik ga met acties als deze altijd van het negatieve uit, dan kan het alleen maar meevallen)
Volgens mij is dat gewoon de truc, doen alsof je terecht kan terwijl ze al maanden zijn volgeboekt. "Sorry mevrouw, de week dat u vakantie hebt zijn we toevallig al vol.." en al je andere vakantieweken ook. Daaaag geld!
(ik ga met acties als deze altijd van het negatieve uit, dan kan het alleen maar meevallen)
woensdag 25 juli 2012 om 17:10
woensdag 25 juli 2012 om 17:33
woensdag 25 juli 2012 om 19:45