Mode & Beauty alle pijlers

doorschijnend kleding..

26-07-2012 07:24 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb meestal altijd een spaghettitopje aan onder mijn shirtjes, niet altijd, maar soms schijnt mijn kleding door en zie je mijn bh door schijnen, en soms vind ik dat best vervelend, vooral met die warme weer, zou het erg warm zijn om daar dan nog een topje er onder te doen,

Hoe ervaren jullie dit? hebben jullie ook altijd een topje onder, of kan het jullie niks schelen als je bh gewoon duidelijk kan zien? of heeft iemand nog tips om het minder te laten lijken?
Altijd een topje, bh is zo ordinair.
Ook hier, altijd een topje.
Topje, mijn bh draag ik voor mezelf, níet voor mijn medemens (nou ja... zonder bh zou het voor mijn medemens óók geen feest zijn...)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Dachten er maar meer aan hun medemens
Ik draag zo'n bh van tell sell zeg maar. Hoe heten die dingen ook alweer. Is een soort topje, dus als dat wat doorschijnt vind ik het geen probleem.
gelukkig ben ik dan niet de enige die er dan zo over denkt!:) ik draag er altijd een topje onder, anders vind ik het ook niet zo lekker zitten!
Doorschijnende topjes zijn niet echt charmant, maar wat te denken van doorschijnende broeken? Hoe vaak zie je wel niet van die witte broeken met gekleurd ondergoed eronder? Of nog erger: een strakke broek met duidelijk de afrekeningen van een slip zichtbaar?
Onder een witte broek een rode slip, het liefst een naadloos broekje. Zie je niets meer van de onderbroek.
Ik draag onder een blouse wat een beetje doorschijnend is nu geen top wel een nette BH als het te doorschijnend is vind ik het niet kunnen, ik vind het dan verre af van sexy.
Met dit weer ga je toch geen hemd onder je blouse of top dragen?
quote:StabiloBoss schreef op 26 juli 2012 @ 08:41:

Met dit weer ga je toch geen hemd onder je blouse of top dragen?Waarom niet? Ze zijn niet van zuiver scheerwol gemaakt he? Die topjes. Zoveel warmer zit het niet hoor..
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Draag gewoon iets dat niet doorschijnt, als je dat een probleem vindt.

Volgens mij heb ik niet eens doorschijnende tops.
quote:Hasse88 schreef op 26 juli 2012 @ 07:36:

Topje, mijn bh draag ik voor mezelf, níet voor mijn medemens (nou ja... zonder bh zou het voor mijn medemens óók geen feest zijn...)

Enne, helemaal eens (ook wat mezelf betreft)
Ik vind bouwvakkerdecolletés en muffintops erger dan een doorschijnend truitje, waar ook nog een bh onder zit.

Zolang het een normale bh is en niet een kwart cup kwanten dingetje.
Ik heb er óf wat onder, óf met een rode BH.

Meestal zijn mijn shirtjes alleen doorschijnend met een witte of zwarte BH. Als ik een mooie rode aandoe, zie je er niets van!
Ik draag er een hemdje onder als het voor mijn gevoel te koud is. Maar niet voor mijn medemens.

Kom op zeg, het is toch warm nu, je gaat toch ook niet met een hemd op het strand liggen?
Inderdaad Muzze! dat vind ik ook.

überhaupt vind ik het vreemd hoe de meeste mensen denken, Je mag niet in ondergoed gezien worden maar iedereen neemt wel een (inimini)bikini/badpak om daarmee rond te lopen.

(ik trouwens ook hoor... )
Je kan toch niet een verglijking trekken tussen strand/zwembad en de bikini's daar en je gewone en/of werkkleding.
Mylittle heeft het niet over werkkleding. Da's dan wel anders, als je representatief moet zijn. Ik heb een uniform aan, niet echt fris en luchtig, en op sommige plaatsen geen airco. Dan baal ik wel.

Maar gewoon voor dagelijks, nu op de fiets, boodschappen doen oid, daar heb ik geen probleem mee met deze temperaturen.
Waarom zou je het niet kunnen vergelijken? Je ziet net zo veel en als je panisch bent als mensen je ondergoed zien, waarom dan wel in een bikini?
quote:valerie__ schreef op 26 juli 2012 @ 10:04:

Ik heb er óf wat onder, óf met een rode BH.

Meestal zijn mijn shirtjes alleen doorschijnend met een witte of zwarte BH. Als ik een mooie rode aandoe, zie je er niets van!

Ik zie dus altijd een rode bh

Draag zelf nudekleurig dan.
Daarom heb ik een huidkleurige tshirt-bh aan. Ik vind vaak ook de aftekening van kanten bhrandjes onder een tshirt niet mooi.
quote:lilyofthevalley schreef op 26 juli 2012 @ 11:14:

[...]

Ik zie dus altijd een rode bh

Draag zelf nudekleurig dan.Dan ligt dat aan hoe doorschijnend je kleding is, ik draag topjes die niet doorschijnend zijn maar waar je een verkeerde kleur BH nét kunt zien zitten op sommige plekken. Dan is een rode BH prima. Mits je deze wel in de juiste tint rood koopt, natuurlijk.
Onze broeken in het ziekenhuis (witte kleding) is erg doorschijnend. Je ziet altijd het ondergoed (broekje en bh). Blijkbaar kunnen ze dat niet anders maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven