Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Nog even mijn lijstje:

Boeken: Nederlandstalig en paperback, tenzij anders aangegeven:

Charlotte Brontë - Jane Eyre

Jane Austen - Trots en vooroordeel

Mohammed Sahli - Dagboek van een illegaal

Umberto Eco - in de naam van de roos

klein receptenboekje John West - vis op zijn best

Boudewijn Büch - de kleine blonde dood (hardcover)

Rob van der Wijk - zelfhypnose de verandering in jezelf (hardcover)

De dvd van Jane Eyre
Alle reacties Link kopieren
Hey roos,

Ik heb wel interesse in de koelkast.

Heb je een foto? En waar moet hij vandaan komen?

Je mag me mailen op poetsprinses@hotmail.nl

Groetjes
Rougelove je hebt mail!
Rara, spannend zo, met al die voorbereidingen. Hoewel altijd stress (bij de meesten) is het ook wel leuke voorpret denk ik.

Soley, ik zie ergens staan dat je graag hondenoppas bent. En euh... redelijk in de buurt woont geloof ik. Nou ga ik nooit op vakantie, maar.... doe je ook aan dagjes?
Oh, en natuurlijk allemaal!!
Seara; mag ik de fancy's van je overnemen? Leuk voor mijn dochter.

Ben op vakantie dus reageer niet meteen masr lees wel steeds bij.
Mamavanthijs: ja hoor! Heb je een e-mailadres waar ik je op kan mailen?
Jaaaa heb ik. Troublethijs3011@gmail.com

Gaan nu ff naar het strand.
Nou, ik ben er klaar voor dames; we gaan er vandoor!!

Tot over 2 weekjes, en wees lief voor elkaar
quote:rara70 schreef op 26 juli 2012 @ 11:25:

Nou, ik ben er klaar voor dames; we gaan er vandoor!!

Tot over 2 weekjes, en wees lief voor elkaar Fijne vakantie Rara! Geniet ervan!
Sorry dat ik hier kom binnenvallen en ook nog iets te vragen heb , maar ik vroeg me af of hier nog mensen zijn die restjes wol/katoen hebben liggen. Mijn moeder wordt over een paar maanden 50, en nou hadden we bedacht om een Sara te wildbreien voor in de tuin (moeder is nogal van het handwerken).

Uiteraard betaal ik de verzendkosten.

Ik ben mailbaar op lechatnoirviva [aap] hotmail [punt] nl.
Is er iemand gek op breien? Ik heb nog een hele curverbox vol wol liggen... Was niet echt een hobby voor mij ;)

Verder heb ik geen creabea dingen meer helaas, die heeft mijn moeder al ingepikt.

Ik heb nog wel een stapel kookboeken liggen:

Het witte bonen in tomatensaus kookboek voor studenten

Blue Band basiskookboek

Heerlijke rijstgerechten

Klassieke visgerechten

Yum Cha & oosterse hapjes

Quick & Tasty Wok

101 vegetarische gerechten

Chinees (creatief en gezond koken, voor alledaagse maaltijden en speciale gelegenheden)

Lekker koken vetarm (met recepten voor diabetici)

Vis&Zeevruchten basiskookboek

Stamppotten De nieuwe keuken

Ook heb ik nog twee dvd's met bijbehorend magazine liggen van 'oorlog in woord en beeld'

- de kruistochten

- romeinse veldslagen & julius caesar

Oh en voor de tuinierders: het boek 'een jaar in uw tuin'

En vergeet niet de spulletjes die ik al gepost heb. De sieraden, haarverf, hairstraightner en de decoratieve vlindertjes!
@Marels, Moeilijkenaam en Bird73, als ik DHL mag geloven krijgen jullie vandaag mijn pakje
Kreeg jij daar bericht van? Ik had aangegeven dat ik graag een afleverbericht zou krijgen, maar niks hoor. Terwijl de mensen aan wie ik het verstuurd heb de pakketten wel al binnen hebben. Handig zo'n service haha.

Iemand een tip om mijn senseo nog iets langer te laten leven? Hij is aan het sterven ( hij heeft het wel bijna 5 jaar gedaan dus goed beestje), maar nu zegt hij steeds dat het water op is terwijl dat niet zo is. Echt rete irrirant. Alleen met grof geweld doet hoj het soms. En de koffie smaakt ook minder terwijl de dezelfde pads gebruik.
@ siepje: ik heb wel interesse in de wol. Zie je het zitten dat te versturen gezien de hoeveelheid? Voor mij maakt het qua verzendkosten niet uit.
Haha, grappig... Lechatnoir vraagt om wol en prompt daarop post Siepje dat ze een berg wol te geef heeft.

Ik ben wel een (beginnend) breier, maar vooralsnog geen behoefte aan wol (ik koop pas in als ik weet wat ik wil gaan maken en heb nu even een megaproject (voor mijn doen) op de pennen staan waar ik pas net aan begonnen ben).
quote:lechatnoir schreef op 26 juli 2012 @ 11:46:

@ siepje: ik heb wel interesse in de wol. Zie je het zitten dat te versturen gezien de hoeveelheid? Voor mij maakt het qua verzendkosten niet uit.Ja ik krijg het wel in een doos gepropt denk ik ;). Ik heb je geprobeerd te mailen, maar kreeg de mail weer terug. Je kan mij mailen op siepje84 aap gmail punt com. Voor de andere dames: heb ff een vivamail aangemaakt alles loopt alle mail door te war ;)
Best grappig ja.

Ik heb hier niet zo veel te geef geloof ik, student als ik ben. Heb nog wel een stapel Libellen liggen, uit 2009 of 2010. Hmm, dat kan ik ook gewoon even nakijken...

...2009 is het, en is bijna een complete jaargang. Nou lijkt me dat een beetje gewichtig om te verzenden, ophalen kan, ik woon omgeving 030.
@ siepje: vreemd, misschien omdat ik het adres net vandaag heb aangemaakt. Ik heb jou gemaild.
italie_meisje. Dat hebben wij ook gehad. Je moet eens kijken naar die 'drijvertjes' aan de zijkanten van het water reservoir. Waarschijnlijk zitten die vast. Als je ze los maakt, gaat het weer prima. Succes.
Dankje paddington, ga ik even proberen.

Edit: jeuh! Hij doet weer normaal. Bedankt. Scheelt weer hoef ik geen nieuwe te halen.
quote:Demissionair schreef op 26 juli 2012 @ 08:38:

Goh, ik heb iets gekregen waar ik niet eens om gevraagd heb en diegene mij toch niks heeft verzonden...

Dacht dat de ava van Soley een schilderij was, maar het blijkt een zangeres te zijn. Meteen veel gedownload. Erg mooi! Bedankt Soley!Nou eh, graag gedaan! Haha, dat was nog eens makkelijk gul zijn Maar mooi inderdaad he, en totaal niet bekend hier.
quote:molly74 schreef op 26 juli 2012 @ 10:43:

Rara, spannend zo, met al die voorbereidingen. Hoewel altijd stress (bij de meesten) is het ook wel leuke voorpret denk ik.

Soley, ik zie ergens staan dat je graag hondenoppas bent. En euh... redelijk in de buurt woont geloof ik. Nou ga ik nooit op vakantie, maar.... doe je ook aan dagjes?

Haha, als je omhoog zit kunnen we best even kijken of er wat te regelen valt. Als we toch thuis zijn en je komt hem brengen...

Man mist onze hond, en dochter heeft, hoewel ze nog heel jong is, wel een hondentic overgehouden aan die anderhalf jaar dat ze hond heeft "gekend". Alle honden, groot en klein moeten geaaid en geknuffeld worden. Moet ie wel tegen kunnen dus
Ik snap geen hol van de nummering van de gebieden.. ik heb wel ff snel google gekeken, maar zag niet gauw of het klopte met hier. Zoals ik, ik woon nabij Arnhem, maar welk nummer is dat?
Arnhem = 026

De nummering is niet meer dan het netnummer (vaste telefoonlijn) van waar je woont.

Dus als je wil weten welk gebied bij een nummer hoort kun je in google intikken "netnummer 020" waarop je zult zien dat dit het netnummer van Amsterdam is.

Als je in een kleine gemeente woont en je niet te specifiek wil zijn in waar je woont kun je dus ook het nummer van een naastgelegen grote stad opgeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven