Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
donderdag 26 juli 2012 om 17:12
Wat een leuk topic!
Ik lees al even mee, maar ben eindelijk ook eens in de kast gedoken. Ik heb op dit moment het volgende in de aanbieding;
- zwart hoesje voor de IPad1 (alleen de eerste versie kan erin, zit nog in de verpakking)
- Lekker in het leven kortingsbonnen boekje, er zijn 2 bonnen uit, maar de rest (incl. Die van de pampers enzo) zitten er nog in
- bon voor 2 e toegangskaartje gratis voor sealife Scheveningen, geldig t/m 30 sept
- postcodeloterij agenda met alle kortingsbonnen (o.a. Voor Walibi etc.)
- stuk of 10 legpuzzels van 500-1000-1500 stukjes (verschillend) het zijn oudere puzzels met afbeeldingen van boten en gebouwen enzo
- zelfklevende tochtstrip, volgens mij 2 meter. In de verpakking
- 3 magneetjes voor katten (om aan hun halsbanden te doen zodat het kattenluik opengaat)
Regio 036
Wie interesse heeft kan mij mailen op vivadoortje@gmail.com
*ik ga gelijk verder zoeken*
Ik lees al even mee, maar ben eindelijk ook eens in de kast gedoken. Ik heb op dit moment het volgende in de aanbieding;
- zwart hoesje voor de IPad1 (alleen de eerste versie kan erin, zit nog in de verpakking)
- Lekker in het leven kortingsbonnen boekje, er zijn 2 bonnen uit, maar de rest (incl. Die van de pampers enzo) zitten er nog in
- bon voor 2 e toegangskaartje gratis voor sealife Scheveningen, geldig t/m 30 sept
- postcodeloterij agenda met alle kortingsbonnen (o.a. Voor Walibi etc.)
- stuk of 10 legpuzzels van 500-1000-1500 stukjes (verschillend) het zijn oudere puzzels met afbeeldingen van boten en gebouwen enzo
- zelfklevende tochtstrip, volgens mij 2 meter. In de verpakking
- 3 magneetjes voor katten (om aan hun halsbanden te doen zodat het kattenluik opengaat)
Regio 036
Wie interesse heeft kan mij mailen op vivadoortje@gmail.com
*ik ga gelijk verder zoeken*
donderdag 26 juli 2012 om 17:12
donderdag 26 juli 2012 om 17:15
donderdag 26 juli 2012 om 17:15
donderdag 26 juli 2012 om 17:22
quote:luna30v schreef op 26 juli 2012 @ 17:16:
Heb je of verwacht je er 1 siepje? Welke regio woon je?
Beide niet. Mijn zusje is heeft een babyboy van 1 maandje nu. Omdat zij werkloos raakte door de zwangerschap en hij ineens zijn baan verloor (heeft wel een nieuwe, maar verdient niet zoveel), hebben ze het erg zwaar momenteel. Ik heb het gelukkig ruimer, goede baan en alleenstaand, en spring bij zoveel ik kan, zo ook mijn ouders. Maar ik ben geen onuitputtelijke bron geld helaas. Daarom zullen jullie ook vaak van mij zien: oh leuk voor mijn zusje! Ik probeer haar zoveel mogelijk te helpen.
Ik woon in regio 050! Kan het in een pakketje? De verzendkosten betaal ik uiteraard!
Heb je of verwacht je er 1 siepje? Welke regio woon je?
Beide niet. Mijn zusje is heeft een babyboy van 1 maandje nu. Omdat zij werkloos raakte door de zwangerschap en hij ineens zijn baan verloor (heeft wel een nieuwe, maar verdient niet zoveel), hebben ze het erg zwaar momenteel. Ik heb het gelukkig ruimer, goede baan en alleenstaand, en spring bij zoveel ik kan, zo ook mijn ouders. Maar ik ben geen onuitputtelijke bron geld helaas. Daarom zullen jullie ook vaak van mij zien: oh leuk voor mijn zusje! Ik probeer haar zoveel mogelijk te helpen.
Ik woon in regio 050! Kan het in een pakketje? De verzendkosten betaal ik uiteraard!
donderdag 26 juli 2012 om 17:23
quote:seara schreef op 26 juli 2012 @ 17:15:
In de aanbieding:
Leuke strandtas van M&S Mode! Helemaal nieuw nog.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie spiegel van licht eikenhout.
Aan de voorkant ziet de spiegel er prima uit, aan de achterkant is er een kleine beschadiging. Dit valt niet te zien als je hem ophangt of neerzet.
[afbeelding]
Ik woon in omgeving Tiel. Kan de strandtas ook opgestuurd worden? Of past dat niet? Hij is leuk!
In de aanbieding:
Leuke strandtas van M&S Mode! Helemaal nieuw nog.
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie spiegel van licht eikenhout.
Aan de voorkant ziet de spiegel er prima uit, aan de achterkant is er een kleine beschadiging. Dit valt niet te zien als je hem ophangt of neerzet.
[afbeelding]
Ik woon in omgeving Tiel. Kan de strandtas ook opgestuurd worden? Of past dat niet? Hij is leuk!
donderdag 26 juli 2012 om 17:26
En als toevoeging op bovenstaande: ik heb wel een onuitputtelijk huis met spullen die ik niet gebruik! Wat ik heb gepost, is nog niet eens alles wat ik heb aan te bieden, dus zo af en toe gooi ik er nog even wat extra in deze post!
Dit topic maakt me wel helemaal happy hoor! Toch geweldig dat we elkaar zo kunnen helpen met leuke spulletjes/kleding ed?
Nog even een vraag aan Ikbenanoniem: wanneer zou het jullie wel kunnen lukken om de kast op te halen? hij staat (nog) niet in de weg, dus ik wil best even wachten!
Dit topic maakt me wel helemaal happy hoor! Toch geweldig dat we elkaar zo kunnen helpen met leuke spulletjes/kleding ed?
Nog even een vraag aan Ikbenanoniem: wanneer zou het jullie wel kunnen lukken om de kast op te halen? hij staat (nog) niet in de weg, dus ik wil best even wachten!
donderdag 26 juli 2012 om 17:28
donderdag 26 juli 2012 om 17:30
Ja ik kan het naar je opsturen Siep enne ik vind jouw witte en rode enkelbandje errug leuk. Je kunt me mailen op luna30v@hotmail.nl
donderdag 26 juli 2012 om 17:37
Kleding in de aanbieding, allemaal van mijn moeder geweest. (en ja die is nog heel jong hoor, haha. :p ):
Gloednieuwe rok van Miss Etam, nooit gedragen.
Kleur grijs, maat 46. Valt tot ongeveer op de knie.
Nieuwe rok van het merk Yessica, nooit gedragen!
Maat 46, komt tot net boven de knie.
Nieuwe rok van Miss Etam, Leatherlook in de kleur zwart, maat 46.
Nooit gedragen! Bij de rok zit een zilveren ceintuur.
donderdag 26 juli 2012 om 17:38
quote:mali30 schreef op 26 juli 2012 @ 15:12:
Lieve Joda, Marels, Stiek, Berdie en Ayla, ik heb alles zojuist ontvangen, ben helemaal gelukkig! Maliman zat met verbazing te kijken naar de hoeveelheid cadeautjes! super bedankt, ik heb een grote glimlach op mijn gezicht! Jullie hebben me ontzettend blij gemaakt!
Daar is mijn pakketje nu toch ook wel bij??
Anders ga ik morgen dhl bellen vanaf zaterdag mag het voort wel denk ik!!:)
Lieve Joda, Marels, Stiek, Berdie en Ayla, ik heb alles zojuist ontvangen, ben helemaal gelukkig! Maliman zat met verbazing te kijken naar de hoeveelheid cadeautjes! super bedankt, ik heb een grote glimlach op mijn gezicht! Jullie hebben me ontzettend blij gemaakt!
Daar is mijn pakketje nu toch ook wel bij??
Anders ga ik morgen dhl bellen vanaf zaterdag mag het voort wel denk ik!!:)
donderdag 26 juli 2012 om 17:51
quote:doortje87 schreef op 26 juli 2012 @ 17:15:
Ik vergeet nog iets!
Een beige / taupe zwangerschapsjurkje van H&M maat S
vivadoortje@gmail.com
Heb je daar een foto van?
viva_flower_@live.nl
Ik vergeet nog iets!
Een beige / taupe zwangerschapsjurkje van H&M maat S
vivadoortje@gmail.com
Heb je daar een foto van?
viva_flower_@live.nl
donderdag 26 juli 2012 om 18:01
quote:seara schreef op 26 juli 2012 @ 17:37:
Kleding in de aanbieding, allemaal van mijn moeder geweest. (en ja die is nog heel jong hoor, haha. :p ):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ik vind die onderste echt erg leuk (en die andere ook eigenlijk). Past hij door de brievenbus? En als die niet past mag ik ze dan alle 3 in een pakket?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]Ik vind die onderste echt erg leuk (en die andere ook eigenlijk). Past hij door de brievenbus? En als die niet past mag ik ze dan alle 3 in een pakket?
donderdag 26 juli 2012 om 18:18
Tevens heb ik onderstaande dvd's nog voor de liefhebber
Lord of war- Nicholas Cage
Bottom (deel 1.2 en 3)
With or without - Kane
License to wed- Robbie williams
The assassination- Brad Pitt
Tropic Thunder- Jack Black en Ben Stiller
Michael Clayton- George Clooney
Donnie Brasco-Johhny Depp, Al Pacino
Ray-Jamie Foxx (gekopieerd)
The sixth sense-Bruce Willis
Jarhead-Jamie foxx en Jake Gyllenhaal
Unleashed-Jet Li
Crank-Jason Statham
Walk hard-(parodie walk the line)
Electric Mist-Tommy lee Jones
Amos&Andrew-Samuel Jackson en Nicholas Cage
Gangs of New York-Leonardo di Caprio
Fahrenheit 9-11-Michael Moore
Persuit of Happiness-Will Smith
Hot Fuzz-Simon Pegg
No country for old man-Tommy lee Jones
Crouching tiger, hidden dragon-Chow yun fat
Monster-Charlize Theron
Ali-Will Smith
Slaaf of niet verslaafd-Jurgen Raymann
MarcMArie-Marc Marie Huibregts
hancock-Will Smith
The Black Dahlia-Scarlett Johansen/Josh Hartnett
bruidslingerie
Bruidslingerie is wegens annulering nooit gedragen, was nieuw 180e en is met 38-40. Wie kan ik er blij mee maken?
Bij Interesse mailen naar merlyntje@zeelandnet.nl
Lord of war- Nicholas Cage
Bottom (deel 1.2 en 3)
With or without - Kane
License to wed- Robbie williams
The assassination- Brad Pitt
Tropic Thunder- Jack Black en Ben Stiller
Michael Clayton- George Clooney
Donnie Brasco-Johhny Depp, Al Pacino
Ray-Jamie Foxx (gekopieerd)
The sixth sense-Bruce Willis
Jarhead-Jamie foxx en Jake Gyllenhaal
Unleashed-Jet Li
Crank-Jason Statham
Walk hard-(parodie walk the line)
Electric Mist-Tommy lee Jones
Amos&Andrew-Samuel Jackson en Nicholas Cage
Gangs of New York-Leonardo di Caprio
Fahrenheit 9-11-Michael Moore
Persuit of Happiness-Will Smith
Hot Fuzz-Simon Pegg
No country for old man-Tommy lee Jones
Crouching tiger, hidden dragon-Chow yun fat
Monster-Charlize Theron
Ali-Will Smith
Slaaf of niet verslaafd-Jurgen Raymann
MarcMArie-Marc Marie Huibregts
hancock-Will Smith
The Black Dahlia-Scarlett Johansen/Josh Hartnett
bruidslingerie
Bruidslingerie is wegens annulering nooit gedragen, was nieuw 180e en is met 38-40. Wie kan ik er blij mee maken?
Bij Interesse mailen naar merlyntje@zeelandnet.nl