Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Natuurlijk mag jij balen vanavond, Ikke!

Spuien kan hier altijd, dus ga je gang.
Oooh..Iry....wat een diepe zucht! Kon hem hier bijna helemaal horen...

Maar idd...een washok is nou niet direct de eerste keus die ik gemaakt zou hebben (maarja..ik heb dan ook niet de was van een heel gezin en dus ook niet het bijbehorende ruimtegebrek).

En ik zit nu toch in de peptalk: Een fitnessruimte zou je toch niet gebruikt hebben..toch?

En dank je Soleil! Hij is idd stom! En hij weet idd niet wat hij laat lopen! Dus! Beetje jammer dat hij ook gewoon leuk is/was. Maarja... NEXT!
Hmpf Iry, een washok.

Maar misschien krijg je vriendlief zo gek om er nu de was in te doen? Zo van: ga jij nu maar eens dat hok in dat ik zo prachtig heb geschilderd

Aaaargh! Wil je de term hbo denkniveau even niet noemen alsjeblieft?
Haha das waar ikke! een fitnessruimte..bij de gedachte alleen al word ik al moe.

maar voor jonge god die zijn wasbordje kwijt is!
Een man die niet weet wat hij wil is helemaal niet zo leuk joh

Echt, ik weet zeker dat er binnenkort een veel leuker exemplaar langskomt. En dan lach je hem uit met zijn stomme ex.
Uhm... is het erg duidelijk dat mannen bij mij momenteel weinig goed kunnen doen
Phew..dat klinkt als een zware studie spekkies gooien zeg! Gelukkig heb ik wel HBO werk en denk niveau dus de pre-test hoef ik dan niet te doen toch?? Eerst maar eens starten met de theorie..dat lijkt me al heel wat

En wel leuk Iry..binnenhuisarchitectuur. Maar dat is de pest met zulk soort dingen..als het vier jaar mag duren..dan laat je het snel liggen (tenminste..dat ken ik van mezelf). En dan ineens moet het! En heb je geen uitstel meer en heb je spijt dat je niet eerder begonnen bent... *zucht even mee met Iry*

Enne...spuien is weer gelukt (sorry en thnx!) maar ik ga mijn bedje opzoeken. Morgen weer een lange zware dag.

Hele fijne nacht verder en morgen allemaal maar weer wat vrolijker opstaan! Ik ga in ieder geval dromen van zon enzo (en niet van stomme mannen!!)

Trusten alvast allemaal!
Oeps ,sorry soleil. Nou zeg,ik ben niet bepaalt opbeurend voor je vanaaf.

Maak er echt een potje van.

Sorry!!! sigaretje dan maar soleil?? ( spekkie wil je niet meer toch?)
Loungehoek klinkt we goed. Met plek voor je lappie en een rookhoekje. Is het nog te laat om je wasmachine eruit te gooien?
quote:iry schreef op 11 april 2008 @ 01:22:

Haha das waar ikke! een fitnessruimte..bij de gedachte alleen al word ik al moe.

maar voor jonge god die zijn wasbordje kwijt is! en zo ga ik toch nog weer met een lach op mijn gezicht richting tandenborstel. Thnx!
Truste lieve ikke!!

En don't worry over scharrel. zodra je de spekkiecursus hebt afgerond heb je ze voor het uitzoeken.
Geeft niks hoor Iry. Ik héb het niveau wel. Nu anderen er nog van zie te overtuigen Mag ik nu wel de spekkies-cursus doen?

Lekker, dat sigaretje.
trusten ikke...ik was er ook even..
Slaap lekker Ikke!!
quote:_Soleil_ schreef op 11 april 2008 @ 01:24:

Loungehoek klinkt we goed. Met plek voor je lappie en een rookhoekje. Is het nog te laat om je wasmachine eruit te gooien? Nou?? die moet ik nog kopen,dus nog niet te laat! wereld idee soleil
Haaaaaai Claire!

Baaaaaai Claire!

Tuurlijk soleil. Je staat genoteerd.

He claire!! hoe istie?
Tja, dromen van zon is wel nodig. Het lijkt wel winter hier.

Ik hoorde vandaag dat waar ik in Frankrijk heb gewoond, het nu meer dan 20 graden is! Ik kreeg ineens onwijs de neiging om daar maar te gaan solliciteren.
Hey claire!
quote:iry schreef op 11 april 2008 @ 01:27:

[...]

Nou?? die moet ik nog kopen,dus nog niet te laat! wereld idee soleil
haaaibaaai!!! ikke!!

tgaat wel ben niet zo praterig of zeurderig....tgaat gewoon heel erg saai Goed haha

Kortom een sociaal wenselijk dagje
he bah ik heb niets te klagen!!
Maarja,ik geloof dat mijn moeder mij dan gaat wurgen. Die wast en strijkt al drie maanden voor mijn hele gezin.

We relaxed voor mij...ik wil helemaal geen wasmachine( boehoee)
OOk niet over het weer claire? jeetje zeg,wat ben je nu voor een hollander.
Soleil even een knuf voor jou!! solliciteren is kloten! Vooral wanneer het zo lang duurt allemaal.....hoop echt dat iets voor je komt binnenkort.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven