Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Mot je veul plassen?
Of ligt je buik in de weg? restless legs? misselijk?

Nare dromen??
Zwangerschapskwaaltjes kan ik je helaas niet bij helpen. Niks over vertellen ook. Maar gefeliciteerd in ieder geval!
Haha, je ziet het, Iry heeft er wel verstand van.
Maar meiden, ik ga echt eens een poging doen tot slapen. Anders komt er morgen niks van opruimen en poetsen. En da's een beetje lullig voor mijn bezoek, als ze overal overheen moet springen om bij de bank te komen

Welterusten en tot gauw!
Tsja...haha,ik heb er al drie de wereld in geworpen.

Maar gefelici nippo. Och heerlijk zo'n klein frummeltje dadelijk(zwijmel)

Maak ik niet meer mee( weet eigenlijk niet hoe ik dat vind)
Ik ben pas 15 weken zwanger, dus het komt niet door alle dingen die jullie noemen. Het is gewoon iets hormonaals, had er bij de vorige twee ook last van (ook hier de derde).
Truste soleil! succes met poetsen morgen. Maak je niet te druk hoor. en fijne dag morgen.
Dat is heel vervelend nippo. En rust kan je wel gebruiken met een zwangerschap en twee kids,
Hoe oud zijn de jouwe?
Trouwens, moet jij niet naar bed? Met drie kids kun je ook wel wat slaap gebruiken lijkt me zo.
Ja ik moet ook idd naar bed.

Mijn kids zijn,18, 11 en 3.

Morgen kan ik uitslapen want de jongste gaat naar de pz en vriend brengt hem.De andere redden zichzelf(en zijn overigens bij hun vader nu)

Hoe oud zijn die van jou?
5 en 2. En ik moet morgen (vandaag) gewoon werken.
Ooei,dat wordt een zwaar dagje dan.

Nou meid,ik hoop dat je kan slapen dadelijk.

Ik ga het ook eens proberen(ik slaap altijd slecht namelijk).

Zorg goed voor jezelf hoor!

truste
Truste!
Geen late mensen hier vandaag?

@Soleil: Heb ik trouwens precies hetzelfde met die troep. Geen betere reden dan bezoek om daadwerkelijk op te gaan ruimen ipv alleen de troep te verplaatsen! Heb trouwens wel vorig jaar (toen ik ook in een super dip zat) mezelf een huishoudster cadeau gedaan 1x in de 2 weken, dat helpt ook enorm

En ondanks dat het nu weer een stuk beter met me gaat, zou ik mijn hulp echt voor geen goud meer willen missen!
Ik ben er! Vriendin is net weg.

Jaaa, pff, ik heb gepoetst en opgeruimd vanmiddag zeg. Maar het zag er weer lekker netjes uit. Jammergenoeg krijg ik het rustig voor elkaar om er in 2 dagen weer een puinzooi van te maken :(

Een huishoudster lijkt wel wat Maar zonder baan heb ik voor mezelf al te weinig geld, dus dat kan ik al helemaal niet betalen. Bovendien zou dat ook wel een beetje belachelijk zijn, voor mijn miniminimini-appartementje.
Haaaaaaai trouwens

Of hoooooooi eigenlijk hè.
Het was haaaaaaai....maar sinds gister toch echt weer hoooooi ja....

En dat heb ik ook altijd gezegd hoor, dat het onzin was voor mij alleen en mijn appartement maar nu ik haar eenmaal heb zou ik haar voor geen goud meer willen missen. Hou zoveel tijd over nu voor andere leuke dingen waar ik veel beter mijn energie aan kan besteden dan badkamer poetsen :-)

En wat doe ik met die tijd?? Nou..eh...ik klets op een forum

Leuke avond gehad met vriendin?
haha, kletsen op een forum is ook heul belangrijk

Ja, was gezellig. Maar ze was een beetje moe, dus ze is vroeg naar huis. Heb jij nog iets leuks gedaan vavavond?
Middernacht is voor ons misschien vroeg...maar voor heel veel mensen houd de dag dan gewoon op

En ik was lekker thuis vanavond. Vandaag ziekenhuis dagje gehad en daar ben ik altijd beetje brak van. Dus hangen op de bank. Ook niks mis mee trouwens...
Hahaha hoi poetsmiepjes

Hier is het beneden spik en span, maar je moet niet naar boven gaan hoor maar morgen weer een nieuwe dag en dan gaan we het weer proberen

Hoest meisjes?
Enne..die man met die snoepjes in het plaatjes veranderen topic.... kan die meekomen naar de spekkies cursus???
Nou, deze vriendin zou hier rustig op onze tijdstippen mee kunnen kletsen. dat is een nachtmens. Maar ze moes vanmorgen vroeg op en dat is ze dusniet gewend. Dus ze zakte nu wat in

Ziekenhuisdagje? Ben je ziek?
Ziekenhuis Ikke?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven