The Never Ending Question deel 85
donderdag 26 juli 2012 om 10:24
Roundup is een onkruid verdelger, maar niet chemisch. Het laat je onkruid zo hard groeien dat het dood gaat. Er zijn nogal wat verschillende opvattingen over... Iemand zegt dat het hormoonverstorend is, een ander kankerverwekkend... Ik heb 't gister gebruikt.
Op de eerste dag van mijn vakantieweek (vriend nieuwe baan, weinig dagen opgebouwd) is een muziekfestival waar we heen gaan en daarna een midweek naar de zee
Heb jij je weleens laten afzetten door wat voor maatschappij dan ook? (oppassen voor Oxxio, voor je 't weet zit je aan een contract vast... hufters)
Op de eerste dag van mijn vakantieweek (vriend nieuwe baan, weinig dagen opgebouwd) is een muziekfestival waar we heen gaan en daarna een midweek naar de zee
Heb jij je weleens laten afzetten door wat voor maatschappij dan ook? (oppassen voor Oxxio, voor je 't weet zit je aan een contract vast... hufters)
donderdag 26 juli 2012 om 16:04
Afzetten is niet het goede woord. Maar baal er nog steeds behoorlijk van dat ik bij Ziggo waar ik me nadrukkelijk alleen voor internetaansluiting had aangemeld, evengoed ook tv aansluiting bijkreeg. Want 'dat hoort nu eenmaal samen'. Daar was op hun site niets van te lezen.....
Scheelt toch weer een 15 euro per maand, maja.
Hoe ziet jouw bikini/nadpak eruit?
Scheelt toch weer een 15 euro per maand, maja.
Hoe ziet jouw bikini/nadpak eruit?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
vrijdag 27 juli 2012 om 16:23
vrijdag 27 juli 2012 om 17:21
Nee, ik heb een vrij dikke huid, door mijn eczeem. Dus daardoor zie je zelden blauwe plekken. Of aders überhaupt, daardoor heel moeilijk te prikken. Toen ik laatst in 't ziekenhuis lag ben ik wel beurs geprikt, maar dat was alleen goed zichtbaar bovenop mijn hand.
Verheug jij je ook op die regen? Of kan 't jou niet heet genoeg zijn?
Verheug jij je ook op die regen? Of kan 't jou niet heet genoeg zijn?