Restaurantweek 2012

30-01-2012 13:14 102 berichten
27 augustus tm 2 september is het weer restaurantweek!

Je kunt reserveren vanaf woensdag 25 juli, 10 uur.

Wie wil er waar gaan eten?!

--> Ik heb dit oude topic maar even geupt en de OP vernieuwd naar nu.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje niemand voor de extended restaurant week geboekt? Wij gaan morgen avond naar Tante Kee in Kaag. Ben erg benieuwd.
Vier de lente! Van 16 t/m 29 april vindt de LenteKriebels-editie van de populaire EetWeek plaats. Genieten van een hoofdgerecht voor maar

¤ 10,- bij de meest zomerse restaurants van Nederland!

Via eetweek.nl

Jullie dus lekker uit eten vanavond Max? Ik heb er eigenlijk helemaal niet goed gekeken daarnaar. Zijn dat de winnende restaurants uit de restaurantweek?
@ janna: ja dat klopt. lijkt me erg lekker en leuk
Volgens mij is het 27 augustus tm 2 september weer restaurantweek!
En vanaf woensdag 25 juli om 10 uur kan je reserveren, zag ik net.
Oh leuk. Kijk er nu al naar uit ^__^

Hopelijk heeft iemand weer een link dat we eerder kunnen reserveren. Ben benieuwd wie er allemaal mee gaan doen. Heb wel het idee dat het aanbod iets schaarser wordt, maar er komen ook steeds meer verschillende restaurantweek achtige momenten bij wat de spoeling voor deze misschien wat dunner maakt.

Ik hoop iig op Boerengat of anders Zino in Rotterdam
Ik ben al een aantal keer naar de restaurantweek geweest, maar sla deze keer over. Ik ben net lekker aan het afvallen, dan lijkt het me niet verstandig om ergens uitgebreid uit eten te gaan.

Voor wie wel wil: je kunt nu alvast reserveren via deze link met wachtwoord nespresso. Succes!
Ik ben benieuwd wat jullie ongeveer kwijt waren als jullie het 3 gangen menu namen met wijnen erbij? Ik lees hier in het topic wel opmerkingen als de rekening was huge of het was een smak geld. Maar kan geen bedragen terug vinden?
In de restaurantweek heb je een driegangenmenu voor een vaste prijs (35 euro dacht ik?). Per Michelinster komt er een tientje bij, maar dat is dus alleen bij die sterrenrestaurants. Wat wijn kost verschilt natuurlijk per restaurant, en per wijn, maar daarvoor betaal je de normale prijs die je anders ook zou betalen.
O, en soms kun je nog een vierde gang bijbestellen tegen bijbetaling.
Een driegangenmenu is 27,50 toch? (Tenminste, ik ga bij de goedheyd in Utrecht eten en daar kost het 27,50, en dan 37,50 bij sterrenrestaurants.) Daar kun je er nog een wijnarrangement voor 17,50 bij bestellen als je dat wilt, en uiteraard dingen als een aperitief/tussengerecht enzo.

Kortom, nog steeds niet enorm goedkoop maar het kan fors schelen. Wel goed om scherp op te zijn, want bij sommige restaurants scheelt het echt nauwelijks en dan is het misschien leuker om er buiten de restaurantweek te eten.
Net de mail gehad om met voorrang te kunnen reserveren, maar nu doet de link het niet! Hebben jullie dat ook?
@calm, ik hoor van meer mensen dat het niet werkt. Misschien kan je het via de facebook pagina van diningcity proberen?

Succes!
Ik weet ook een andere: www.restaurantweek.nl/fan

Wachtwoord: fan2012

Misschien doet die het?
Ja, 3 gangen kost 27,50 bij de 'gewone' restaurants. En de sterren restaurants mogen dan per ster geloof ik 10 euro extra vragen. En dat is dan excl. drankjes.
Gelukt met reserveren voor wie dat wilden?
ja. Maandag is het Boerengat geworden. Helemaal blij dat zij weer meedoen. Bij jou ook alles gelukt?
Vorige week gereserveerd via de link van Nespresso (goeie actie)

We gaan eten bij Meprise in Den Bosch (geen sterrentent, wel goede reputatie, maar zelf nooit gegeten)

Hebben er een extra gang bij gereserveerd.

Meer forummers die dan uit eten gaan?
Ja, ik heb ook gereserveerd via de link van nespresso. Wij gaan naar de Limonadefabriek in Streefkerk
Net zelf een topic geopend want ik dacht dat deze ging over maart maar nu blijkt het toch ook verder te gaan met augustus.

Heeft iemand een leuke tip voor omgeving utrecht/amersfoort? Ik ben dinsdag jarig en wil dan uit eten gaan via de restaurantweek.
Gelukt, donderdag bij 't Boerengat en zaterdag lunch bij Las Palmas.
Wij gaan naar 't amusement (van Estée Strooker)

Ben heel nieuwsgierig!
Adeline, ik ben een paar keer bij Restaurant De Garde geweest, aan de Drieharingstraat. Elke keer supergoed eten en fijne sfeer.

En Karel V aan de Geertebolwerk is chique maar ook erg goed. Wel wat duurder dan de Garde.

Zitten trouwens beide in Utrecht Centrum. Weet overigens niet of ze meedoen.
Schuddebuikje, is Estee dat meisje wat Masterchef NL had gewonnen?
Koreveen, ja dat klopt, ben nieuwsgierig wat ze voor creatieve gerechtjes ze maakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven