Restaurantweek 2012
vrijdag 6 april 2012 om 09:00
Vier de lente! Van 16 t/m 29 april vindt de LenteKriebels-editie van de populaire EetWeek plaats. Genieten van een hoofdgerecht voor maar
¤ 10,- bij de meest zomerse restaurants van Nederland!
Via eetweek.nl
Jullie dus lekker uit eten vanavond Max? Ik heb er eigenlijk helemaal niet goed gekeken daarnaar. Zijn dat de winnende restaurants uit de restaurantweek?
¤ 10,- bij de meest zomerse restaurants van Nederland!
Via eetweek.nl
Jullie dus lekker uit eten vanavond Max? Ik heb er eigenlijk helemaal niet goed gekeken daarnaar. Zijn dat de winnende restaurants uit de restaurantweek?
woensdag 18 juli 2012 om 14:41
Oh leuk. Kijk er nu al naar uit ^__^
Hopelijk heeft iemand weer een link dat we eerder kunnen reserveren. Ben benieuwd wie er allemaal mee gaan doen. Heb wel het idee dat het aanbod iets schaarser wordt, maar er komen ook steeds meer verschillende restaurantweek achtige momenten bij wat de spoeling voor deze misschien wat dunner maakt.
Ik hoop iig op Boerengat of anders Zino in Rotterdam
Hopelijk heeft iemand weer een link dat we eerder kunnen reserveren. Ben benieuwd wie er allemaal mee gaan doen. Heb wel het idee dat het aanbod iets schaarser wordt, maar er komen ook steeds meer verschillende restaurantweek achtige momenten bij wat de spoeling voor deze misschien wat dunner maakt.
Ik hoop iig op Boerengat of anders Zino in Rotterdam
vrijdag 20 juli 2012 om 20:09
vrijdag 20 juli 2012 om 21:53
In de restaurantweek heb je een driegangenmenu voor een vaste prijs (35 euro dacht ik?). Per Michelinster komt er een tientje bij, maar dat is dus alleen bij die sterrenrestaurants. Wat wijn kost verschilt natuurlijk per restaurant, en per wijn, maar daarvoor betaal je de normale prijs die je anders ook zou betalen.
zaterdag 21 juli 2012 om 09:21
Een driegangenmenu is 27,50 toch? (Tenminste, ik ga bij de goedheyd in Utrecht eten en daar kost het 27,50, en dan 37,50 bij sterrenrestaurants.) Daar kun je er nog een wijnarrangement voor 17,50 bij bestellen als je dat wilt, en uiteraard dingen als een aperitief/tussengerecht enzo.
Kortom, nog steeds niet enorm goedkoop maar het kan fors schelen. Wel goed om scherp op te zijn, want bij sommige restaurants scheelt het echt nauwelijks en dan is het misschien leuker om er buiten de restaurantweek te eten.
Kortom, nog steeds niet enorm goedkoop maar het kan fors schelen. Wel goed om scherp op te zijn, want bij sommige restaurants scheelt het echt nauwelijks en dan is het misschien leuker om er buiten de restaurantweek te eten.
maandag 23 juli 2012 om 19:40
vrijdag 27 juli 2012 om 19:50
dinsdag 21 augustus 2012 om 16:40
donderdag 23 augustus 2012 om 14:00