doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Voldoende (of meer): iemand die initiatief toont, weet wat ze wil en dat ook onder woorden brengt, ervaren is... etc.

Leuke vraag, laat 'm nog even staan
@ coldsister, eerst zien, dan geloven

Een voldoende krijgt iemand als je een erg lekkere pot seks met deze persoon hebt gehad. Wanneer dat is...als ze een erg lekker lijf heeft en me daarmee gek weet te maken, als ze goede techniek heeft, als er veel interactie is, als ze me weet te verwonderen (blijkt ineens erg wild te zijn in bed), als het voor beiden voldoening geeft...(zo kan in nog wel even doorgaan) en vooral als dit en-en... is in plaats van of-of...

ik ben verder niet zo nieuwsgierig, dus laat die vraag maar staan
voldoende heeft bij mij zo'n bijklank van "met de hakken over sloot". Nee, seks moet gewoon goed zijn. En "goed" hangt ook wel af van het moment. Zo kan ik behoefte hebben aan wilde, ongeremde seks en een mak vrijpartijtje wordt dan hooguit "voldoende". Maar andere momenten kan ik gewoon genieten van het intieme samenzijn zonder dat je daarom de halve kamasutra wil uitproberen.

Nog maar laten staan?
@ gizzy... jammer dat oproepjes niet mogen hè... anders had ik het geheid met 2 handen aangepakt
nieuwe vraag dan maar (alhoewel ik ineens twijfel of deze niet eerder is gesteld, maarja...)

voor de mannen: een vrouw die de leiding neemt in bed: geil of toch liever de ouderwetse rolverdeling?
ja een vrouw die de leiding neemt is geil..kan geil zijn tenminste.

ik hou sowieso wel van wat iniatief bij een vrouw. niet bang zijn, durven.. en dan krijg je vanzelf wel een wisselwerking..dan neemt zij de leiding , de andere keer ik weer

leuke vraag foxy..mag blijven
Geil..... maar afwisseling is het leukst.

Na een jarenlange relatie, is vreemgaan goed om wat van te leren? of blijft het FOUT?
dat vind ik een echte drogredenatie... vreemd gaan blijft fout...

desondanks, wel lekker...

Ongetwijfeld al eens gesteld, maar wat is je favoriete standje?
om van te leren? je bedoelt ideetjes opdoen? in mijn ogen is en blijft vreemdgaan altijd fout! niet dat ik dan zo heilig ben hoor...

ben jij weleens vreemdgegaan?
Favo standje: doggy-style

Vreemdgegaan: nee

Vragen blijven staan.
@melkboer in MIJN optiek blijft vreemdgaan fout maar ik weet dat het gebeurt.. maar een leerpunt wil ik het niet noemen..misschien eerder een keerpunt

@coldsister een van mijn favo's is doggy , kan over een motorkap heen, de rand van het bed of whatever.. ook leuk is zij op haar rug , ik op mijn zij..tussen haar benen door...

@foxy .. yes..
voor mij ook op z'n hondjes

vreemdgaan: ja...

nog een extra vraagje erbij of wordt het dan teveel? is zoenen ook al vreemdgaan?
uitgebreid tongzoenen... vind ik van wel.. vluchtige kus weer niet. hangt ook van situatie af

maar ja dan kan je ook afvragen, geil msn-en of fotos versturen via mobiele, geil chatten valt dat ook onder vreemdgaan? of is dat alleen maar spanningzoeken?
voor mij is de regel: wat gij niet wil dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet. haha, klinkt wijs he, maar heb me daar niet altijd netjes aan gehouden...

wie heeft er weleens zo'n open relatie gehad dat dat allemaal wel mocht? zoenen, chatten, sex... of een deel daarvan?
Believe me,geil sms,en en msn,en wordt vreemdgaan,als je de spanning bij iemand anders zoekt,

Msn,en wel is uit de hand gelopen?
@ foxy, daar wordt nog aan gewerkt (zie minnaar topic)

Zou je een open relatie willen, of liever half-open ?
jawel hoor.. grenzen zijn makkelijker te overschrijden omdat het in eerste instantie veilig is..

geil ge -msn-ed (wat een rotwoord) met iemand anders dan je partner?
Wel gedaan en nog nooit met mijn partner

Voor de vreemdgangers.... zou je het je partner ook gunnen?
anoniem_64572 wijzigde dit bericht op 11-04-2008 13:40
Reden: typefoutje
% gewijzigd
same here Lois.. veel gedaan maar nooit met partner

om de (gewetens) vraag te beantwoorden: ja, maar wil het dan niet weten.

vraag blijft staan..
ja, ook hier gedaan en ja, ik gun dat ook mijn partner. Behalve gunnen weet ik dat mijn partner het ook doet overigens.

ga je op msn/chat/sms verder dan je IRL zou gaan, of niet?
flirten e.d. start wel makkelijker op msn/chat/sms/vivamail dan in het echte leven, dus ik beland wel eerder in situaties die ongepast zijn...

maar verder dan het verst irl lukt me nog niet met een schermpje er tussen.

Dus irl ga ik het verst...

laat de vraag staan
Geloof het niet... maar wel met mensen waarmee ik het IRL niet zo snel zou doen

Vraag mag blijven!
ik ben het met Coldsister eens dat met msn/chat e.d. kan je nooit verder dan zover.. ook al ga je phonesexen... in the real world KAN je gewoon veel verder..

maar ik weet niet of dat de vraag beantwoord... IRL kun je in elk geval alle grenzen doorbreken terwijl je anders nog altijd de physieke afstand van mekaar hebt.

ook wel es echt klaargekomen door supergeil msn/chat o.i.d.?
ja, ik ben ooit wel eens echt klaargekomen... vreemde vraag

en ja, ook wel door geil gechat, of gewebcam...

voor je gevoel wel eens te ver gegaan in een chat? zo ja, wanneer? zo nee, waarom niet?
te ver gegaan?? nee! voor MIJN gevoel niet.

waar een ieders grenzen liggen kan ik niet over oordelen.

voor mij, als het goed voelt (lekker dubbelzinnig) dan kan ik zo ver gaan als enigsinds mogelijk is in een chat. en dat kan klaarkomen ook inhouden...

ik heb er dan ook echt geen schuldgevoel over.

laat de vraag staan
anoniem_452 wijzigde dit bericht op 11-04-2008 14:34
Reden: aanvulling op reaktie
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven