doorgeefvraag
vrijdag 11 april 2008 om 11:24
@ coldsister, eerst zien, dan geloven
Een voldoende krijgt iemand als je een erg lekkere pot seks met deze persoon hebt gehad. Wanneer dat is...als ze een erg lekker lijf heeft en me daarmee gek weet te maken, als ze goede techniek heeft, als er veel interactie is, als ze me weet te verwonderen (blijkt ineens erg wild te zijn in bed), als het voor beiden voldoening geeft...(zo kan in nog wel even doorgaan) en vooral als dit en-en... is in plaats van of-of...
ik ben verder niet zo nieuwsgierig, dus laat die vraag maar staan
Een voldoende krijgt iemand als je een erg lekkere pot seks met deze persoon hebt gehad. Wanneer dat is...als ze een erg lekker lijf heeft en me daarmee gek weet te maken, als ze goede techniek heeft, als er veel interactie is, als ze me weet te verwonderen (blijkt ineens erg wild te zijn in bed), als het voor beiden voldoening geeft...(zo kan in nog wel even doorgaan) en vooral als dit en-en... is in plaats van of-of...
ik ben verder niet zo nieuwsgierig, dus laat die vraag maar staan
vrijdag 11 april 2008 om 11:31
voldoende heeft bij mij zo'n bijklank van "met de hakken over sloot". Nee, seks moet gewoon goed zijn. En "goed" hangt ook wel af van het moment. Zo kan ik behoefte hebben aan wilde, ongeremde seks en een mak vrijpartijtje wordt dan hooguit "voldoende". Maar andere momenten kan ik gewoon genieten van het intieme samenzijn zonder dat je daarom de halve kamasutra wil uitproberen.
Nog maar laten staan?
Nog maar laten staan?
vrijdag 11 april 2008 om 11:56
vrijdag 11 april 2008 om 12:04
@melkboer in MIJN optiek blijft vreemdgaan fout maar ik weet dat het gebeurt.. maar een leerpunt wil ik het niet noemen..misschien eerder een keerpunt
@coldsister een van mijn favo's is doggy , kan over een motorkap heen, de rand van het bed of whatever.. ook leuk is zij op haar rug , ik op mijn zij..tussen haar benen door...
@foxy .. yes..
@coldsister een van mijn favo's is doggy , kan over een motorkap heen, de rand van het bed of whatever.. ook leuk is zij op haar rug , ik op mijn zij..tussen haar benen door...
@foxy .. yes..
vrijdag 11 april 2008 om 12:15
vrijdag 11 april 2008 om 13:17
vrijdag 11 april 2008 om 14:11
vrijdag 11 april 2008 om 14:20
ik ben het met Coldsister eens dat met msn/chat e.d. kan je nooit verder dan zover.. ook al ga je phonesexen... in the real world KAN je gewoon veel verder..
maar ik weet niet of dat de vraag beantwoord... IRL kun je in elk geval alle grenzen doorbreken terwijl je anders nog altijd de physieke afstand van mekaar hebt.
ook wel es echt klaargekomen door supergeil msn/chat o.i.d.?
maar ik weet niet of dat de vraag beantwoord... IRL kun je in elk geval alle grenzen doorbreken terwijl je anders nog altijd de physieke afstand van mekaar hebt.
ook wel es echt klaargekomen door supergeil msn/chat o.i.d.?
vrijdag 11 april 2008 om 14:32
te ver gegaan?? nee! voor MIJN gevoel niet.
waar een ieders grenzen liggen kan ik niet over oordelen.
voor mij, als het goed voelt (lekker dubbelzinnig) dan kan ik zo ver gaan als enigsinds mogelijk is in een chat. en dat kan klaarkomen ook inhouden...
ik heb er dan ook echt geen schuldgevoel over.
laat de vraag staan
waar een ieders grenzen liggen kan ik niet over oordelen.
voor mij, als het goed voelt (lekker dubbelzinnig) dan kan ik zo ver gaan als enigsinds mogelijk is in een chat. en dat kan klaarkomen ook inhouden...
ik heb er dan ook echt geen schuldgevoel over.
laat de vraag staan
anoniem_452 wijzigde dit bericht op 11-04-2008 14:34
Reden: aanvulling op reaktie
Reden: aanvulling op reaktie
% gewijzigd