doorgeefvraag

03-01-2008 00:03 38702 berichten
Alle reacties Link kopieren
zelfde principe als op overige ; geef antwoord en verzin een volgende vraag ........

ik trap af ;

wanneer kreeg je je eerste tongzoen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Word eigenlijk altijd wel avond. Mag om mij wel ook wel overdag, maar ik ben absoluut geen ochtendmens en overdag (vanaf 7:00 uur) zijn de kinderen weer erg aanwezig. Dus blijft het meestal bij 's avonds.

Ik ga even douchen.

Als je onder de douche staat, speel je dan altijd even met jezelf? evt zonder klaarkomen. gewoon even lekker "friemelen" zeg maar?
Als boer met melkvee geen ochtendmens?? wat zal jij het zwaar hebben dan zeg......

S ochtends is het douchen gewoon even snel wakker worden.

S avonds of na uitslapen dan verwen ik mijzelf wel (maarja alleen lekker insoppen is soms al heerlijk verwennen )

Liever een kleine fijngebouwde vrouw of liever een wat steviger type?
hangt van het totaal pakket af.. als de proporties maar juist zijn.

als ik dan toch moet kiezen liever niet een modellentype waar je de ribben van kunt tellen.. maw moeten wel wat rondingen aan zitten

vraag mag wel even blijven staan
Tja, ik ben een vrouw. Ik kan alleen maar zeggen dat ik op lange niet al te tengere mannen val.

Vraag blijft staan.
liever klein en fijngebouwd (maar met rondingen)

liever fijne handen, of (grote) stevige handen?
Liever grote, stevige handen, mag me graag het meisje voelen bij een grote man...

Hoe lang mag een vrouw/man zijn?
het blijft wel leuk als een vrouw niet groter is (ook niet met killerheels aan). Ik kom het gelukkig ook bijna nooit tegen dat een vrouw wel langer is

seks met een groot lengte verschil leuk of onhandig?
Maakt mij weinig uit. Doorgaans zijn ze kleiner.

Maar mijn laatste SV'tje was wel 1m85 en een stuk groter dan ikzelf.

Over welk lichaamsdeel ben je met minst/meest tevreden?
Ik ben zelf niet echt klein, dus even groot of langer vind ik leuk.

Welke kleding draagt jouw ideale sexpartner?
@ Tintin, mijn buik.

Mijn vraag blijft staan.
Een straksluitende spijkerbroek met pumps en een beetje openvallend wit overhemd waarin de aanzet van de borsten prikkelend te zien is.

Ben je bij het omkleden op het textielstrand preuts bezig met een handdoek om je heen of gun je anderen een vluchtige blik op je naakte lichaam?
oeiii Stew, das een moeilijke vraag.

Hangt wel degelijk van de gelegenheid af. Maar voor casual misschien een spijkerbroek, witte blouse, zwarte hakken... miischien wat leuke accessoires zoals een brede riem ofzoiets erbij....

Verder zo weinig mogelijk kleren maar dat is wel duidelijk.

@robert geen gepruts met handdoek.. niet preuts aangelegd hier

vraag blijft staan
anoniem_452 wijzigde dit bericht op 11-04-2008 09:09
Reden: tegelijk gereageerd met robert
% gewijzigd
...
anoniem_64251 wijzigde dit bericht op 11-04-2008 09:12
Reden: ik liep weer eens achter....
% gewijzigd
Ik ben best wel preuts, ik kleed me thuis om.

Gluur jij naar anderen die zich omkleden op het strand?
gluren is niet het woord, denk ik.

als het een aantrekkelijke vrouw is zal ik zeker kijken. Maar niet op een storende manier..meer onopvallend meegenieten.

mannen en (ik zal het beleefd houden) onaantrekkelijke types....laat maar!!

leuke vraag Stew, mag blijven..
anoniem_452 wijzigde dit bericht op 11-04-2008 09:38
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
gluren heeft inderdaad een wat negatieve bijsmaak.

Kijken doe ik vooral als er veel moeite wordt gedaan om handdoeken ed. te gebruiken en het lukt niet om alles bedekt te houden. Daar ga ik met plezier lekker voor zitten/liggen. Verder vind ik het niet zo spannend (dat zal vast aan het strand liggen waar ik naar toe ga).

een streaker (al dan niet op het strand) leuk, of niet?
een streaker, nee, daar vind ik echt niks aan...

naakt om het naakt vind ik leuk, maar naakt voor een boodschap, niet mijn ding!

Wel benieuwd wat jullie van streakers vinden?
@ Stew: Gluren inderdaad niet, ik sluit me aan bij Gizzy. Bij mensen die alle moeite doen om alles uit het zicht te houden kijk ik wel. En eerlijk is eerlijk, als er een mooie dame het strand oploopt dan kan de wijze van uit (om)kleden me ook prikkelen.

@ Coldsister: Streakers heb ik niets mee.

Vraag: Mijn partner en ik geven soms (bij wijze van tijdverdrijf) punten aan passerende mensen op het strand, zowel op het naakt-als het textielstrand. Benieuwd of er meer mensen (stellen) zijn die dat doen.
haha, Robert60... punten, nee zover ga ik niet. Desondanks, ik heb wel over iedereen een mening, en die deel ik graag met mijn gezelsschap.

Wel eens iemand beoordeeld met een zware onvoldoende en dan later toch mee in bed beland?
@ robert punten niet, maar de mensen worden wel besproken ja...

@ coldsister, nee, maar het had niet veel gescheeld. Dit is me overigens nog erg lang nagedragen

als iemand onvoldoende blijkt in bed maar er buiten juist erg aantrekkelijk was, heb je dat wel eens laten weten aan anderen?
Niet aan anderen, wel aan degene zelf. Volgens mij heeft iedereen de mogelijkheid om een dikke voldoende in bed te halen. Als het in het koppie niet helemaal goed zit kun je dat beter met de persoon in kwestie bespreken dan met anderen.

Vraag voor de dames: Wie past lingerie in een winkel zonder haar eigen slip aan te houden?
@Gizzy, jah, ik ben wel eens zo teleurgesteld geweest dat ik mijn frustraties heb geuit bij een vriend van me...

@Robert, ik niet...

Wanneer krijgt iemand een onvoldoende in bed?
als er geen samenspel is tussen jij en je bedpartner terwijl je wel van alles geprobeerd hebt, denk ik.

denk aan : erbij liggen als een zoutzak, geen reactie tonen op wat voor stimulatie dan ook,

wanneer krijgt iemand een dikke voldoende in bed?
Ik! ik krijg een dikke voldoende...

maar blijf benieuwd, wanneer krijgt iemand volgens jullie een voldoende in bed?
anoniem_65123 wijzigde dit bericht op 11-04-2008 10:57
Reden: tikfoutje
% gewijzigd
iemand die de leiding neemt, zeker is van zichzelf en goed aanvoelt wat ik voel (laatste zeer belangrijk:hij moet kunnen zien/horen dat ik geniet en dus niet ineens iets anders doen als ik bijna klaarkom! alhoewel dat soms ook juist wel weer leuk is hihi)

vraag blijft staan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven