doorgeefvraag
donderdag 10 april 2008 om 22:49
Word eigenlijk altijd wel avond. Mag om mij wel ook wel overdag, maar ik ben absoluut geen ochtendmens en overdag (vanaf 7:00 uur) zijn de kinderen weer erg aanwezig. Dus blijft het meestal bij 's avonds.
Ik ga even douchen.
Als je onder de douche staat, speel je dan altijd even met jezelf? evt zonder klaarkomen. gewoon even lekker "friemelen" zeg maar?
Ik ga even douchen.
Als je onder de douche staat, speel je dan altijd even met jezelf? evt zonder klaarkomen. gewoon even lekker "friemelen" zeg maar?
donderdag 10 april 2008 om 22:56
Als boer met melkvee geen ochtendmens?? wat zal jij het zwaar hebben dan zeg......
S ochtends is het douchen gewoon even snel wakker worden.
S avonds of na uitslapen dan verwen ik mijzelf wel (maarja alleen lekker insoppen is soms al heerlijk verwennen )
Liever een kleine fijngebouwde vrouw of liever een wat steviger type?
S ochtends is het douchen gewoon even snel wakker worden.
S avonds of na uitslapen dan verwen ik mijzelf wel (maarja alleen lekker insoppen is soms al heerlijk verwennen )
Liever een kleine fijngebouwde vrouw of liever een wat steviger type?
vrijdag 11 april 2008 om 09:06
vrijdag 11 april 2008 om 09:06
oeiii Stew, das een moeilijke vraag.
Hangt wel degelijk van de gelegenheid af. Maar voor casual misschien een spijkerbroek, witte blouse, zwarte hakken... miischien wat leuke accessoires zoals een brede riem ofzoiets erbij....
Verder zo weinig mogelijk kleren maar dat is wel duidelijk.
@robert geen gepruts met handdoek.. niet preuts aangelegd hier
vraag blijft staan
Hangt wel degelijk van de gelegenheid af. Maar voor casual misschien een spijkerbroek, witte blouse, zwarte hakken... miischien wat leuke accessoires zoals een brede riem ofzoiets erbij....
Verder zo weinig mogelijk kleren maar dat is wel duidelijk.
@robert geen gepruts met handdoek.. niet preuts aangelegd hier
vraag blijft staan
anoniem_452 wijzigde dit bericht op 11-04-2008 09:09
Reden: tegelijk gereageerd met robert
Reden: tegelijk gereageerd met robert
% gewijzigd
vrijdag 11 april 2008 om 09:37
gluren is niet het woord, denk ik.
als het een aantrekkelijke vrouw is zal ik zeker kijken. Maar niet op een storende manier..meer onopvallend meegenieten.
mannen en (ik zal het beleefd houden) onaantrekkelijke types....laat maar!!
leuke vraag Stew, mag blijven..
als het een aantrekkelijke vrouw is zal ik zeker kijken. Maar niet op een storende manier..meer onopvallend meegenieten.
mannen en (ik zal het beleefd houden) onaantrekkelijke types....laat maar!!
leuke vraag Stew, mag blijven..
anoniem_452 wijzigde dit bericht op 11-04-2008 09:38
Reden: woordje vergeten
Reden: woordje vergeten
% gewijzigd
vrijdag 11 april 2008 om 09:51
gluren heeft inderdaad een wat negatieve bijsmaak.
Kijken doe ik vooral als er veel moeite wordt gedaan om handdoeken ed. te gebruiken en het lukt niet om alles bedekt te houden. Daar ga ik met plezier lekker voor zitten/liggen. Verder vind ik het niet zo spannend (dat zal vast aan het strand liggen waar ik naar toe ga).
een streaker (al dan niet op het strand) leuk, of niet?
Kijken doe ik vooral als er veel moeite wordt gedaan om handdoeken ed. te gebruiken en het lukt niet om alles bedekt te houden. Daar ga ik met plezier lekker voor zitten/liggen. Verder vind ik het niet zo spannend (dat zal vast aan het strand liggen waar ik naar toe ga).
een streaker (al dan niet op het strand) leuk, of niet?
vrijdag 11 april 2008 om 10:23
@ Stew: Gluren inderdaad niet, ik sluit me aan bij Gizzy. Bij mensen die alle moeite doen om alles uit het zicht te houden kijk ik wel. En eerlijk is eerlijk, als er een mooie dame het strand oploopt dan kan de wijze van uit (om)kleden me ook prikkelen.
@ Coldsister: Streakers heb ik niets mee.
Vraag: Mijn partner en ik geven soms (bij wijze van tijdverdrijf) punten aan passerende mensen op het strand, zowel op het naakt-als het textielstrand. Benieuwd of er meer mensen (stellen) zijn die dat doen.
@ Coldsister: Streakers heb ik niets mee.
Vraag: Mijn partner en ik geven soms (bij wijze van tijdverdrijf) punten aan passerende mensen op het strand, zowel op het naakt-als het textielstrand. Benieuwd of er meer mensen (stellen) zijn die dat doen.
vrijdag 11 april 2008 om 10:29
vrijdag 11 april 2008 om 10:43
Niet aan anderen, wel aan degene zelf. Volgens mij heeft iedereen de mogelijkheid om een dikke voldoende in bed te halen. Als het in het koppie niet helemaal goed zit kun je dat beter met de persoon in kwestie bespreken dan met anderen.
Vraag voor de dames: Wie past lingerie in een winkel zonder haar eigen slip aan te houden?
Vraag voor de dames: Wie past lingerie in een winkel zonder haar eigen slip aan te houden?
vrijdag 11 april 2008 om 10:54
vrijdag 11 april 2008 om 11:19