Moeilijk iets...

29-07-2012 09:21 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
En wat wil je van ons?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Wat een hufter.

Is dit de eerste keer dat dit gebeurt?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Doet hij dat vaker dat idiote schreeuwen?

En wat schreeuwt hij dan precies?
Hij ging out tijdens het rijden?
Ik hoop dat jullie mij ff met 2 benen op de grond kunnen zetten, k weet zelf heel ff niet wat ik er nou mee moet, of dit normaal is...

Dit is de 1e x dat het gebeurd... ben heel erg geschrokken, en vannacht veel flashbacks gehad vanuit vroeger....

Hij zegt ook: ik kan niet altijd rekening ermee houden.

hij schreeuwde bijv dat ik nu alles verpeste en kapot maakte, dat het altijd zo ging...dat ik niet normaal ben en alles....
Je schrijft dat hij out ging, in de auto tijdens het rijden?

Oh Missy was me al voor
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:missy_acy schreef op 29 juli 2012 @ 09:24:

Hij ging out tijdens het rijden?hij niet. ik...
Heb het hopelijk zo wat duidelijker... sorry voor het ongemak.
O, ok. Was nogal onduidelijk.

Hoe lang zijn jullie al samen?
Je met beide op de grond zetten dus.

Euhmm laat ik het zo zeggen, iemand die zo tegen me staat te schreeuwen doet dat doorgaans maar 1x.

Voor een tweede keer krijgt hij de kans niet.

Waarom bij jou wel?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
2,5 jaar...
quote:Summerdance schreef op 29 juli 2012 @ 09:28:

Je met beide op de grond zetten dus.

Euhmm laat ik het zo zeggen, iemand die zo tegen me staat te schreeuwen doet dat doorgaans maar 1x.

Voor een tweede keer krijgt hij de kans niet.

Waarom bij jou wel?Omdat hij heel veel spijt had... maar heb hem wel duidelijk gemaakt dat dit de 1e en laatste x is.
Hebben jullie een moeilijke relatie? Moet hij jouw veel steun en begrip geven en is hem dat te veel geworden?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Wat apart dat hij na 2,5 jaar plots flipt dan. Waar komt dat vandaan denk je?
Geen echt fijne opmerking!

Maar best mogelijk dat hij het echt niet zo bedoelde.

Bekijk het in een groter geheel.
Het klinkt vast heel gek, maar we hebben het altijd erg leuk samen, gewoon goed, leuke plannen voor de toekomst etc.

Maar hij zei dat hij bang werd en daarom zo reageerde, ik hoef niet veel steun van hem omdat dit een probleem is wat ik zelf moet oplossen, maar sluit me niet op en ga dan niet schreeuwen want dan maak je me gewoon bang en komt er veel van vroeger los...
Natuurlijk kan hij er wel altijd rekening mee houden! Als je 1 been had zei hij toch ook niet, ga nu maar rennen, kan er niet altijd rekening mee houden... Daarbij is zo schreeuwen tegen je partner niet normaal. Ook niet voor 1 keertje, nooit!
quote:sweettaste_ schreef op 29 juli 2012 @ 09:21:

toen zei hij, ja ik zou het voor de zekerheid nog effe aan een ander vragen hoor!

.

Het is wel allemaal veel drama over nix, cq 1 lullige maar wellicht grappig bedoelde opmerking van je vriend. Ik mag hopen dat jullie nooit echte obstakels tegen komen in het leven, anders vallen jullie allebei hyperventilerend ten aarde met ptss achtige nachtmerries over jullie dramatische verleden.

Dit gaat echt helemaal nergens over.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Misschien heldert dit ook wat op voor jullie.

Heb therapie en krijg nu ook emdr, en moest het ook voor me halen wat er 'toen' gebeurde, en kreeg toen weer zo n aanval.
Snap niet dat jij zo flipt als hij zegt zou 't voor de zekerheid nog iemand anders vragen.
quote:viva-amber schreef op 29 juli 2012 @ 09:35:

[...]

Het is wel allemaal veel drama over nix, cq 1 lullige maar wellicht grappig bedoelde opmerking van je vriend. Ik mag hopen dat jullie nooit echte obstakels tegen komen in het leven, anders vallen jullie allebei hyperventilerend ten aarde met ptss achtige nachtmerries over jullie dramatische verleden.

Dit gaat echt helemaal nergens over.Nou hij bedoelde het niet grappig, en het gaat niet over die opmerking... k denk dat je beter kunt gaan lezen... want hij kon het niet hebben dat ik dat niet leuk vond,en toen ging hij schreeuwen.
Maar hij zet jou voor lul op straat. Daarna zeg jij heel gewoon dat je dat niet ok vind en daarop krijg je hele lading verwijten?! Het is dus niet ok tussen jullie. Lijkt of hij op zijn tenen loopt. Dat de bom ineens barst voor niets.
quote:elninjoo schreef op 29 juli 2012 @ 09:36:

Snap niet dat jij zo flipt als hij zegt zou 't voor de zekerheid nog iemand anders vragen.Heb alleen aangegeven, dat ik dat niet zo leuk vond omdat hij het ook op een rot manier bracht, en toen ging hij schreeuwen....
quote:viva-amber schreef op 29 juli 2012 @ 09:35:

[...]

Dit gaat echt helemaal nergens over.

Dat dus.

En jij zegt wel dat hij flipte, maar jij flipte eerst over 'n totaal onbenullige opmerking (die ik persoonlijk eerder grappig zou opvatten) Je lijkt me veel te lange tenen hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven