besnijdenis ja/nee ?

29-07-2012 20:37 125 berichten
Alle reacties Link kopieren
alvast sorry voor het lange verhaal maar dit is niet echt in het kort te vertellen. :$

mijn vriend en ik, beiden bijna 18 jaar, 15 maanden samen, hebben nogal wat problemen gehad op het gebied van seks. de meeste problemen zijn met de tijd goed gekomen, maar het probleem dat we nu hebben gaat dus niet voorbij.

het zit namelijk zo, mijn vriend is vroeger niet besneden, nu heeft hij last van gevoeligheid tijdens de seks. op het begin was het zelfs zo erg dat hij er niet in kon omdat dat al pijn deed. we hebben vanalles geprobeert om de gevoeligheid minder te laten worden en dit is ook een beetje gelukt. we kunnen nu wel seks hebben, maar hij kan niet klaarkomen. nouja, maar op 1 manier, en dat is als ik zelf heel hard zit te schreeuwen en hij zich op die geluiden concentreert. maar dat vind ik helemaal niet leuk. ik wil niet steeds gaan lopen schreeuwen hoe lekker ik het vind zodat hij daarvan klaar kan komen. het lijkt me ook leuk om gewoon rustig te doen en dat hij dan ook gewoon kan klaarkomen. nu is hij op vakantie en heeft hij een seks-gesprek gehad met zn moeder ( ja ja, ik weet het, ik vond het ook een beetje raar opeens) maargoed, zn moeder vroeg dus of hij er ook last van heeft, een te strakke voorhuid. het schijnt dus dat het bij hem in de familie zit en dat dit nooit over gaat...

we zijn een aantal maanden geleden naar de huisarts geweest en die verwees ons door naar een seksuoloog.maar omdat we nog geen 18 waren moesten we toestemming hebben van zijn ouders. hij wou niet dat zijn ouders dit wisten dus we hebben het niet gedaan. nu weet zijn moeder er wel over, en die heeft aangeboden om haar e-mail adres op te geven en toestemming te geven, zonder dat zijn vader of broertje ervan komt te weten. we willen dus als hij terug van vakantie is naar een seksuoloog gaan.

maar we zijn een beetje bang voor wat ze daar gaan zeggen. Zijn moeder stelde namelijk een besnijdenis voor, mijn vriend wilt dit opsich wel, maar is wel doodsbang, begrijpelijk. maar ik zelf ben ook bang. ik heb wat rond gezocht op internet en ik kwam nogal wat minder leuke dingen tegen.

het kan dus zo zijn dat het allemaal verkeerd afloopt en dat de problemen juist alleen maar meer worden.

mijn vriend voelt nu tijdens de seks al nauwelijks wat lekkere gevoelens, alleen de gevoeligheid zeg maar, maar stel nou dat als hij zich laat besnijden en de gevoeligheid weg zou gaan, dat hij dan nog steeds niet die 'fijne gevoelens' gaat voelen. dan zou het toch allemaal veel erger worden?

mijn vriend kan trouwens ook niet het genot van pijpen hebben. ik heb het al een aantal keer geprobeert, het is opsich niet heel erg gevoelig, maar hij voelt gewoon de 'fijne gevoelens' niet.

wij zitten nu heel erg te twijfelen wat we zullen beslissen. de besnijdenis of toch niet. we zijn bang dat het misschien verkeerd afloopt.

wat raden jullie aan?

alvsat bedankt!
quote:mixed schreef op 29 juli 2012 @ 21:23:

[...]

we hebben het een aantal keren geprobeert en hij ging ook gewoon om, maar we houden er gewoon niet zo van om dat gepriegel te hebben van te voren. mn vriend heeft op het begin soms nogal last gehad van erectieproblemen en als we dan met zo'n ding aan het priegelen waren dan werd ie al snel weer slap. het is ons 1x gelukt met condoom maar dat gaf geen extra verbetering qua gevoeligheid. dus met of zonder, het gaat gewoon niet lekker.En de extra bescherming tegen een zwangerschap vinden jullie beide niet nodig?
quote:Spoken schreef op 29 juli 2012 @ 21:23:

Je bent wel aan de pil dan oid?jep, aan de pil, let er heel goed op, altijd op het zelfde moment innemen, nooit vergeten. dus daar vertrouwen wij op en gaat al 15 maanden goed.
quote:geboluti schreef op 29 juli 2012 @ 21:23:

Condooms vinden jullie te veel gekut....... Nee zonder comdooms gaat het lekker voor jullie met of zonder, gaat even kut. als het toch geen verschil maakt, dan liever geen gepriegel en extra gedoe met verslapping...
quote:mixed schreef op 29 juli 2012 @ 21:25:

[...]

jep, aan de pil, let er heel goed op, altijd op het zelfde moment innemen, nooit vergeten. dus daar vertrouwen wij op en gaat al 15 maanden goed.Van harte. Je beseft dat het in 1x niet goed kan gaan? In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst enzo.
quote:mixed schreef op 29 juli 2012 @ 21:27:

[...]

met of zonder, gaat even kut. als het toch geen verschil maakt, dan liever geen gepriegel en extra gedoe met verslapping...en extra risico op een zwangerschap
quote:thomaaas schreef op 29 juli 2012 @ 21:25:

[...]

En de extra bescherming tegen een zwangerschap vinden jullie beide niet nodig?nee vinden we niet nodig. met alleen de pil gaat het al 1.5 jaar prima.
O, dus als jij straks rijles neemt en het gaat na een paar keer niet goed schaf je het ook maar helemaal af? Wel eens gehoord van oefening baart kunst? En gepriegel van tevoren? Voorspel, lekker friemelen en dan op een gegegeven moment het condoom er op een tergend erotische manier omheen doen? Of doen jullie niet aan voorspel?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:mixed schreef op 29 juli 2012 @ 21:28:

[...]

nee vinden we niet nodig. met alleen de pil gaat het al 1.5 jaar prima.15 maanden is geen 1.5 jaar. Nogmaals: met alleen de pil heb je meer kans op zwangerschap dan met pil + condoom. Als het geen verschil maakt qua gevoel, dan maakt het wel verschil in het risico op een zwangerschap.
quote:thomaaas schreef op 29 juli 2012 @ 21:27:

[...]

Van harte. Je beseft dat het in 1x niet goed kan gaan? In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst enzo.en je beseft dat een pil en een condoom even goed aangeschreven staan als zwangerschap-voorkomers? doe niet zo moeilijk. alsof wij de enige zijn die geen condooms gebruiken.
Wat een gezeur over die condooms. Ze is aan de pil en ze zijn elkaars eerste.
quote:Fame schreef op 29 juli 2012 @ 21:28:

O, dus als jij straks rijles neemt en het gaat na een paar keer niet goed schaf je het ook maar helemaal af? Wel eens gehoord van oefening baart kunst? En gepriegel van tevoren? Voorspel, lekker friemelen en dan op een gegegeven moment het condoom er op een tergend erotische manier omheen doen? Of doen jullie niet aan voorspel?oke, moet ik het nog een keer zeggen? we zijn 15 maanden samen, zijn al sinds 5 maanden bezig met seks. dus, laat ik eens even rekenen. 10 maanden. als het na 3 maanden elke week met condoom proberen nog niet lukt, geef je het langzaamaan op. als dat geen verschil geeft met het zonder of met doen.
quote:_lupine_ schreef op 29 juli 2012 @ 21:31:

Wat een gezeur over die condooms. Ze is aan de pil en ze zijn elkaars eerste.
quote:mixed schreef op 29 juli 2012 @ 21:29:

[...]

en je beseft dat een pil en een condoom even goed aangeschreven staan als zwangerschap-voorkomers? doe niet zo moeilijk. alsof wij de enige zijn die geen condooms gebruiken.

En jij beseft dat de combinatie pil + condoom wordt aangeraden omdat het nóg veiliger is?

En wat anderen doen maakt niet uit neem ik aan? Het gaat om jou lichaam en jouw kansen op een zwangerschap en soa's.
15 maanden samen en al 1.5 jaar seks. Tja.
Ah, ik heb het door, we hebben met een 17-jarige betweter te maken. Succes TO, met alles!
quote:_lupine_ schreef op 29 juli 2012 @ 21:31:

Wat een gezeur over die condooms. Ze is aan de pil en ze zijn elkaars eerste.Ik vind de beargumentie zwak. En waarom mag je iemand niet waarschuwen voor de risico's? Het forum staat vol met verhalen waarbij het met alleen pil gewoon mis ging.
quote:mixed schreef op 29 juli 2012 @ 21:32:

[...]

oke, moet ik het nog een keer zeggen? we zijn 15 maanden samen, zijn al sinds 5 maanden bezig met seks. dus, laat ik eens even rekenen. 10 maanden. als het na 3 maanden elke week met condoom proberen nog niet lukt, geef je het langzaamaan op. als dat geen verschil geeft met het zonder of met doen.En nu ben je sinds 10 maanden seksueel actief i.p.v. 15 maanden of 1,5 jaar. Ik sluit me aan bij Fame.
quote:thomaaas schreef op 29 juli 2012 @ 21:32:

[...]

En jij beseft dat de combinatie pil + condoom wordt aangeraden omdat het nóg veiliger is?

En wat anderen doen maakt niet uit neem ik aan? Het gaat om jou lichaam en jouw kansen op een zwangerschap en soa's.precies. mijn lichaam. dus ik beslis welke middelen we gebruiken,. en dat is dus alleen de pil. maar daar ging dit hele forum niet eens over.
quote:mixed schreef op 29 juli 2012 @ 21:32:

[...]

oke, moet ik het nog een keer zeggen? we zijn 15 maanden samen, zijn al sinds 5 maanden bezig met seks. dus, laat ik eens even rekenen. 10 maanden. als het na 3 maanden elke week met condoom proberen nog niet lukt, geef je het langzaamaan op. als dat geen verschil geeft met het zonder of met doen.3 maanden elke week, ja dan is je pakje van 12 inderdaad leeg. Dus klaar! Koop voor je vriend een paar dozen bij de Lidl, en laat hem in zijn eentje oefenen. Het gebruik van condooms is misschien ook handig wanneer jij of hij een keer een schimmeltje oid te pakken hebt. Maar daar denk jij natuurlijk niet over na.
Hè TO,

Al eens aan de uroloog gedacht?
quote:Fame schreef op 29 juli 2012 @ 21:32:

15 maanden samen en al 1.5 jaar seks. Tja.moeilijk te begrijpen dat dit niet serieus was maar figuurlijk.
quote:Fame schreef op 29 juli 2012 @ 21:33:

Ah, ik heb het door, we hebben met een 17-jarige betweter te maken. Succes TO, met alles!nou ik vind het meer overkomen alsof jullie betweters zijn. dit hele onderwerp ging over een besnijdenis of niet, niet of ik een condoom gebruik of niet, dus ga alsjeblieft niet lopen zeuren daarover want dit is onze beslissing. heel fijn dat jullie me waarschuwen maar ik weet er zelf ook wel genoeg van af hoor.
quote:galadriel schreef op 29 juli 2012 @ 21:37:

Hè TO,

Al eens aan de uroloog gedacht?nee nog niet aan gedacht! wel aan een seksuoloog, maar is een uroloog beter om heen te gaan dan?
Huh?? Wat een gedoe over dat ze naast haar pil ook condooms moet gebruiken?? Dat lost het probleem toch niet op? Bovendien, de kans dat het 'mis' gaat wanneer de pil secuur wordt ingenomen is echt heel heel klein.
pluk de dag
quote:mixed schreef op 29 juli 2012 @ 21:39:

[...]

nee nog niet aan gedacht! wel aan een seksuoloog, maar is een uroloog beter om heen te gaan dan?

Heb je de eerste pagina's van je eigen topic wel gelezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven