Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
@purple_rain, heb je het witte/off White witte jurkje nog? Ik heb wel interesse..

Heb een bruiloft in september en de dresscode is wit! Komen ze nu mee... Nu de herfstcollectie in de winkel hangt!!!

Ga nog wel op jacht maar een back up is altijd fijn!!

Ik mail je ff!

@zomerbloempje (??) no problem! Wie t eerst komt, t eerst maalt!

En ehhhmm iemand, weet niet meer wie heeft me een jas gestuurd! Hij is nog niet binnen want was er niet dus komt maandag vast wel maar kan diegene even een rekeningnummer mailen? Dan maak ik de verzendkosten over!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
ik heb een opblaasbare kerstman met lamp erin te geef... wellicht wat vroeg in het jaar:) iemand? is zon 1.60 hoog opgeblazen:)
quote:liefjurkje schreef op 29 juli 2012 @ 19:18:

Wat een leuke tas gaby Hebben????
Even in de herhaling. quote:Zaza_zebra schreef op 29 juli 2012 @ 12:26:

O, en in de aanbieding...

- hoeslakentje wieg. Oranje badstof, gebruikt maar goed.

- matrasje wieg. stevig matrasje, komt van marktplaats, heeft wel wat vlekken.

- magic mat van Tommee Tippee, vacuum-plak je bord aan de tafel

- familie kalender van de kruidvat. Gekocht, maar niet in gebruik.

- peper en zout stelletje van twee poppetjes die elkaar omhelzen.

Een wit en een oranje aardewerken poppeke. Nieuw.
Mamavanthijs, ik heb al ontzettend veel mensen blij gemaakt met voor honderden euro's aan kleding. Het is dus niet dat ik expres niet reageer.. Maar ik heb meer te doen in het weekend, en ik vind het jammer dat je me die tijd niet geeft, plus zo'n reactie in dit topic. Ik ga erover nadenken of ik de tijdschriften nog aan je wil geven. Je krijgt ze tenslotte gratis, dus een beetje vriendelijkheid zou fijn zijn.
Fruitmoes ik heb je gemaild hoor!
@ gaby Ik ben wel hebberig he , voel me schuldig dat ik zelf nu niks aanbied maar lig ziek in bed:( maar als ik me weer beter voel zet ik er nog wat huisraad op :p
Ik heb nog twee grijze zwangerschaps tshirts en een zwart shirt met lange mouwen in de aanbieding. Maat M. En een groene workerbroek, ook zwangerschaps, maat 38. Iemand?
gaby030,

Ik heb wel interesse in de bestek dingen, heb je ook gemaild.

Ik heb hier nog goede laarzen liggen maat 40, zal snel foto's maken.
Het was geen rot reactie alleen ik begrijp zoiets niet. Mijn laatste mail is 4 dagen geleden en daar krijg ik geen antwoord op. en ik wil graag de verzendkosten naar je overmaken. Maar krijg totaal geen reactie.

Maar je mag ze ook aan iemand anders geven hoor! Geen probleem!
Je laatste mail was gisteren. Maar goed ik ga hier niet discussieren. Ik mail morgen.
Ik heb nog een pasr zgan crocs met wintervoering te geef! Ik gok maat 30/31creme kleur. Zijn echte crocs!

En nog een paar hele gave uggs sandalen. Maat 41 maar valt als 40!

Zijn origineel maar ik heb ze nooit aan.

Ik ben op vakantie en kan geen foto's maken helaas!
quote:mamavanthijs schreef op 29 juli 2012 @ 21:32:

Ik heb nog een pasr zgan crocs met wintervoering te geef! Ik gok maat 30/31creme kleur. Zijn echte crocs!

En nog een paar hele gave uggs sandalen. Maat 41 maar valt als 40!

Zijn origineel maar ik heb ze nooit aan.

Ik ben op vakantie en kan geen foto's maken helaas!

oeh, ik ben wel heel benieuwd..... naar beide trouwens, dochterlief heeft graag haar crocjes aan

Wat voor kleur hebben de sandalen?

Ik kreeg van jou de bon van de Linda hé, in een zelfgemaakte vlop! Erg leuk, gaf beetje vakantiegevoel, heerlijk! Ik ga woensdag de boekwinkel in, lekker neuzen! Nogmaals heel erg bedankt!

En had je nog belang bij de poppenkleertjes? Ik stuur ze graag naar je op!
[quote]siepje84 schreef op 29 juli 2012 @ 17:30:

[...]

Ik heb dus geen mails ontvangen na het bewezen bezorgde pakketje maar de enige mail die ik wel heb ontvangen was pas nav van mijn mail dat ik het niet fijn vond niks te horen, terwijl ik de dag na bezorging al had gemaild of eea naar zin was..

Ik stuur met liefde vanalles door heel den lande en krijg altijd een berichtje dat pakketje in goede orde ontvangen is net als van de andere vivadames. Maar van Choco hoorde ik helemaal niks hoewel ik het tracktrace nummer gewoon via mijn officiele mail had doorgegeven.

Was daardoor lichtelijk geirriteerd, wellicht onnodig maar wellicht ook begrijpelijk. Aangezien Tracktrace wel vaker aangeeft iets geleverd te hebben maar dat niet het geval blijkt te zijn wil ik wel weten of het aangekomen is.

Mij is het nog nooit gebeurd dat een verzonden pakketje niet is aangekomen en daarom vond ik het vreemd toen ik via mail vroeg of het er was en dagenlang niks te horen terwijl Choco wel hier postte. Dat kwam een beetje raar over.

Maar het is goed gekomen, uiteindelijk en heb Choco ook mijn excuus aangeboden voor mijn daarop volgende, niet bijster vriendelijke mail in deze.
Hihi ik heb je geen bon gestuurd hoor! Ik denk dat je me verward met iemand anders. En poppenkleertjes ook niet. Mijn dochter is inmiddels bijna 12 hihi.

Voor de geintreseerde;

Troublethijs3011@gmail.com

Ik ben alleen pas 12/8 weer thuis!
Seara, ik had vandaag zowel de spencer als de witte rok aan. Met eronder een spijkerlegging die ik ook gekregen had van iemand van hier (sorry weet de nick niet meer)

Heb een foto gemaakt dan zien jullie dat het echt goed terecht is gekomen:

quote:ayla2 schreef op 29 juli 2012 @ 21:37:

[...]

Ik kreeg van jou de bon van de Linda hé, in een zelfgemaakte vlop! Erg leuk, gaf beetje vakantiegevoel, heerlijk! Ik ga woensdag de boekwinkel in, lekker neuzen! Nogmaals heel erg bedankt!

En had je nog belang bij de poppenkleertjes? Ik stuur ze graag naar je op!

Hey,

Ik denk dat je mij bedoelde. Het was zo'n envelop met pleisters. Haha! Sorry maar ik had niets anders om m dicht te plakken! Blij dat je er blij mee bent!

Ik ben nog wel geinterressseerd in de poppenkleertjes. Wil je een fotootje sturen?

Geniet van je nieuwe boek straks!
quote:Soppie300 schreef op 29 juli 2012 @ 21:24:

gaby030,

Ik heb wel interesse in de bestek dingen, heb je ook gemaild.

Ik heb hier nog goede laarzen liggen maat 40, zal snel foto's maken.Wat voor kleur zijn de laarzen. Dit is mijn maat dus ben benieuwd!
quote:ayla2 schreef op 29 juli 2012 @ 21:37:

[...]

En had je nog belang bij de poppenkleertjes? Ik stuur ze graag naar je op!Ik had je gemaild mbt de kleertjes
Wauw staat je goed IBI! fijn dat je er blij mee bent! Past alles?
Ieb wat ben je slank geworden!

Ik heb een heel stuk terug gescrolld maar kan iets niet meer vinden. Het gaat om een zwarte lamp (ik dacht twee stuks) met draadjes, beetje vierkant model.

Vond m leuk maar wilde er even over nadenken.... en nu ben ik m kwijt. Denk dat ie gisteren of vrijdag geplaatst is.
IBI wauw!! Wat zie je er goed uit!!! Hoeveel ben jij wel niet afgevallen???
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
ben vanochtend ook flink aan het opruimen geweest, maar ben nog niet zo heel veel tegengekomen....

Wel wat boeken van Virginia Andrews, als iemand daar belang bij heeft....

Ik heb nog een aantal dozen staan met spullen die moet ik nog eens door, mezelf nu toch maar eens een schop onder mijn reet geven en dat eens doen, wie weet kan ik hier iemand héél blij maken!

Volgens mij was het IBI met die onwijs leuke kerstspullen, ik geloof dat ik het eerst maar even laat, het is hier financieel op het moment een beetje blegh, en ik kan maar beter verstandig zijn..... Mocht er volgende maand nog wat over zijn, dan houd ik me nog altijd aanbevolen! (het is gelukkig nog geen kerst )
@Soppie, je hebt mail terug!

@ Liefjurkje; mail me maar, dan laat ik je weten waar je de tas kan ophalen of dat hij verzonden moet worden!
Leuk IBI! staat je goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven