Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
quote:ayla2 schreef op 29 juli 2012 @ 22:03:

[...]

Ja, dat is ook zo! Liedjepiedje was eerst, als zij ze niet wil krijg jij ze! Ik zal het onthouden
quote:lolitaah schreef op 29 juli 2012 @ 19:38:

ik heb een opblaasbare kerstman met lamp erin te geef... wellicht wat vroeg in het jaar:) iemand? is zon 1.60 hoog opgeblazen:)Cool! Werkt de lamp op batterijen?
quote:Cejo schreef op 29 juli 2012 @ 14:48:

@ moeilijkenaam ,als je het niet erg vind wil ik eerst kijken of Luna er belang bij heeft voor het jongentje van 9.Je hebt mail Cejo!!
IBI, dat was ik van die flatscreen. Volgens manlief doet hij het nog, maar ik wil het wel even voor je testen voordat er vanalles afgesproken gaat worden. Ik ben je niet veregeten, alleen een drukke week en weekend gehad waardoor ik niet even op en naar naar de kelder heb kunnen gaan.

Ik ga nu slapen, zal kijken of ik er morgen aan toe kom (even zoonlief op de rug knopen zodat ik naar beneden kan en m'n handen vrij heb).

Wilde morgen ook naar het postkantoor, maar heb nog niet van iedereen een adres mogen ontvangen.

Vivabiebel at hotmail . com
ow wat fijn biebeltje van je reactie! Het heeft geen haast maar wil hem graag dus ik dacht ik hou het even warm.
Italie_meisje, ik ken dat dieet niet ga eens lezen. En het begin is er bij jou goed toch!

Alya, geniet nog even van het lekkere eten op vakantie!

Luna, wat goed dat de auto in elkaar staat. Hoop dat je er veel plezier van hebt. Mijn zus kijkt al erg uit naar de laarzen.
quote:Liedjepiedje schreef op 29 juli 2012 @ 22:12:

Oww... lekker is dat. Zal eens naar mijn instellingen kijken

Moonlight. Heb je wel liedjepiedje met allebei een d gedaan? Dus liedjepiedje1@hotmail.nl

Ik heb hem nog niet namelijk.

haha nee volgens mij niet. Raar want ik krijg hem ook niet terug!

Nog een poging.
*niet/nauwelijks bijgelezen*

-neefje erg blij met voetbalplaatjes, zal eens vragen wat er nu nog mist.

-vega-kookboek aangekomen.
Hoi,

Ik heb nog steeds de 2 opknapfietsjes van Loeki (groen met wit) en een ander onbekender merk (roze met paars) staan. Maatje 'eerste fiets'. De ene van Loeki heeft een lekke band, de ander moeten de remmen nagekeken worden, die zitten in de knoop. A technisch

Als iemand nog een fiets overheeft waar hij of zij niets mee doet in regio Cuijk (en zo'n 25 km daarbuiten zodat ik met de fiets naar huis kan fietsen als ik hem opgehaald heb, of wat haalbaar is met de trein) houd ik mijzelf aanbevolen, mijn fiets is gestolen vorige week :(

Happy new topic!
Wat apart, ik dacht dat dit een nieuw topic was!
Ik Had trouwens nog een Mio Navigatie voor iemand hier liggen maar weet niet meer wie Zou diegene even willen reageren hier want ik heb het idee dat het niet helemaal lekker gaat via de mail. Jou/haar eerste berichtje zat in mijn spambox en heb nog wel terug gestuurd maar nog niets gehoord. Dus misschien even opnieuw via hier contact leggen?
Het Hemera,

Wat een hartstikke nette boeken en het lijkt me serieuw wel wat een er van word hoge reccencie;s aangegeven dus die gaat vast en zeker mee naar vakantie!

Nogmaals heel hartelijk dank

Groetjes xayrax
quote:gaby030 schreef op 29 juli 2012 @ 18:55:

Oh ja, ik ben zelf nog steeds op zoek naar de FILM Sex and the City 2! Als iemand deze voor me heeft of wilt kopieren zou diegene mij heel blij maken!!!

Hey gaby,

Ik kan je de komende drie weken niks beloven maar mocht je dan geen originele hebben zal ik eens kijken of ik ze kan downen voor je okee?

Ik ben nog voor iemand bezig wat al niet voorspoedig verloopt en die wil ik nu snel voor elkaar hebben en daarna komt mijn eigen vakantie er een heel eind aan!

Dus over vier weken nog een melding maakt zal ik ze downen voor je! groetjes xayrax
anoniem_146647 wijzigde dit bericht op 30-07-2012 10:27
Reden: Taalfouten haha en verjaardag moest vakantie!
% gewijzigd
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 juli 2012 @ 23:28:

Italie_meisje, ik ken dat dieet niet ga eens lezen. En het begin is er bij jou goed toch!

Alya, geniet nog even van het lekkere eten op vakantie!

Luna, wat goed dat de auto in elkaar staat. Hoop dat je er veel plezier van hebt. Mijn zus kijkt al erg uit naar de laarzen.

Ik hoop dat ze ze past!

Leuk je ontmoet te hebben Mn eerste minimeet
quote:Liedjepiedje schreef op 29 juli 2012 @ 09:48:

Zo, na twee weken vakantie ben ik er dan ook eindelijk met mijn spulletjes tot nu toe.

Wil je mij alsjeblieft mailen als je interesse hebt? Het kan hier namelijk zo snel gaan dan heb ik geen overzicht meer!

Ik woon vlak naast 010.

Mailadres is: liedjepiedje1@hotmail.nl

Grijs met wit vestje maat 36.

[afbeelding]

Bikini maat 40C.

[afbeelding]

Twee vierkanten tafellampen. Zwart. Het is geen gaas maar het zijn allemaal zwarte draadjes.

Een kralenhartje.

[afbeelding]

Een theepot. Echt nog nooit gebruikt. Waarom koop ik een theepot als ik niet eens thee drink

Een magnetronsterilisator. Of hoe het ook heten mag!

Ik heb drie cakeblikken die ik nooit gebruik. Er mag er nog 1 weg!

Een blondpot. De deksel is helaas kapot gevallen.

[afbeelding]

Een nagelmanicure apparaatje.

Mintgroen blousje maat 38.

Zwangerschaps T-shirt maat M.Dat gaat snel in een dagje tijd. Dit heb ik nog te geef!
Nog te geef:

Leuke strandtas van M&S Mode! Helemaal nieuw nog.

Mooie spiegel van licht eikenhout.

Aan de voorkant ziet de spiegel er prima uit, aan de achterkant is er een kleine beschadiging. Dit valt niet te zien als je hem ophangt of neerzet.

Blackberry hoesje met Proxy Sensor!

Haarverf John Frieda 5A Mid Ash Brown

Ik woon in omgeving Tiel.
Woehoe, het scherm staat boven! IBI, ik ga je straks mailen.

Was jijj nu ook nog op zoek naar decoratiespullen? Ik heb m'n herfstspul gevonden, zal dat dan gelijk even op de foto zetten.
quote:jessie441 schreef op 29 juli 2012 @ 22:11:

Willemeen, Pliert en Ayla: jullie pakketjes liggen klaar, morgen worden ze verzonden Whoehoeee!
quote:xayrax schreef op 30 juli 2012 @ 05:39:

[...]

Hey gaby,

Ik kan je de komende drie weken niks beloven maar mocht je dan geen originele hebben zal ik eens kijken of ik ze kan downen voor je okee?

Ik ben nog voor iemand bezig wat al niet voorspoedig verloopt en die wil ik nu snel voor elkaar hebben en daarna komt mijn eigen vakantie er een heel eind aan!

Dus over vier weken nog een melding maakt zal ik ze downen voor je! groetjes xayraxHey wat lief zeg!!!! Daar maak je me blij mee!!!
Pliert, je jurkje gaat vandaag op de post! Net als het shirtje voor Liefjurkje!

@Gaby: Ik heb de dvd van Sex and the city 2. Ik heb alleen geen flauw idee hoe je moet kopieeren, haha. Als iemand me dat uit wil leggen kan ik het voor je doen..
IBI, je hebt mail!
quote:seara schreef op 30 juli 2012 @ 10:54:

@Gaby: Ik heb de dvd van Sex and the city 2. Ik heb alleen geen flauw idee hoe je moet kopieeren, haha. Als iemand me dat uit wil leggen kan ik het voor je doen..Haha, ik heb er ook niet echt verstand van...... Maar lief van je!
Leuk biebel ik mail je later op de dag terug zit nu mobiel.
quote:seara schreef op 30 juli 2012 @ 10:54:

@Gaby: Ik heb de dvd van Sex and the city 2. Ik heb alleen geen flauw idee hoe je moet kopieeren, haha. Als iemand me dat uit wil leggen kan ik het voor je doen..
Heeft er iemand nog schoenen maat 41/42 over, of kleding maat XL/XXL?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven