Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
quote:Liedjepiedje schreef op 29 juli 2012 @ 21:42:

[...]

Hey,

Ik denk dat je mij bedoelde. Het was zo'n envelop met pleisters. Haha! Sorry maar ik had niets anders om m dicht te plakken! Blij dat je er blij mee bent!

Ik ben nog wel geinterressseerd in de poppenkleertjes. Wil je een fotootje sturen?

Geniet van je nieuwe boek straks! Oh, hahahaha, ik haal jullie ook allemaal al door elkaar.... dan was jij het dus! Ik zal van de week foto maken..... komt goed!
quote:seara schreef op 29 juli 2012 @ 21:45:

Wauw staat je goed IBI! fijn dat je er blij mee bent! Past alles?ja alles past en ben er zeker blij mee!
quote:mamavanthijs schreef op 29 juli 2012 @ 21:41:

Hihi ik heb je geen bon gestuurd hoor! Ik denk dat je me verward met iemand anders. En poppenkleertjes ook niet. Mijn dochter is inmiddels bijna 12 hihi.

Voor de geintreseerde;

Troublethijs3011@gmail.com

Ik ben alleen pas 12/8 weer thuis!hahahaha, nee, dat was inderdaad iemand anders sorry! Haal het een en ander door elkaar! Ik ga je in ieder geval even mailen, ben wel heel benieuwd naar crocs en uggs......
Moonlight. Ik heb die te geef, die lampen. Ze staan op pagina 60 of 61. Je kunt me mailen op liedjepiedje1@hotmail.nl
Alay, dat van de kerstspullen was ik maar geen punt hier trek maar even aan me als je volgende maand alsnog wilt!

Biol, haha ik ben idd vrij veel afgevallen nu zo'n 43 kilo vandaar dat ik zoveel kleding wil hebben. Bijna niets past meer.

Moon en italie_meisje, bedankt voor de complimenten. Leuk!
Dank je wel Ayla!
Ow en vraagje in het eerste topic gaf iemand uit 020 aan een flatscreen beeldscherm te hebben voor de computer. Persoon ging kijken of die het nog deed op mijn verzoek. Ik kan er echter niks over terugvinden. Dus als de aanbieder nog leest ik heb nog interesse en ben te mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com. Alvast bedankt!
.
anoniem_156250 wijzigde dit bericht op 30-07-2012 21:12
Reden: niet meer van toepassing
% gewijzigd
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 juli 2012 @ 21:54:

Alay, dat van de kerstspullen was ik maar geen punt hier trek maar even aan me als je volgende maand alsnog wilt!

Biol, haha ik ben idd vrij veel afgevallen nu zo'n 43 kilo vandaar dat ik zoveel kleding wil hebben. Bijna niets past meer.

Moon en italie_meisje, bedankt voor de complimenten. Leuk!Wow, wat knap! 43 kilo!! Hoe heb je dat gedaan?? Echt super!!
quote:Liedjepiedje schreef op 29 juli 2012 @ 21:54:

Moonlight. Ik heb die te geef, die lampen. Ze staan op pagina 60 of 61. Je kunt me mailen op liedjepiedje1@hotmail.nlHangt van je instellingen af hè... Bij mij staan ze op pagina 37, ik heb zelfs nog helemaal geen pagina 60.
quote:ayla2 schreef op 29 juli 2012 @ 21:58:

[...]

Wow, wat knap! 43 kilo!! Hoe heb je dat gedaan?? Echt super!!

dank je! echt heel basis. Minder, gezonder en regelmatiger eten en meer bewegen. Ben er zeker nog niet maar het is een goed begin.

Wellicht kan ik tzt. de kleding weer hier aanbieden als ik weer een andere maat heb.
quote:pixxx schreef op 29 juli 2012 @ 21:45:

[...]

Ik had je gemaild mbt de kleertjes Ja, dat is ook zo! Liedjepiedje was eerst, als zij ze niet wil krijg jij ze! Ik zal het onthouden
quote:schaduwlicht schreef op 29 juli 2012 @ 21:59:

[...]

Hangt van je instellingen af hè... Bij mij staan ze op pagina 37, ik heb zelfs nog helemaal geen pagina 60. ik ook niet ik heb pagina 22. Werd gek van al die pagina's
Ik heb het gevonden liedjepietje, en heb je gemaild.
Willemeen, Pliert en Ayla: jullie pakketjes liggen klaar, morgen worden ze verzonden
Oww... lekker is dat. Zal eens naar mijn instellingen kijken

Moonlight. Heb je wel liedjepiedje met allebei een d gedaan? Dus liedjepiedje1@hotmail.nl

Ik heb hem nog niet namelijk.
Waauw IBI. 43 kilo! Echt superknap van je. Heb er grote bewondering voor. Ik wil er 18 af maar zit nu net op 4 kilo, gaat heel langzaam maar wel een dieet dat ik vol kan houden ( dreamline heet het en komt neer op normaal en goed leren eten met hulp van een voedingsdeskundige).
quote:Liedjepiedje schreef op 29 juli 2012 @ 21:44:

[...]

Wat voor kleur zijn de laarzen. Dit is mijn maat dus ben benieuwd!

Een foto. De kleur is donkerbruin. Dit zijn leren laarzen, van binnen en van buiten. Ik hou alleen niet van puntige neuzen. Maar ze lopen heerlijk. Slechts enkele malen gedragen en ze snakken naar een nieuw baasje.

Ik heb ook nog een rokje, merk Sixth Sense, maat 40, zwart. Valt wat hoog op de heup, iemand met maat 38 past hem mooier. Chique rokje voor de liefhebber.

Mail bij interesse naar creatiefje86 at hotmail punt com
Wil even Hemera bedanken voor haar boeken ben er echt helemaal happy mee nu moet ik serieus gaan kijken wat er nu van mee gaat op vakantie!

Man heeft gezegd we gaan tien dagen dus mag je tien boeken meenemen ""ja maar ma niks te maren maar ja ik lees er twee per dag of anderhalf!

Zegd ie anders besteed je de tijd die je daarin stopt maar in mij ahhhhhhh dan kan ik toch niet meer zemelen......
Die laarzen zijn helaas niets voor mij! Er is vast wel een anders baasje!
Komt wel goed hoor, Liedjepiedje!
IBI de schommelauto staat in elkaar en hij is zoooooooo cool!!!! Echt waanzinnig leuk. Heeeeel erg bedankt!!
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 29 juli 2012 @ 22:03:

[...]

dank je! echt heel basis. Minder, gezonder en regelmatiger eten en meer bewegen. Ben er zeker nog niet maar het is een goed begin.

Wellicht kan ik tzt. de kleding weer hier aanbieden als ik weer een andere maat heb.Echt heel knap! Na de vakantie ga ik ook beginnen, er moet bij mij ook minimaal 40 kilo af..... vind het echt heel knap, wat een prestatie!!
Soppie, ik heb je gemaild.
Ik ben zo blij met alle spullen die ik van iedereen hier gekregen heb. Pff vind t echt zo bijzonder. Ik hoop dat dit topic heel veel andere mensen net zo blij gaat maken als mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven