De droom was mooier!

30-07-2012 15:19 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al jaren noem ik hem de mooiste, lekkerste, geilste, sexy'ste, stoutste man van de omgeving, de provincie, Nederland en als ik een goeie bui heb, zelfs van de hele wereld.

Met hem, al tijden op Hyves en later ook FB.. ineens contact dmv. chatten, door en over een gedeelde interesse. Na een tijdje bleek dit niet de enige gedeelde interesse te zijn, want zoals ik hem interessant vond, vond hij mij dat ook. (vast niet in dezelfde hevigheid) ..

Al met al, beland je met elkaar in bed.. (klinkt makkelijker dan het was) ..

De desillusie!

Niet dat het slecht was, helemaal niet. Ik voelde me ook ok ..

Maar.. toch .. De droom was mooier

Hebben jullie ook wel eens zoiets meegemaakt?
Nee, nooit.
Nee ook nog nooit meegemaakt.

Succes met het vinden van inspiratie voor je te schrijven flutstukje als freelance journalist!
Hoe kun je je in godsnaam aangetrokken voelen tot iemand die je niet kent??

Dus nee... nooit meegemaakt.
Bah! Alsof hij er schuldig aan is dat jij hem op een torenhoog voetstuk hebt gezet. Eng mens.
Goed. Dus je kende iemand niet, voelde je tot hem aangetrokken, dook met hem in bed en het was saaie, slechte seks. Begrijp ik je zo goed? Tsja, kan een keer gebeuren.
Of moeten we gaan raden wie het was? Is dat het?
Voor alle duidelijkheid,

Het was een bekende ..
Een bekende van jou? Ja, dat zal na al die facebook chat gesprekken.
quote:thomaaas schreef op 30 juli 2012 @ 15:25:

Of moeten we gaan raden wie het was? Is dat het?

Oh ja!

Euh....

André van Duin?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Marco Borsato?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dries Roelvink?
Nah... Op meer kom ik even niet .

En? Zit ik goed?
O, je bent met een BN'er naar bed geweest en dat wil je even melden? Super voor je meid, gefeliciteerd!
Gorden? Oh nee....
Don diablo?
Geef eens een hint TO
Dat had ik met het kabinet Rutten.

Maar goed lieverd. De meeste dromen zijn bedrog, volgens Marco.

Je bent dus inderdaad niet de enige.

Sommige dromen moet je gewoon niet waar maken.

Want waar ga je nu over dromen? Wat houdt je nu op de been?

Dromen zijn vaak een reden om je mooi te maken en een beter mens van jezelf te maken.
quote:Roelfien schreef op 30 juli 2012 @ 15:34:

O, je bent met een BN'er naar bed geweest en dat wil je even melden? Super voor je meid, gefeliciteerd!Ze heeft met een bekende geneukt. Dat het een bekende Nederlander is heeft ze niet gezegd. Een Bekende Belg kan ook. Die ene die al 2 van de 3 K3tjes heeft gehad bijvoorbeeld. Of gewoon een bekende van haar zelf. Of een bekende van haar moeder of oma. Of een bekende Duitser. Met bekende Nederlander beperkt je je gok-opties denk ik
quote:vieroog schreef op 30 juli 2012 @ 15:37:

Maar goed lieverd. De meeste dromen zijn bedrog, volgens Marco.

Je bent dus inderdaad niet de enige.

Sommige dromen moet je gewoon niet waar maken.

Want waar ga je nu over dromen? Wat houdt je nu op de been?

Dromen zijn vaak een reden om je mooi te maken en een beter mens van jezelf te maken.Welk Kabinet?
quote:vieroog schreef op 30 juli 2012 @ 15:37:

.
tja mijn man zei ooit wijs, "een teleurstelling is het gevolg van je eigen te hoge verwachting, stel je verwachting bij en je zult minder teleurgesteld worden'

hij hebt blijkbaar een te hoge verwachting gehad bij een bekende knappe man en die bleek eigenlijk maar heel gewoon.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Er is geen grotere desillusie dan een droom die waar wordt. Ik weet niet meer wie die woorden schreef, maar het is vast hier van toepassing.
Of die andere van, pas op met wat je wenst; het zou kunnen uitkomen,
Frans Bauer?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven