The Never Ending Question deel 85
zondag 29 juli 2012 om 23:44
Toen er in de patatzaak n 15 jarige per se achter me ging staan en hard in mn oor smakte... Er was nog genoeg ruimte. Was echt TE GOOR! Heb n stap naar achter gedaan zodat ie wel ergens anders moest staan. Lijkt overdreven maar dat geluid maakt enorme woede in me los..
Aan welk geluid heb jij n hekel?
Aan welk geluid heb jij n hekel?
maandag 30 juli 2012 om 00:24
Mijn kinderen, denk ik dan (heb er wel 2, dus weet niet of dat telt?)
als het iets moet zijn wat je op je verjaardag krijgt met een strikje erom zeg maar, dan een zelf gemaakt schilderij van mijn tante voor mij afstuderen. Vond ik een hele eer, om verschillende redenen (ga ik niet allemaal uitleggen hier).
Leuke vraag, laat hem staan.
als het iets moet zijn wat je op je verjaardag krijgt met een strikje erom zeg maar, dan een zelf gemaakt schilderij van mijn tante voor mij afstuderen. Vond ik een hele eer, om verschillende redenen (ga ik niet allemaal uitleggen hier).
Leuke vraag, laat hem staan.
maandag 30 juli 2012 om 00:34
het mooiste? Ik denk de dvd box van desperate housewives. Ik kreeg die van mijn man die op dat moment hij in de daniel den hoed lag. Hij had daar geregeld via bol dat die op mijn verjaardag ingepakt thuis bezorgd werd. Ik wist van niks en was zo verrast. Ik wist niet eens dat hij onthouden had dat ik die serie leuk vond!
Als jij een dier mocht/moest zijn welk dier zou je dan willen zijn?
Als jij een dier mocht/moest zijn welk dier zou je dan willen zijn?
maandag 30 juli 2012 om 23:17
Ik ook hoor! Heerlijk! Alleen niet te dichtbij. Maar verder.. Heb zaterdag uit het raam gehangen toen 't heel hard regende (putdeksels klepperden ervan) en onweerde. Heerlijk hoor. Word er heel ontspannen van
Ik luister op dit moment veel naar muziek die niet "in" is. Maar als je een liedje uit deze tijd bedoelt... Kensington - Don't look back. Sowieso Kensington wel veel nu. Leuk bandje!
Werd/Word jij weleens overvallen door plotseling heel heftige kinderwens?
Ik luister op dit moment veel naar muziek die niet "in" is. Maar als je een liedje uit deze tijd bedoelt... Kensington - Don't look back. Sowieso Kensington wel veel nu. Leuk bandje!
Werd/Word jij weleens overvallen door plotseling heel heftige kinderwens?
dinsdag 31 juli 2012 om 12:25