Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
gatverdarrie, ben er echt van geschrokken en voel me echt rot nu
life ain't a perfect story, write it while you live it
Watervrouw, ik heb je adres nog niet voor je boek.

Geldt ook voor Tatlitatli.

Ga maar eens op bed aan... Morgen weer aan het werk.
Ik heb nog spellen

Twister

Party en co

De rest kijk ik morgen wel

Mailen mag op astridjuh17@hotmail.com
Designed, je probeert het nu toch op te lossen en uit te leggen?

Ook voor jou geld: fouten maken is menselijk.

En ja, het was rot voor merder, en nu voel jij je rot, en dan staan jullie daarna weer quite hopenlijk.

Bovendien heb je nu uitleg gegeven, en dat maakt de boel vaak al stukken beter.

Maar kan me helemaal indenken dat je je een hoedje bent geschrokken.

Ik ben echt een warhoofd, en eens in de zoveeltijd overkomen dit soort dingen mij ook, en dat vind ik echt zooooooooooo vreselijk. Tsja.
quote:Zaza_zebra schreef op 30 juli 2012 @ 23:13:

Designed, je probeert het nu toch op te lossen en uit te leggen?

Ook voor jou geld: fouten maken is menselijk.

En ja, het was rot voor merder, en nu voel jij je rot, en dan staan jullie daarna weer quite hopenlijk.

Bovendien heb je nu uitleg gegeven, en dat maakt de boel vaak al stukken beter.

Maar kan me helemaal indenken dat je je een hoedje bent geschrokken.

Ik ben echt een warhoofd, en eens in de zoveeltijd overkomen dit soort dingen mij ook, en dat vind ik echt zooooooooooo vreselijk. Tsja.thanks voor je lieve reactie Zaza! Ik zit ook de hele tijd te f5-en in de hoop dat Merder het leest, want ik kan me zo voorstellen hoe ergerlijk het is als je voor nop zit te wachten.. bah, dit overkomt me normaal nooit, ben heel stipt in het maken van afspraken :(
eens met zaza, het kan gebeuren zoiets. Ik was ook in de veronderstelling dat ik ergens op gereageerd had (of iemand in de middag of avond kon komen) en dat bleek niet zo te zijn.

Soms gebeuren dit soort dingen.

Ik denk dat Merder al slaapt en morgen je stukje leest en blij is dat er duidelijkheid is. Ga er niet voor wakker blijven designed daar leest Merder het niet sneller door. Niet te streng voor jezelf zijn hoor.
quote:moedergans22 schreef op 30 juli 2012 @ 23:10:

Ik heb nog spellen

Twister

Party en co

De rest kijk ik morgen wel

Mailen mag op astridjuh17@hotmail.comHeb mail al dicht, maar Twister klinkt interessant
Jij ook bedankt voor je fijne reactie, Ibi.. Je slaat wel de spijker op z'n kop met dat wakker blijven, voel me er zo rot onder! Stomme week achter de rug en dan zo'n stomme fout, kan er inderdaad van wakker liggen.

Jullie lieve reacties zijn net wat ik nodig heb...
Fouten maken is helaas menselijk, en je bied nu je excuses toch aan?

Slaap lekker designed!
Achja, stomme fouten moeten ook gemaakt worden.

Hoewel liever niet zoveel als ik er maak.

Maar wel heel herkenbaar dat je jezelf wel voor je kop kan slaan etc.

Zo, en nu gaan we slapen hoor.
Designed, foutje kan gebeuren toch! Mocht je de afspraak met opzet niet nagekomen zijn, is het een heel ander verhaal. En je hebt nu duidelijk uitgelegd dat het een vergissing is! Geef jezelf niet op je kop, lekker gaan slapen. Morgen zal ze het vast lezen! Slaap lekker!

Iedereen slaap lekker trouwens!
bedankt allemaal! En jullie ook een goede nacht gewenst
Nog even over de weggeefkaart; die maak ik inderdaad. Er is alweer een nieuwe versie dus vandaar dat de oude het niet meer doet. Maar omdat Marels op vakantie is, kan hij niet worden veranderd in de OP.

Hmmm, maar dan kan ik hem natuurlijk wel gewoon hier plaatsen. Haha, stom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht!

Dat ga ik morgen doen want ik ga nu ook lekker slapen!

Degene die nog op de kaart wilt, mail me maar op gabysmissie at hotmail punt com

Slaap lekkerrrrrr!
Pliert, Willemeen en Ayla: jullie pakketjes zijn onderweg
in de aanbieding:

3 kandelaars

- opblaasbare kerstman van 1.40m met lamp

- boeken

- armbanden

- zonnebrillen

- bikini maat 36 ( nieuw!)

- korte broeken maat 36

- hakken maat 38-39 ( nieuw)

fotos volgen morgen:) bij interesse mailen naar manoewela @ gmail.com
quote:gaby030 schreef op 30 juli 2012 @ 10:43:

[...]

Hey wat lief zeg!!!! Daar maak je me blij mee!!!

Ik hoop alsnog dat je er origineel aan kan komen maar zo niet is dat graag gedaan, ik heb hier ook heel veel mooie boeken gehad zomaar en zo kan ik beetje mijn steentje bijdragen aan die mooie topic....

@ bird joepi het is gelukt niet allemaal maar 7 of acht wel plus ik hoop je hem niet had ice age 4 schijnt ook heel leuk te zijn wil je me je adres aub mailen zodat ik ze morgen op de bus kan doen dan ben ik op tijd toch??
quote:jessie441 schreef op 30 juli 2012 @ 23:44:

Pliert, Willemeen en Ayla: jullie pakketjes zijn onderweg Joepie! Hopelijk is de postbode een beetje vroeg dan kan ik daarna meteen boodschapjes gaan doen om wat uit het boek te maken
Ik heb nog steeds in de aanbieding een nieuwe en ongebruikte rugzak/schoudertas. Zwart lederlook met verschillende binnenvakken.

http://www.mijnalbum.nl/i ... id=283554790&key=FDJW7TAX

Verder heb ik nog de volgende boeken:

Jemma Forte - De sterren en ik

Lauren Weisberger - Gossip & Gucci

Eva Makis - Eet, drink en word gelukkig/ Martina Haag - Fantastisch en bij iedereen geliefd (dubbelboek)

Kathleen Tessaro - Elegance

Beth Harbison - Was ik maar

Christopher Ciccone - Leven met mijn zus Madonna

Crystal Renn - Honger

Verder zijn er boeken en een ketting gereserveerd voor Duveltje. Duveltje, ik heb mijn zus gevraagd of je ze bij haar kunt afhalen. Je hoort van me.

Deze boeken zijn wel op te sturen (minus de 5 of 6 die gereserveerd zijn). Allemaal samen wordt het pakketpost.

mail: roden70 et g meel punt com
In het kader van durf te vragen: ik zoek een nieuwe rijstpapieren lampenkap voor mijn IKEA lamp. Ze zaten omstreeks 2006 in de collectie. Ik heb 2 van zulke lampen, maar 1 kap is vakkundig gemold door wijlen één van onze katten.

Het is er zo één.
Ik heb niks meer gehoord van degene die mijn box heeft opgehaald zondag. Jammer!

(Naja, hij zal nog wel niet in elkaar zitten ;) )
quote:cupcakes87 schreef op 31 juli 2012 @ 08:56:

Ik heb niks meer gehoord van degene die mijn box heeft opgehaald zondag. Jammer!

(Naja, hij zal nog wel niet in elkaar zitten ;) )dat is zeker jammer. Een jubbelberichtje is vaak zo leuk om te krijgen. Soms is het lastig om niets terug te verwachten, vind ik ook hoor.
goedemorgen allemaal,

even snel een update: ik heb een mailtje gekregen van Designed. Het was gelukkig allemaal een misverstand. NU lees ik hier zelfs dat ze een verrassing voor mn kleine meid heeft gekocht, wat lief!!!!

@designed, we staan quite, ik voel me nu net zo rot als jij
Fijn dat het is opgelost!
quote:lolitaah schreef op 31 juli 2012 @ 00:20:

in de aanbieding:

3 kandelaars

- opblaasbare kerstman van 1.40m met lamp

- boeken

- armbanden

- zonnebrillen

- bikini maat 36 ( nieuw!)

- korte broeken maat 36

- hakken maat 38-39 ( nieuw)

Werkt de lamp van die kerstman op batterijen??

fotos volgen morgen:) bij interesse mailen naar manoewela @ gmail.com
@ cuocakes, als degene de box heeft opgehaald ga ik er van uit dat ze je toen ook bedankt heeft.

Denk dat degene dan denkt dat het niet meer nodig is om dat ook nog op het forum te zetten ( ergens kan ik mij dat voorstellen, zelf zou ik hrt nog wel vermelden).

Je hoort vast nog wel van haar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven