Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hoi Jo!

Ja die was wel leuk. Best groot idd. Zal er morgen meer over schrijven voel me nog steeds niet goed.
Doe maar even rustig aan dan. Hoop dat je straks wel lekker kunt slapen.
dank je hoop ik ook. welterusten alvast voor straks hoop dat er nog mensen komen kletsen hier.
Ik los je wel af Ieb, trustuh en sterkte met de hoofdpijn.

Hoi Jo.
Het regent hier weer hard! Hele dag best lekker geweest.
Ha Moos! Het was hier ook wel lekker vandaag. Vanmiddag nog buiten gezeten en nu regent het volgens mij.
Ik zat vanavond nog lekker buiten te lezen. Maar nu stort het echt en ik had net zo'n trek in een peuk.
Dan zet je je plu maar op.

Ik loop al de hele dag te (vr)eten.......Gaat heulemaal niet goed.
Bij mij gaat het nu weer goed (gelukkig), ben 2 weken slecht bezig geweest.
Hoi daar
Ik ga ook maar weer een beetje strenger voor mezelf zijn

Ga morgen met dochter naar Limburg, die heeft daar een afspraak. Ik ga mee en maken we er gelijk een dagje uit van. Dus als ik morgenavond met een zachte 'G' praat, weten jullie waar het van komt.
Haai Unch
Hoi Unch.

Wat leuk Jo, hopelijk is het lekker weer. Wel een T-eind weg voor jullie.
Gezellig Joon, met dochter op stap. Hoop dat het geen nare afspraak betreft...

Morgen weer naar Nederland, als alles heel erg meezit morgenavond laat thuis, maar door een caravan doen we er waarschijnlijk twee dagen over. Heb al een hele tijd een slecht voorgevoel over de terugrit, zelfs over gedroomd. Heb sowieso een hekel aan het eind van de vakantie.

Hoe is het verder hier?
Die nare gedachten blokken en vervangen door positieve Unch.
He Unch, Moos en Jo.

Unch, ben je weer terug van vakantie?

Ieb, kan je een beetje slapen?

Jo, wat gezellig Limburg, Maastricht en Valkenburg zijn zo leuk. Gaan jullie winkelen of andere leuke dingen doen?

Moos, hier heeft het ook zo geregend, nu is het weer droog.

Thee, alvast heel veel succes morgen. TZ is er al om 9 uur dus weet niet of ik daarvoor hier nog ben.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Nee hoor, geen nare afspraak. Inderdaad wel een T-eind weg maar zo zie je nog eens wat van Nederland

Gaat goed komen Unch. Geen rare dingen in je hoofd halen hoor. Dromen zijn bedrog enz. Hoe lang ben je nu weg geweest?
Ha die Myv. Je had het weer druk vandaag he. Heb je de was nog opgehangen?
Hee Myleentje, gaat goed he? Ik lees tenminste hele positieve dingen van je. Fijn!
Heerlijke vakantie gehad en genoten van het leven. Ik zie dus nooit zo op tegen een verre rit, maar nu onverklaarbaar wel. Stom.

Hopelijk heelhuids naar NL. Ga wel de warmte missen. En nu 3 weken weg.

Ha MV. Zo te lezen (heb niet alles bijgelezen, geen tijd voor en geen zin in) gaat het de goede kant op?
Ik zie tegen iedere lange(re) autorit op. Ben een gesel voor man in de auto. Uit de Ardennen 1,5 week geleden ben ik lekker achterin gaan zitten met de e-reader en af en toe een dutje gedaan.
Ik heb er helemaal geen hekel aan.

Krijg elke keer zo'n advertentie hiernaast van "Ik Alcoholist?" Is dat speciaal voor mij of staat hij er bij jullie ook?
He meiden,

TZ was er 2 uur tot half 4 en toen kreeg ik het nog op mijn heupen ondanks dat ik zo moe was. Heb 2 sausen wat aangepast dus weer verwarmd, af laten koelen. Kastje met schoonmaakmiddelen gehalveerd om naar de voorraadkast te verhuizen. Was gedaan. Begonnen aan de slaapkamer op te ruimen.

Toen even lekker kiptandoori met bloemkool met kerrierijst gegeten. Ananas erbij en een salade. Toetje verse aardbeien.

6 bakjes met eten gevuld voor de vriezer. Afwas van vandaag gedaan, incl. alles van het voorkoken. Was heb ik net om twaalf uur nog even opgehangen. En nu lig ik kapot in bed met laptop. Maar ondanks 2 oxa kan ik nog niet slapen.

Ik heb ook nog trek Jo, wat heb jij net nog gegeten? Zit te twijfelen of ik nog naar beneden zal gaan maar weet niet wat ik dan zal nemen.

Rij je voorzichtig Unch!!!
Ik heb die ad nog nooit gezien iig Jo. Big Brother is watching you! Ik heb er één van een lening
quote:Jonari schreef op 31 juli 2012 @ 00:36:

Ik heb er helemaal geen hekel aan.

Krijg elke keer zo'n advertentie hiernaast van "Ik Alcoholist?" Is dat speciaal voor mij of staat hij er bij jullie ook?

Ik heb hem niet. Ik zou wel trek hebben in een roseetje.

(ik speel vals, ik heb geen reclame, heb een adblocker)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven