Justin Bieber concert
dinsdag 31 juli 2012 om 16:53
Hallo!
Ik heb effe een vraagje,ik heb voor de verkaardag van mn dochter een kaartje voor het concert van Justin Bieber gekocht,tuurlijk laat ik haar niet alleen en ga ik ook meekijken naar die knul.
Heeft iemand daar ervaringen mee?Word je omvergelopen door gillende pubers?Wij hebben middenplein staanplaats,hoe kunnen we onze plaats herkennen?Moeten wij er heel snel naartoe rennen?Is er een JustinBiebershop met bv tshirt enz?Kan je een handtekening krijgen na afloop?enzenzenz.Het is voor zn concerttour Believe,ik ben er zelf ook fan van(ben redelijk jong haha)En hou van die knul.Weet iemand wat het schema is van zn concert?
Alvast bedankt
Groetjes Senna
Ik heb effe een vraagje,ik heb voor de verkaardag van mn dochter een kaartje voor het concert van Justin Bieber gekocht,tuurlijk laat ik haar niet alleen en ga ik ook meekijken naar die knul.
Heeft iemand daar ervaringen mee?Word je omvergelopen door gillende pubers?Wij hebben middenplein staanplaats,hoe kunnen we onze plaats herkennen?Moeten wij er heel snel naartoe rennen?Is er een JustinBiebershop met bv tshirt enz?Kan je een handtekening krijgen na afloop?enzenzenz.Het is voor zn concerttour Believe,ik ben er zelf ook fan van(ben redelijk jong haha)En hou van die knul.Weet iemand wat het schema is van zn concert?
Alvast bedankt
Groetjes Senna
dinsdag 31 juli 2012 om 16:57
Ja, er is ongetwijfeld Bibber-spul te koop. Nee, er worden geen handtekeningen uitgedeeld na afloop. Ja, je wordt hoogstwaarschijnlijk gek van de gillende pubers om je heen. En je kunt je plek herkennen aan het feit dat je alleen tot dat gedeelte wordt toegelaten. Daarna is het ieder voor zich en Bibber voor hullie allen. Survival of the fittest, zeg maar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 31 juli 2012 om 17:06
quote:sennatjuh schreef op 31 juli 2012 @ 17:04:
Wat is er daar nou mis mee?Hij heeft op zn 14de meer bereikt dan de haters op hun 50ste?Het feit dat jij op je weet ik veel, 30e, zegt dat je van hem houdt? terwijl je hem niet eens kent, anders dan van een liedje en de kapper en een plaatje in de hitkrant?
Wat is er daar nou mis mee?Hij heeft op zn 14de meer bereikt dan de haters op hun 50ste?Het feit dat jij op je weet ik veel, 30e, zegt dat je van hem houdt? terwijl je hem niet eens kent, anders dan van een liedje en de kapper en een plaatje in de hitkrant?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
dinsdag 31 juli 2012 om 17:15
Dat is een filosofische kwestie. Ik houd van de boeken van Céline, maar dat wil niet zeggen dat ik de man omarm, met al zijn rare denkbeelden. En Heidegger en Sartre kunnen ook erg interessant zijn als je zelf verschoond ben van nazistische dan wel maoïstische sympathieën. En John Galliano wordt als kunstenaar ook nog steeds gewaardeerd.
Maar bij Justin Bieber vind ik het onvergeeflijk, dan ben je gewoon fout.
Maar bij Justin Bieber vind ik het onvergeeflijk, dan ben je gewoon fout.
dinsdag 31 juli 2012 om 17:19
Ik zeg verder niets meer....
Have fun met al die gillende meiden, hoop dat je wat kan horen van de "man" waarvan je houd......en anders kan je hem altijd nog aanklagen
http://www.justinbieber.n ... gd-voor-9-miljoen-dollar/
Have fun met al die gillende meiden, hoop dat je wat kan horen van de "man" waarvan je houd......en anders kan je hem altijd nog aanklagen
http://www.justinbieber.n ... gd-voor-9-miljoen-dollar/
dinsdag 31 juli 2012 om 17:53
dinsdag 31 juli 2012 om 17:56
quote:sennatjuh schreef op 31 juli 2012 @ 17:08:
Ja,dat bedoel ik,houden van zijn liedjes...Dan hou je toch ook van de artiest zelf.Allemachtig, jij weet echt niet wat houden van is, dat is wel duidelijk. Nog steeds niet uit die pubertijd?
Ja,dat bedoel ik,houden van zijn liedjes...Dan hou je toch ook van de artiest zelf.Allemachtig, jij weet echt niet wat houden van is, dat is wel duidelijk. Nog steeds niet uit die pubertijd?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!