spoed vraag
dinsdag 31 juli 2012 om 18:47
dinsdag 31 juli 2012 om 18:49
Heb je contact gehad met de politie? Of een wijkagent, buurtregisseur, iets in die trant. Haalt het probleem niet weg, maar misschien kunnen zij bemiddelen dat jullie toch in het huis kunnen blijven terwijl jij en je man de zaken uitpraten/regelen?
Als blijven voor jou ook geen optie is, dan misschien maatschappelijk werk, het Leger des Heils, vrouwenopvang? Ligt ook aan in welke regio/stad jullie je bevinden.
Sterkte!
Als blijven voor jou ook geen optie is, dan misschien maatschappelijk werk, het Leger des Heils, vrouwenopvang? Ligt ook aan in welke regio/stad jullie je bevinden.
Sterkte!
dinsdag 31 juli 2012 om 18:50
Wat is er aan de hand? Word je nu bedreigd? Bel gewoon 112 als je in gevaar bent, ren anders naar de buren en laat hen bellen. Houd je kinderen bij je.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 31 juli 2012 om 18:54
dinsdag 31 juli 2012 om 18:57
dinsdag 31 juli 2012 om 19:00
quote:dolores007 schreef op 31 juli 2012 @ 18:50:
[...]
HIJ moet er uit.
Je MAG iemand niet zomaar MET KINDEREN op straat gooien.
Dus...
HIJ moet er zelf maar uit.
Wat een gestoorde rot vent.
Want ? heb je de andere kant al gehoord ?
Waar er 2 vechten hebben er ook 2 schuld !
Als zij de man eruit had getrapt dan was ze stoer geweest ...!
Natuurlijk ben ik het er mee eens dat het niet netjes is mbt de kinderen ..
[...]
HIJ moet er uit.
Je MAG iemand niet zomaar MET KINDEREN op straat gooien.
Dus...
HIJ moet er zelf maar uit.
Wat een gestoorde rot vent.
Want ? heb je de andere kant al gehoord ?
Waar er 2 vechten hebben er ook 2 schuld !
Als zij de man eruit had getrapt dan was ze stoer geweest ...!
Natuurlijk ben ik het er mee eens dat het niet netjes is mbt de kinderen ..
dinsdag 31 juli 2012 om 19:05
Als het zijn huis is en niet zijn kinderen heb je geen poot om op te staan vrees ik, al is het natuurlijk op zijn zachtst gezegd niet zo aardig van hem.
Ik zou inderdaad contact opnemen met de politie, die hebben wat kortere lijntjes met crisisopvang dan jij en ik. En neem in ieder geval je laptop, telefoon, pinpas en creditcard mee (en alvast tandenborstels en schone onderbroeken en zo).
Ik zou inderdaad contact opnemen met de politie, die hebben wat kortere lijntjes met crisisopvang dan jij en ik. En neem in ieder geval je laptop, telefoon, pinpas en creditcard mee (en alvast tandenborstels en schone onderbroeken en zo).