Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooie wagen is het toch! Ik heb er wel eens iemand mee gezien maar moest ook wel een beetje lachen; je ziet een peuter zitten maar zijn zusje lag er ook nog onder (maar supercomfortabel volgens mij voor de baby hoor). Maar een beetje een idee van een ondergeschoven kindje haha. Heb je alleen wel genoeg ruimte om er achter te lopen, als ik kijk naar die laatste foto?

Ik denk dat wij de kinderwagens (die van zoon en huidige die niet zo goed bevalt, een of ander b-merk) meteen wegdoen. Een goede buggy rijdt ook heerlijk. Wat ik zei; we hebben de Maclaren van zoon van destijds nog en eigenlijk kan die nog prima maar ja, zo af en toe wil je wat anders he...(en dan maar meteen iets in het roze denk ik).
Wij wonen trouwens vlakbij een Prenatal Welcome (de grootste vestiging van Prenatal), wel leuk, daar hebben ze alles..
Volgens de ervaringsdeskundigen op het Phil en Teds topic is er achter lopen geen enkel probleem. Ook met googelen kom ik eigenlijk geen negatieve reacties tegen (of ik heb een tunnelvisie ).

Ik wil alleen een soort tassen voor aan de zijkant erbij bestellen want je kunt nauwelijks bij het mandje en je kunt ook weinig aan het handvat kwijt.

Tweedehands leveren ze nog veel op dus we verkopen hem na een jaar (of 1,5) waarschijnlijk weer.

Ik werk vlak bij een grote prenatal, geen idee of dat een "welcome" is eigenlijk. Volgens mij zijn ze er nog veel groter.

Maar ze hebben wel alle kinderwagens.
volgens mij is het komende maandag ook weer mama kortings dagen bij de prenatal (is toch elke 2e maandag van de maand?) krijg je 30 % korting ff mail checken. Ja 14 april zijn er weer kortings dagen...... Krijgen jullie geen mail van de prenatal over allerlei aanbiedingen enzo? Of ben ik weer zo'n muts die zich in het ebgin van de zwangerscahp overal heb laten gek maken en hier en daar allerlei abo's op nieuwsbrieven heb genomen?

zal wel.....autostoeltjes zijn ook blijvend in prijs verlaagd btw.

@pebbles sterkte en beterschap met je oog.....balen zeg dat je nu alweer een geirriteerd hoornvlies hebt, hoop dat het snel beter is.

@Ris fijn je weer te lezen. Heb je nog ff lekker kunnen dutten?

ga onder de wol. Trusten!
Wat? Maandag 30%? Weet je het zeker Ringel?
Ow is dat de Phil en Ted's. Die ken ik wel. Lijken me super handig en dan zou ik er ook voor kiezen met 2 van die kleintjes. Al had ik ook zoiets van ow wat zielig voor de baby, helemaal verstopt. Waarschijnlijk heerlijk zo'n nestje.

Pebbles: weer balen van je oog. En zwangerschap is ook best pittig als ik zo tussen de regels door lees. Beetje aan tobben met bekken en zo. Je zelf niet overvragen he. Je lijf moet nog een hele tijd mee. Gelukkig krijg je fysio.

Heb je de 20 wkn echo al gehad? Mmm ben benieuwd of jullie willen weten wat het wordt? Waarschijnlijk weet je het dan en zeg je het lekker niet tegen ons.

Oja Aimee begon met lopen 2 weken geleden. Nog geen hele afstanden, maar kon wel een eindje los. En nu wil ze niet meer. Tsss...Ze zoekt het maar uit, haha ze weet niet wat ze mist!

Ga de Prenatal dagen in de gaten houden.

Mirjam: is ook leuk shoppen voor je meissie. Hoe gaat het nu met Hanna. Nog aan het kwakkelen?

FF: spannend Den Haag of eindhoven. DUs binnenkort misschien grote life change. Zag foto's van Tessa en Max. Lief hoor. Ben ook wel benieuwd naar je andere jongens. Heb je geen foto van de kliek van 4 bij elkaar.

Mmmoi: gefeliciteerd met 10 jaar samen. Ow en all alone nu.

Annie: en van jou mis ik nog een buikfoto op de groep. Einde komt al voorzichtig in zicht, haha al voelt dat voor jou misschien niet zo.

Nog 1 vraagje: hoe poetsen jullie de tanden van de kids. Bij Aimee is het drama. Ze wordt steeds panischer en krijg tandenborstel er amper in. Moet haar bijna in de houtgreep houden...Tips welkom.
@Mirjam, ja maar dat is toch algemeen bekend dat ze bij de prenatal elke 2e maandag van de maand de mama mazzeldagen hebben? (of heb ik nu een scoop?)

@baba, tandenpoetsen, ben bang dat het een kwestie is van volhouden.....we hebben het voor Mayte "leuk" geprobeerd te maken dat ze ook onze tanden mag poetsen, gekke bekken erbij trekken erbij neurien maar helaas ook af en toe in de houd greep. Volgens mijn peuterbijbel werkt het ook als je van te voren het aantal keren heen en weer gaan boven en beneden afspreekt en dat ze dan bijv zelf nog ff mag poetsen (heb ik geprobeerd bij meisje toen ze weer eens in een opstandige bui was en het werkte wel een beetje, maar vooral het besef dat ze in d'r koppie meer kan en wil dan wat haar lijfje aankan en dat ze door ons in allerlei toestanden wordt gedwongen en zelf weinig te bepalen heeft maakt het voor haar des te fijner om in keine dingetjes ook zelf te kunnen bepalen-> ga op dit moment meer de hoek in van het overlegopvoeden geloof ik)

Meisje had gisteravond 39.6 koorts......stomme piepkiezen.....tis dan ook wel zielig hoor datze er 4 tegelijk door krijgt, maar ik begrijp dat dit vrij normaal is.
Tien jaar samen, WOW. Hier zijn we de 28ste twee jaar getrouwd (we waren drie maanden samen toen we trouwden, dus dat was in januari twee jaar) en dan zitten we waarschijnlijk midden in een verhuizing (als het goed is). We eten hier altijd pannekoeken op onze trouwdag. We zijn toen in een pannenkoekenrestaurant gaan eten, dus die traditie houden we in ere. Al bak ik ze nu wel gewoon zelf.

We hebben nog geen foto van allevier bij elkaar. Dat doen we wel als Tessa ook iets groter is. Maken we een statieportret.

Dit is Des...

En dit is Ian...
MammaMazzeldagen krijg ik altijd een mailtje over. Ga alleen eigenlijk nooit. Ik heb geloof ik nog wat kortingsbonnen liggen van de prenatal, dus als iemand interesse heeft... mail maar even dan.

Babykamer gooien we gewoon op marktplaats. En twee commodes hebben we hier wel, maar in de praktijk gebruiken we die dus nooit. Alleen als opslagplaats. We hebben wel twee aankleedkussens. Dat is ideaal. Een in de huiskamer en eentje boven. Hoef ik niet helemaal trappen op met stinkende kinderen LOL.

Hier een enkele Koelstra K73 (ideaal ding, ik zou willen dat ze die in een duo-uitvoering hadden, maar helaas), een maxitaxi waar we nu de maxicosi op klikken, maar waar dus ook een buggy van te maken is, een dubbele Graco naast elkaar en een dubbele Graco achter elkaar. Als ik met manlief op stap ga, gebruiken we de Koelstra en de wielen voor de cosi, tenzij het langdurig is, dan nemen we de dubbele mee. In de praktijk gebruiken we de dubbele achter elkaar het meest. Naast elkaar betekent dat Max bij Tessa kan en dat vond ze niet echt leuk (hij probeerde haar aan haar been uit de wagen te trekken). Ik ga nog wel op zoek naar een dubbele buggy. Dan kunnen ze als Tessa iets groter is daarin mee. Lijkt me ideaal.

Van wrijven in je oog zoveel schade? Dan is of je oog heel kwetsbaar of je wrijft wel hard. Het lijkt me in ieder geval heel erg vervelend!

Gister schoenen gekocht voor de heren. Ian maat 34 schoenen en sandalen, Des maat 35 schoenen en sandalen, Max maat 24 schoenen en voor Tessa ook vast schoenen voor als ze groter is.
anoniem_64612 wijzigde dit bericht op 12-04-2008 09:30
Reden: het is nog vroeg.....
% gewijzigd
He Pebbles, we zijn gisteren naar de winkel geweest om de Phil & Ted uit te proberen en man is helemaal om. Wat een geweldige wagen. We hebben er gisteravond meteen eentje gekocht op ebay met alles erop en eraan behalve de "blazing saddles" (die zijtassen). Kan niet wachten tot hij komt!!!
Babba, wij zijn ook van de gekke bekken brigade. Maar ik laat Ruben ook altijd op een washandje kauwen in bad. Als zijn tandjes niet goed gepoets zijn, dan helpt dat ook nog een beetje.
en wat evt ook nog kan, is om een "oude" tandenborstel te geven waneer ze in bad zit.....lekker kauwen en stiekem woden toch d'r tandjes min of meer gepoetst.
Wat een hoop geschreven ineens weer...ikke niet hoor, had het druk vanmiddag

Geen bijzondere dingen gedaan ofzo, alleen in de 2e hands winkel een speelding voor Jasmijn gekocht, een ballenboom van V-tech. Valt behoorlijk in de smaak, ze heeft er lekker mee gespeeld vandaag. Verder patatjes bij mijn ouders gegeten en genikst. Vanavond ook geen plannen; gewoon rustig voor de buis hangen denk ik.

Heb geen zin om te reageren op zoveel.

@Phil&Teds: Toen ik oppaste heb ik die wagen gebruikt voor kindjes die half jaar scheelden. Ik vond het waardeloos. Het onderste kindje ligt in het begin wel lekker maar ziet op een gegeven moment, als het wat ouder is, niets en dat is heel irritant voor hem/haar. Bovendien was het kindje heel lastig onderin te plaatsen, althans, dat vond ik toen. Is wel vijf of zes jaar geleden dus misschien is het model inmiddels wel veranderd, maar toen was het onderste bakje zo laag en je moest heel onhandig bukken en de baby in een heel onhandige positie draaien om hem er in te leggen. Verder liep de wagen wel soepel hoor, geen last van het gewicht en ook geen last dat je geen beenruimte had ofzo.

Manlief leest Jasmijn nog een boekje voor en dan gaat ze naar bed. Ik ga nog ff surfen, doei!
Goeiemorgen, behalve een barstende koppijn gaat het met mijn oog gelukkig al stukken beter. Nog een beetje wazig en rood maar niet zo pijnlijk meer. Dat is maar goed ook want we hebben vanmiddag en vanavond een personeelsfeest van mijn werk, mijn zusje komt oppassen. We gaan een soort puzzeltocht op familiefietsen doen, ik ben benieuwd.

@mamamazzeldagen: elke 2e maandag van de maand is er Mama-maandag. Je krijgt dan 10% korting in de vorm van kortingsbonnen, geen directe korting dus.

In het voorjaar en in het najaar is er een mama-mazzeldag, dan is er 20% korting op alles behalve een paar merken en dan loopt het echt storm daar.

@babba: hier ook een houtgreep bij het tandenpoetsen. We moeten het ook eigenlijk met zijn tweeen doen want alleen is het bijna niet te doen. Wat wel soms helpt is samen poetsen, dus ik met mijn eigen borstel en zij met haar borstel. Na een tijdje help ik haar dan mee. Maar meestal wordt het een gevecht.

De buurjongen van ons had laatst net zoiets als Aimee met lopen. Hij kon al wat stukjes loslopen en ineens weigerde hij een week lang te lopen en daarna liep hij ineens helemaal los.

Maandag heb ik de 20 weken echo (ik ben dan 21,5 week), best spannend toch weer.

Je hebt me wel door hoor, we willen waarschijnlijk wel weten wat het wordt maar zeggen het lekker nog niet.

@Ringel: arme Mayte, was de koorts vanmogen al minder?

@fluffY: ik meld me voor de prenatal bonnen!!

Mijn adres staat op de groep. Wat wil je ervoor hebben?

Ik heb trouwens inderdaad een heel kwetsbaar hoornvlies doordat Floor me een paar weken geleden per ongeluk had gekrabt in mijn oog. Dat schijnt heel lang te kunnen duren voordat het weer sterk is.

Ik zie het trouwens al helemaal voor me, Max die Tessa aan haar beentje uit de wagen trekt. Arme Tessa met al die grote broers.

@Bloempje: welke kleur hebben jullie genomen? Ik vind die appelgroene wel heel leuk, of rood. Hoeveel was je nou kwijt via Ebay? Het is toch niet eerlijk dat jullie in Engeland veel minder betalen.

Blazing Saddels zijn trouwens wel geweldige namen, ik weet niet eens hoe ze in het Nederlands heten. Ik wil ze er denk ik wel bij want ik doe regelmatig boodschappen met de kinderwagen (en onderweg stop ik nog even bij de Hema, de Etos, de Bruna, de Intertoys etc. ).

Haha, ik was vanmiddag vergeten dit te posten dus ik ga zo eerst eens bijlezen wat er na die tijd nog geschreven is.
@mmmoi: wat ik gelezen heb op internet zijn die ouderen modellen inderdaad wat minder practisch. Als ik naar de plaatjes van de oude modellen kijk zie je ook dat er veel minder ruimte tussen de twee stoeltjes zit.

We zijn net terug van mijn personeelsfeest. We hebben in een soort trein van familiefietsen aan elkaar gereden en daarna gegeten in een cafe. Ik denk dat het feestje nog wel een paar uur doorgaat maar het was een zwaar rokerige ruimte en mijn zusje moet nog een eindje rijden voordat ze thuis is dus we zijn op tijd naar huis gegaan.

Floor heeft zich het grootste deel van de dag prima gedragen alleen het slapen heeft ruim een uur geduurd. Ze schijnt het flink op een schreeuwen gezet te hebben maar ze ligt nu lekker te slapen.

Hopelijk slaapt ze morgen dan ook wat langer door want ik heb ochtend dienst.
Ik lees net nog even mijn eigen stukje door en ik moet zeggen dat het natuurlijk kindjes waren die ANDERhalf jaar scheelden. Wat ik er ook nog bij wilde zeggen is dat die wagen toendertijd kiepte als je het onderste kindje eerst legde. Daar moest je echt heel erg rekening mee houden. Ik hoop dat dat nu in het nieuwe model wel veranderd is, want dat is best irritant.

Als ik snel een 2e zou krijgen zou ik voor de easywalker duo gaan, omdat die het beste getest is door de consumenten bond (beste koop) en omdat je die met rentepunten van de Postbank kunt aanschaffen, en die hebben wij. Anders de urban jungle duo maar dan wel die met zwenkwielen denk ik. Of evt. een duozit op de mutsy. Maar ik ben nog niet eens zwanger dus hoef daar ook niet over na te denken, haha!

Ik ga lekker mijn bed in, even lezen nog. Trusten!
Hoi hoi,

Zo, veel moeten lezen, hahahaha! Gezellig hoor,

Ha, juist door de foto's en omschrijvingen van Bloem en Pebbles ben iik overtuigd dat ik geen Phil en Ted wil. Tassen aan zijkanten, kinderen die achter zitten en niks kunnen zien, nee, dan toch maar het treintje van X adventure.

Pebbles, ik zou de wagenbak van je Urban niet wegdoen op zolder. Je kan hem toch mooi even in de kamer laten zodat je uk daar in kan slapen overdag?

Babba, tandenpoetsen doen we altijd met een liedje, wij zingen het ABC (tweestemmig, lief en ik brengen Mats vaak samen naar bed), dus eerst ABC voor de onderkant, dan ABC voor de bovenkant en vervolgens ABC en dan mag hij zelf poetsen. Sesamstraat en Dick Schele hebben ook een tandenpoetslied, misschien een idee?

Zo spannend, mijn zusje is 16 april uitgerekend, vandaag was mijn moeder jarig dus we hebben haar voor het laatst met dikke toeter gezien, zo leuk. Nog even mooie foto's gemaakt, zal er daar wel een van op de groep zetten.

FF, wat een knullen zeg! Leuk hoor
Gelukkig zijn er voor duo wagens ook genoeg keuzes want iedereen wil wat anders blijkt wel weer.

Zo'n wagen naast elkaar (Urban jungle of bijv. Easywalker) leek me eerst ook de beste keuze maar ik zie mezelf al hele stukken met een dubbele wagen lopen terwijl Floor het meeste zelf wil lopen. En eigenlijk vind ik ook dat ze zoveel mogelijk zelf moet lopen als ze dat kan. In huis hebben we er ook eigenlijk niet goed plek voor.

@annie: wagenbak wil ik inderdaad in de kamer neer gaan zetten als bedje voor beneden. De eerste maanden wilde ik Floor ook graag zoveel mogelijk bij me in de buurt hebben dus dat zal nu ook wel weer zo zijn.

Wat leuk dat je zusje al bijna uitgerekend is. Ook leuk dat jullie zo vlak na elkaar zijn uitgerekend. Is het voor haar de eerste?

@mmmoi: haha, ik heb even terug gelezen hoeveel leeftijd er volgens jou tussen die twee zat maar dat was toch best knap geweest als dat echt waar was. Ik had er helemaal overheen gelezen.

Wij hebben geen rentepunten trouwens maar ik heb wel eens gezien dat dat best veel scheelt. Ik wist niet dat ze bij de consumentenbond test ook duowagens hadden getest. Ik weet wel dat van de enkele wagens de Urban Jungle er het beste af kwam. Hadden ze de Phil & Teds ook getest of weet je dat niet?

Floor heeft helaas niet langer uitgeslapen ondanks het later slapen van gisteren.

Als het goed is gaan we straks naar de intratuin om een schommel voor Floor te kopen. We hebben al een balk en hoeven alleen maar haken en een schommelbakje te hebben.
Goedemorgen!!!

Lekker uitgeslapen vandaag omdat manlief met Jasmijn naar beneden ging, pap geven. Nu ligt ze weer even in bed en gelukkig wilde ze slapen. Als ze zo dadelijk wakker wordt gaan we weer naar de kinderboerderij waar we laatst waren, dat was toen zo'n succes! Ws. gaan mijn ouders nu mee maar ik krijg ze niet te pakken, zullen wel in de kerk zitten.

@Annie: Ik ging gelijk nieuwsgierig naar foto's richting de groep, maar helaas stonden ze er nog niet op. Ben zo benieuwd naar jouw buik!!!

@Pebbs: Ik heb het nog even nagezocht op de site van easywalker maar het blijkt ook de enkele wagen te zijn die beste koop was...helaas. De duowalker heeft wel een of andere nominatie, moet je maar even op de site kijken. Ik kan die wagen voor 300 euro met rentepunten kopen en dan vind ik het nog wel te doen. Bakje van marktplaats, en klaar! Helaas zou ik denk ik voor de bruine kiezen en juist die is weer niet te koop via postbank, zal je altijd zien. Maar ik heb geen haast dus misschien komt 'ie wel weer. Hij kan ook heel klein ingeklapt en weegt maar 13 kilo, een echt pluspunt vind ik. Hij kan veel kleiner ingeklapt dan de Urban Jungle duo die we voor mijn moeder aangeschaft hebben (wat om te rijden overigens een heerlijke wagen is!). Leuk, een schommel voor Floor, ik heb van de week met het mooie weer de onze ook weer van zolder gehaald maar Jasmijn wilde na een halve minuut erin zitten alweer 'uit!'.

@Wagenbak: Ik had dus juist Jasmijn nooooit beneden liggen te slapen in de wagenbak ofzo. Zodra ze moe werd, ging ze boven haar wiegje (en later ledikantje) in. Dat had zeker zíj zo nodig omdat ze zoveel huilde. Lekker ding...

Ik ga ff foto's kijken van december en januari 2006/2007. Doe ik af en toe nog wel eens en dat blijft zó leuk!!!
Haaaaaai, net weer terug van werken en nu bek af. Ben op het werk bezig met HACCP lijsten (of te wel, hoe ga ik zo netjes mogelijk om met eten en hoe hou ik in godsnaam de keuken zo schoon mogelijk volgens de voorschriften) *zucht*

Wij hadden Mayte de eerste tijd in de wagenbak liggen (toen we nog in het oude huis woonden) maar sinds we hier wonen ging ze ook altijd naar boven.....hmmmmmm weet het eigenlijk niet meer zo goed.

Hebverder van wagens niet zo veel verstand, we hebben toendertijd 1 gekregen van kennissen en die voldeed prima. Nu hebben we een queeny freestyler en die voldoet voor alsnog ook prima. Duo wagens is helemaal niet mijn ding.....hoop dat ik ook niet zo'n ding hoef aan te schaffen want het het lijkt me een crime. Zie wel eens moeders lopen met van die dubbele wagens. Als ik dan toch de keus zou hebben dan 1 die zitjes achterelkaar heeft, ivm de omvang. (anders kun je het kruidvat oid niet meer in met die heel smalle paden)

over oude foto's.....kreg laatst een cdtje van een vriendin die hier afgelopen zomer foto's van Mayte hebben gemaakt in het zwembadje en die zijn mooooooi. Is ze echt nog baby...... zal zo ook wel wat foto's daarvan op de groep zetten (en nog paar die meer recent zijn)
De schommel komt er dit weekend in ieder geval nog niet.

Ze hadden wel peuterzitjes maar geen touw en ook niet de haken die wij willen hebben.

Daarnaast heb ik samen met Floor op een schommel daar gezeten en ze gaf geen krimp. De glijbaan die ernaast stond vond ze wel weer prachtig.

Ook de geitjes, konijnen, vissen en vogels bij de Intratuin vond ze heel leuk.

De buren hebben een schommel met zo'n peuterzitje dus misschien moeten we daar eerst maar even gaan "proefschommelen" voordat we een hele stellage gaan ophangen die ze helemaal niet leuk vindt.

Manlief begon al over een groot speeltoestel wat we in onze nieuwe grote tuin kunnen gaan zetten van ons nieuwe huis.

En we wonen hier pas 3 jaar en heb het eigenlijk wel naar mijn zin. Misschien over een paar jaar.

@mmmoi: ik dacht dat de Urban Jungle als beste was getest maar dan zal de Easywalker wel door de goedkopere prijs als Beste koop uit de test zijn gekomen.

Verder nog niemand hier om op te reageren, saai hoor.
En ondertussen had ik Ringel net gemist.

HACCP heb ik vroeger ook nog mee gewerkt bij de Appie Heijn toen ik daar een bijbaan had.

Ik kies de derde optie voor duowagens: onder elkaar. Is weer eens wat anders dan achter of naast elkaar.

Dat stoeltje op de wagenbak waar babba het laatst over had is nog wel een goed idee als je peuter al wat ouder is. Zijn maar een tientje op marktplaats.

Ik heb het ook nog overwogen maar dan moet ik daarna nog steeds een oplossing zoeken als de baby uit de wagenbak is gegroeid want Floor is dan nog maar net 2 geweest.
Nog even voordat ik morgen naar landal ga. Parc sandur bij emmen voor de geinteresseerden.

Hier alles goed. Myrddin is weer wat rustiger. Ik denk dat we gewoon geboft hebben met Kyran. Die huilde dus nooit. Tenzij er echt iets aan de hand was. Myrddin huilt een stuk meer maar volgens mij niet meer dan een gemiddelde bb. Ik ben het dus gewoon niet gewend. Wel irritant dat hij het niet een beetje spreid over de dag maar gewoon drie uur achter elkaar doet.

Kyran krijgt inmiddels weer twee tanden door en ook zijn eerste twee kiezen. Ook daar gaat hij heel makkelijk mee om. zit alleen steeds aan zij oortjes en over zijn hoofd te wrijven. Ook tijdens het eten dus dat is dus elke dag haren wassen...

Ik had Kyran ook nooit in de wagenbak liggen. In de flat was dat niet nodig. Ik liet de deur van zijn kamer op een kier en dan kon je zo even bij hem kijken. Myrddin heeft de eerste weken overdag alleen maar in de wagenbak gelegen. Dan hoefde ik niet zo vaak naar boven want slecht voor bekken na bevalling en dan hoefde ik Kyran ook niet alleen in de kamer te laten. Later liet ik hem in zijn ledikant slapen overdag en alleen als er visite kwam legde ik hem beneden in de bak. Dan hoefde de visite niet het hele huis door te banjeren als ze Myrddin wilden zien als ze op bezoek kwamen. 's Nachts slaapt hij nog steeds bij ons in een wiegje.

De duo-zit van Mutsy is er alleen voor de urban rider. Op de andere onderstellen past hij niet. Eerst had ik wel een beetje spijt van onze keuze want het onderstel met zwenkwielen aan de voorkant rijdt veel soepeler door het KruiPGat (Kruidvat, werkelijk de meest onhandige winkel hier in het veense zeker omdat je juist bij de bb spullen geen een wagen mee het gangetje in kan nemen. Je moet dus altijd je wagen onbeheerd achter laten daar). Maar nu dus niet meer. Onze wagen is nu dus ook niet superbreed of zo. Kindjes zitten wel achter elkaar en de achterste kan idd niet vooruit kijken, helaas.

Over een weekje haak ik wel weer aan!
HACCP heb ik ook nog mee gewerkt in verzorgingshuis waar ik in studententijd in de keuken werkte. Wat een gedoe was dat zeg. Moest je drie keer per dag alle deurklinken enzo boenen. Heb nog een keer de verf van de koelceldeur geschuurd omdat ik er een vlek niet af kreeg. Man, die koks kwamen niet meer bij want die vlek zat er al eeuwen. Was iets van rode kleurstof die dus helemaal in de verf getrokken was. En ik had die vlek nog niet eerder gezien maar werkte er wel al jaren.
he poppies,

Terug uit centerparcs. Dag eerder dan verwacht. Roan heeft iets van uitslag over zijn hele lichaam. Alles behalve gezicht en buik. Ziet er niet uit. Nog even bij de weekendarts geweest. We moesten het maar even aankijken. Hij heeft er geen last van. Ik wil morgen toch even naar de huisarts voor mijn geruststelling.

Morgen dus een dagje thuis. Ook lekker. Dan uitgebreider.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven