Geld & Recht alle pijlers

pffff!

31-07-2012 19:18 31 berichten
Even klagen hoor!! Moet flink wat geld aan de belastingdienst betalen, wat ik natuurlijk niet in 1x kan. Als je uitstel/een betalingsregeling moet je een formulier invullen van tig kantjes, met de meest achterlijke vragen, waarvoor je je hele administratie door moet spitten... Lang leve de belastingdienst
Alle reacties Link kopieren
Wees blij dát je om uitstel/een betalingsregeling kunt vragen..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 31 juli 2012 @ 19:19:

Wees blij dát je om uitstel/een betalingsregeling kunt vragen..Dat dus.
quote:himalaya schreef op 31 juli 2012 @ 19:19:

Wees blij dát je om uitstel/een betalingsregeling kunt vragen..Wat een dooddoener...
Niet klagen, gewoon invullen, en even regelen.
Sterkte, droogbloem. Dat heb ik een paar keer moeten doen, en het was hun fout en twee jaar de tijd om de fout te herstellen. BD :puke:
quote:Cici25 schreef op 31 juli 2012 @ 19:22:

[...]

Wat een dooddoener...Kun je vinden hoor, maar de belastingdienst verleent jou een gunst bij uitstel van betaling. Dan gaan klagen dat het teveel moeite is om wat info te geven is wat ongepast.
Ik zeg altijd maar, als je flink moet betalen heb je ze ook flink verdient.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:nellaaa schreef op 31 juli 2012 @ 19:24:

[...]

Kun je vinden hoor, maar de belastingdienst verleent jou een gunst bij uitstel van betaling. Dan gaan klagen dat het teveel moeite is om wat info te geven is wat ongepast.Wat een onzin! Het is geen gunst die ze jou aanbieden, het is een service/dienst. Dat die vervolgens niet erg gemakkelijk in het gebruik is, daar mag je mijns inzien best over klagen. Ja het is fijn dat het er is, maar desondanks mag je er best over klagen.
quote:Fame schreef op 31 juli 2012 @ 19:28:

Ik zeg altijd maar, als je flink moet betalen heb je ze ook flink verdient.Of onverantwoord uitgegeven, als je er geen recht op had.
Ik vind dat je echt belachelijke vragen in moet vullen... net of ik mn auto ga verkopen voor een paar honderd euro belastingschuld! Dan loopt de schuld alleen maar op, omdat mijn werk met OV niet te bereiken is .
Dankje Cici
quote:redband schreef op 31 juli 2012 @ 19:29:

[...]

Of onverantwoord uitgegeven, als je er geen recht op had.Dat ook natuurlijk, en dan nog zeiken als je voor uitstel wat moet doen. De belastingdienst is echt niet zo beroerd hoor.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:Cici25 schreef op 31 juli 2012 @ 19:28:

[...]

Wat een onzin! Het is geen gunst die ze jou aanbieden, het is een service/dienst. Dat die vervolgens niet erg gemakkelijk in het gebruik is, daar mag je mijns inzien best over klagen. Ja het is fijn dat het er is, maar desondanks mag je er best over klagen.Geen gunst? Jij vindt het normaal dat iemand jouw uitstel van betaling geeft? Ik eerlijk gezegd niet.....
Blij dat wij een accountant hebben.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
quote:Cici25 schreef op 31 juli 2012 @ 19:28:

[...]

Ja het is fijn dat het er is, maar desondanks mag je er best over klagen.

Ik neem aan dat je vandaag ook al hebt geklaagd over het weer? De NS? de telefoniste? Het brood van de supermarkt?

Mag allemaal hoor.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Jaja007 schreef op 31 juli 2012 @ 19:49:

Blij dat wij een accountant hebben.Ook die maken fouten.
quote:nellaaa schreef op 31 juli 2012 @ 19:42:

[...]

Geen gunst? Jij vindt het normaal dat iemand jouw uitstel van betaling geeft? Ik eerlijk gezegd niet.....

Ze zullen wel moeten, anders kunnen ze helemaal de halve wereld wel meteen insolvabel verklaren .

Maar TO moet niet zeuren inderdaad. Er zijn ergere dingen dan het invullen van een formuliertje.
quote:himalaya schreef op 31 juli 2012 @ 19:52:

[...]

Ik neem aan dat je vandaag ook al hebt geklaagd over het weer? De NS? de telefoniste? Het brood van de supermarkt?

Mag allemaal hoor.

Aaaaah wat lief, dank u voor de knuffel!

Maar he, laten we eerlijk zijn, klagen doen we allemaal. Dus waarom zou TO niet ergens over mogen klagen. Vrij menselijk lijkt me.
Tuurlijk mag iedereen klagen, daar voor wonen wij in Nederland
Even klagen hoor.. kun je voortaan een topictitel verzinnen waarbij mensen ongeveer snappen waar het over gaat? Nu staat er alleen maaar pffff...
Het is heul gemakkelijk om TO de schuld te geven, maar ik heb dezelfde ervaring met de BD. Gaan ze opeens hard werken en legt men je 7!!!!!! aanslagen op gaarne binnen 28 dagen te betalen.

GRRRRRRRRRRRRR, die ********** wéten toch hoeveel er binnenkomt?

Gewoon invullen, dan heb je in ieder geval nog ffies tijd om te sparen, het duurt namelijk zo'n 6 tot 8 weken voor alles rond is. ( en wordt je betalingsverplichting opgeschort)

Suc6!
Ze weten je wel te vinden als je flink moet terug betalen maar als je geld krijgt, dan sturen ze je geen uitnodiging. Sterkte! Belastingdienst: beter kunnen ze het niet maken maar ook NIET gemakkelijker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een onzin. Of je nou wel of niet moet betalen: je krijgt altijd een beschikking. En als jij ineens van de Belastingdienst een aanslag krijgt dat je moet betalen, dan heb je ergens toch geld teveel gekregen. Kinderopvangtoeslag, zorgtoeslag of je baas heeft te weinig afgedragen waarna de Belastingdienst het dan weer bij jou via de IB terughaalt.
quote:wifra98 schreef op 31 juli 2012 @ 20:14:

Het is heul gemakkelijk om TO de schuld te geven, maar ik heb dezelfde ervaring met de BD. Gaan ze opeens hard werken en legt men je 7!!!!!! aanslagen op gaarne binnen 28 dagen te betalen.

GRRRRRRRRRRRRR, die ********** wéten toch hoeveel er binnenkomt?

Gewoon invullen, dan heb je in ieder geval nog ffies tijd om te sparen, het duurt namelijk zo'n 6 tot 8 weken voor alles rond is. ( en wordt je betalingsverplichting opgeschort)

Suc6!Aangezien je meer gekregen hebt, dan je zou moeten krijgen zou je dat gewoon achter de hand moeten hebben. Immers, geld uitgeven wat niet van jou is, is niet verstandig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven