spoed vraag
dinsdag 31 juli 2012 om 18:47
dinsdag 31 juli 2012 om 19:50
quote:feeks schreef op 31 juli 2012 @ 19:41:
Waarom een blijf van mn lijf huis? Waarom politie? Het is zijn huis, zij moet eruit met haar ( en niet die van hem dus) kinderen. Ze heeft nergens recht op.
Politie omdat die de beschikking hebben over mogelijke opvangadressen, als intermediair zeg maar. En leger des heils omdat die nou eenmaal aan opvang doen. Man met geweld weg laten halen lijkt me inderdaad onzin als het zijn huis is en niet zijn kinderen.
Maar het blijft een raar verhaal natuurlijk.
Waarom een blijf van mn lijf huis? Waarom politie? Het is zijn huis, zij moet eruit met haar ( en niet die van hem dus) kinderen. Ze heeft nergens recht op.
Politie omdat die de beschikking hebben over mogelijke opvangadressen, als intermediair zeg maar. En leger des heils omdat die nou eenmaal aan opvang doen. Man met geweld weg laten halen lijkt me inderdaad onzin als het zijn huis is en niet zijn kinderen.
Maar het blijft een raar verhaal natuurlijk.
dinsdag 31 juli 2012 om 19:52
dinsdag 31 juli 2012 om 19:53
Wat bedoel je met niet geloofwaardig?
Denk je soms dat dit niet echt is?
Dat ik aandacht aan het trekken ben ofzo?
Nou dat is dus echt niet zo dat kan ik je verzekeren.
Ben op dit moment bij familie maar kan hier ook niet langer blijven helaas.
Het blijf van mijn lijfhuis hier heeft helaas pas vanaf september plek.
Dus vandaar dat ik zo omhoog zit.
Naar de politie gaan heeft ook vrij weinig zin denk ik aangezien hij mij niks aan gedaan heeft.
Naar de politie gaan heeft ook vrij weinig zin denk ik aangezien hij mij niks aan gedaan heeft.
dinsdag 31 juli 2012 om 19:56
quote:goddess78 schreef op dinsdag 31 juli 2012 19:53 Wat bedoel je met niet geloofwaardig?
Niemand waar je een nacht kan blijven??
Leger des Heils al gebeld??
Crisisopvang al gegoogled en gebeld??
Niemand waar je een nacht kan blijven??
Leger des Heils al gebeld??
Crisisopvang al gegoogled en gebeld??
dinsdag 31 juli 2012 om 19:57
http://www.opvangatlas.nl/zoek
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 31 juli 2012 om 19:58
http://home.deds.nl/~dakloos/instanties ... opvang.htm
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
dinsdag 31 juli 2012 om 20:00
@goddess78
Helaas kom je in principe niet in aanmerking voor blijf van mijn lijf/vrouwenopvang omdat dit hoe lullig ook niet onder hun hulp valt.
Wellicht hebben zij wel voor 1 nacht een extra bed.
In welke regio zoek je of mag het overal?
Evt leger des heils, die hebben ook weleens opvangruimte voor gezinnen.
Morgen sowieso contact opnemen met maatschappelijk werk/woningstichting.
Sterkte
Helaas kom je in principe niet in aanmerking voor blijf van mijn lijf/vrouwenopvang omdat dit hoe lullig ook niet onder hun hulp valt.
Wellicht hebben zij wel voor 1 nacht een extra bed.
In welke regio zoek je of mag het overal?
Evt leger des heils, die hebben ook weleens opvangruimte voor gezinnen.
Morgen sowieso contact opnemen met maatschappelijk werk/woningstichting.
Sterkte
dinsdag 31 juli 2012 om 20:06
quote:snoopylynn schreef op 31 juli 2012 @ 20:01:
Sta je ergens ingeschreven bij een woningbouw vereniging? Kun je misschien urgentie aanvragen.
En je kinderen naar de vader brengen.
Ga zelf op een boerencamping staan, goedkoop en tijdelijk overleef je het wel.Met kinderen overleef je dat ook wel, die vinden zo'n kampeerboerderij nog wel leuk ook. Is mijn ervaring .
Sta je ergens ingeschreven bij een woningbouw vereniging? Kun je misschien urgentie aanvragen.
En je kinderen naar de vader brengen.
Ga zelf op een boerencamping staan, goedkoop en tijdelijk overleef je het wel.Met kinderen overleef je dat ook wel, die vinden zo'n kampeerboerderij nog wel leuk ook. Is mijn ervaring .
dinsdag 31 juli 2012 om 20:10
dinsdag 31 juli 2012 om 20:11
Eens met borderwalk: vind een betaalbaar hotel/pension/jeugdherberg bij jou in de buurt, dan zit je voor vannacht goed. Als je medicijnen oid nodig hebt en je ex laat je het huis niet in om die op te halen, is het een ander geval. Dan kun je altijd nog hulp zoals politie inroepen, maar nu lijkt me dat nog niet echt nodig hoor...
Hebben jullie een samenlevingscontract? Waar staan jij en je kinderen ingeschreven?
Hebben jullie een samenlevingscontract? Waar staan jij en je kinderen ingeschreven?
dinsdag 31 juli 2012 om 20:14
Kortdurend verblijf (tot 6 maanden) voor acuut daklozen. In de wintermaanden biedt de laagdrempelige opvang tevens extra nachtopvang tijdens koudeperiodes. De LDO biedt plaats aan 36 cliënten.
Oudwijkerveldstraat 120
3581 JP Utrecht
T (030) 251 36 04
Dit is het nr van leger de heils in Utrecht, Misschien kunnen zij je voor nu verder helpen?
Oudwijkerveldstraat 120
3581 JP Utrecht
T (030) 251 36 04
Dit is het nr van leger de heils in Utrecht, Misschien kunnen zij je voor nu verder helpen?
dinsdag 31 juli 2012 om 20:14
dinsdag 31 juli 2012 om 20:16
Heet je nou Mijke of Miriam (sowieso niet echt handig om namen hier neer te zetten) ?
Maar had je man (dus getrouwd?) nou een koop of huurhuis? En dat hij niet verder met je wil, wil toch niet zeggen dat hij niet meer om je welzijn geeft? Waarom die haast om jullie uit huis te zetten, waarom geeft hij jou niet de tijd iets voor jezelf te vinden?
Maar had je man (dus getrouwd?) nou een koop of huurhuis? En dat hij niet verder met je wil, wil toch niet zeggen dat hij niet meer om je welzijn geeft? Waarom die haast om jullie uit huis te zetten, waarom geeft hij jou niet de tijd iets voor jezelf te vinden?
dinsdag 31 juli 2012 om 20:18