Voor de vroege vogels.

01-08-2012 06:27 82 berichten
Hallo ladies,

Is het de warmte of de lamlendigheid? Ben je gewoon uitgerust of heeft de wekker je uit bed gegooid? Lag er een zweetlijf tegen je aan te snurken of sprong je huisdier op je buik? Oempf. Waren de kinderen al heel enthousiast wakker of heeft de gemeente besloten om om deze tijd al vuil op te halen?

Jullie kunnen hier terecht, in het nu al wakker topic.

Eén hele goede morgen gewenst.

We gaan een hete dag tegemoet. Wie kijkt er naar uit? Wie kijkt er uit naar morgen, waar het 21 graden zal worden?

Kortom, neem een kopje thee, koffie, melk, limonade en plof er gezellig bij.
Goedemorgen! De wekker ging bij mij en lig de hele tijd te snoozen. Geen zin om te werken, heb vannacht bijzonder slecht geslapen. Het hoeft van mij ook geen 20 graden te worden, veel te benauwd op het werk!

Nu moet ik er echt uit!
Goedemorgen Wordtel. Het wordt zelfs 27 graden, dus zet je schrap.
Neeee, dat wordt weer een lekkere benauwde lucht op de gang!!
Alle reacties Link kopieren
Arghh. Lig ook te snoozen hier. Geen zin om eruit te komen en ik heb hoofdpijn
Goedemorgen Otrivin,

Das niet best die hoofdpijn. Misschien helpt het om je handen met koud water te wassen.
Môgge. Man was daarstraks nogal luidruchtig met zijn voorbereidingen voor het vertrek naar zijn werk, en nu is zoon ook nog wakker geworden. Ik ga zo nog maar even met een dekentje en een boekje op de bank.

Goedemorgen! Ik zit al in de trein naar m'n werk. Het is nu nog lekker buiten!
Tanx! Hoe is het trouwens met je nieuwe poes?
Groentsoep
quote:groentsoep2 schreef op 01 augustus 2012 @ 06:47:

Môgge. Man was daarstraks nogal luidruchtig met zijn voorbereidingen voor het vertrek naar zijn werk, en nu is zoon ook nog wakker geworden. Ik ga zo nog maar even met een dekentje en een boekje op de bank.

[afbeelding] mogguh.
quote:trotter schreef op 01 augustus 2012 @ 06:48:

Goedemorgen! Ik zit al in de trein naar m'n werk. Het is nu nog lekker buiten!Goedemorgen Trotter. Is vast nog rustig in de trein ook. Hoop ik voor je althans.
Deze vroege vogel heeft uitgeslapen, normaal gaat mijn wekkertje om 5.15 maar op woensdags werk ik thuis dus hoef ik "pas" om 6 uur op. Heerlijk hoor.
Morning!

Mijn wekker gin om 5.40u omdat ik fijn ga werken. Ik wist ff niet dat ik vandaag m'n uniform uit ga zweten bij 27graden..... Nou heb ik nog veul minder zin!!
quote:otrivin schreef op 01 augustus 2012 @ 06:48:

Tanx! Hoe is het trouwens met je nieuwe poes?

Leuk dat je daar aan denkt.

Het gaat heel goed met haar. Waar het gaat om er mee samen te leven, is ze voor 90% perfect, dus ik heb het getroffen. Alleen vanochtend even niet, toen besloot ze dat het toch wel erg leuk is om voor de slaapkamervitrage te gaan zitten, haar poot er in te hangen en te trekken. Ik zat gelijk rechtop in bed en zij had ineens een kussen in haar nek. Ze probeert het nu kopjesgewijs goed te maken met me. Ze weet het wel, is een wijze poes.
quote:sartan schreef op 01 augustus 2012 @ 06:51:

Deze vroege vogel heeft uitgeslapen, normaal gaat mijn wekkertje om 5.15 maar op woensdags werk ik thuis dus hoef ik "pas" om 6 uur op. Heerlijk hoor.Drie hele kwartieren. Dat is nog eens een traktatie.
quote:Britannia schreef op 01 augustus 2012 @ 06:53:

Morning!

Mijn wekker gin om 5.40u omdat ik fijn ga werken. Ik wist ff niet dat ik vandaag m'n uniform uit ga zweten bij 27graden..... Nou heb ik nog veul minder zin!!

Goedemorgen,

De rest van de week wordt het rondom 20/21 graden, dus je hebt iets om naar uit te kijken. Een hart onder de riem voor alle harde werkers vandaag, want zulke temps, zijn echt niet leuk.
Moghu !

Het is al ruim anderhalf uur geleden dat ik ben opgestaan. Zoals meestal ver voor de wekker gaat.

Nu al weer een half uurtje op het werk, nee niet aan 't werk.

De zon staat nog laag en schijn irritant naar binnen, maar ben blij dat hij weer te zien is.
Haha wat schattig dat ze je nu kopjes geeft. Ben gek op dieren, honden, katten, konijnen. Maar heb echt een zwak voor (Friese) paarden. Vroeger altijd paarsgereden en ik vind het zo gaaf als zo'n groot dier doet wat je wilt. Als ik ben afgestudeerd, ga ik het zeker weer oppakken. Nu moet ik echt gaan! Fijne dag iedereen!
Goedemorgen Kale,

Je ava is trouwens ook een mooie zonsopgang, gelukkig zonder schittering. Kwestie van brillantine.

Werkze voor vandaag.
Dahag Word, werkze!
Goedemorgen, hier ook alweer anderhalf uur wakker. Zoon besloot om half 6 al dat hij genoeg geslapen had...
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Gheghe.. Ze moet af en toe testen hoe ver ze kan gaan hè! Maar wat fijn dat het goed gaat
quote:firedragon schreef op 01 augustus 2012 @ 07:05:

Goedemorgen, hier ook alweer anderhalf uur wakker. Zoon besloot om half 6 al dat hij genoeg geslapen had...

Altijd een goede rede om je bed uit te komen.

Goedemorgen
Goedemorgen,

7.00 is pure luxe voor mij.....en dan ook nog een stralende zon.

Helaas een afspraak waar ik niet onderuit kom dus lekker ergens met een handdoekje aan het water liggen gaat ''m niet worden......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven