Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Gelukkig blijven er nog genoeg lekker dingen over die ik wel gewoon kan eten. Heel veel mensen met Crohn kunnen bijvoorbeeld ook niet tegen gekruid eten terwijl ik dat juist heerlijk vind (en dat ook gewoon nog kan). Dus ik mopper niet!

En spekkies....tuurlijk...spekkies altijd!!
Maar waaorm dan Gizzie? Woon je samen met een niet roker/rookster of heb je kids die er last van hebben?

Enne..thnx! Positief is volgens mij ook de enige manier. Elke andere manier heb ik alleen mezelf maar mee! Dus. :-)
Maar geen pizza??

Mijn specialiteit is lasagne! heb echt medelijden hoor.

Maarja ik ben dan ook 10 kilo te zwaar door pizza en lasagne
Toen ik in het buitenland woonde, had ik een piepklein studiootje (ja ja, nóg kleiner dan waar ik nu hier woon, het kán :rol:) en toen had ik ook bedacht dat ik daar niet binnen mocht roken. Nou, ik heb het niet lang volgehouden hoor. gelukkig was het daar altijd mooi weer, dus de ramen konden altijd wagenwijd open.

Vrienden vonden het trouwens wel handig. Als zij in hun huis niet mochten roken of als ze eigenlijk niet rookten (jaaaaja), dan kwamen ze gewoon bij mij. Ik had dus altijd gezelligheid
Moet eerlijk zeggen.. Lasagna is ook 1 van de weinige dingen die ik inderdaad mis. Dat was ook mijn specialiteit. Ik ben niet zo'n topkok maar mijn Lasagna's waren redelijk beroemd bij mijn vriendinnen.....

Ooh...nou heb ik het erover...trek in lasagna!! haha..grrr...
That's the spirit Ikke! Goed hoor. Je moet er maar het beste van maken hè, dat is met alles in het leven zo.
Waar heb je gewoond dan Soleil?
Oh, ik wilde het trouwens niet bagatelliseren hoor, misschien komt het zo over.
quote:_Soleil_ schreef op 12 april 2008 @ 01:05:

Oh, ik wilde het trouwens niet bagatelliseren hoor, misschien komt het zo over.Zo kwam het, in ieder geval bij mij, niet over. Het is toch zo? Je moet er inderdaad gewoon het beste van maken. In een hoekje gaan zitten mopperen en mezelf heel zielig vinden wordt ik echt niet beter van.
Ikke, mijn man rookt ook.

Wij wonen hier nu 2 jaar, voordat we hier kwamen wonen hebben we 3 maanden verbouwd, afgelopen december zag het hier helemaal geel van het roken. de rook ging zelf in zware mate naar boven dat toen ik de kamer van mijn zoon ging herinrichten, dat zelfs achter zijn meubeltjes alles schoon was met een dikke bruine rand eromheen.

toen ging de knop om.

Stoppen lukt niet, dan maar naar buiten.

(ik hoop dat het een beetje leesbaar is zonder de juiste leestekens)
En Gizzie: Zat even bij jouw topics te kijken (sorry..maar ik ken je niet dus ff checken..haha) en lees een recent topic van je over Thorax foto's? Heb je daar al uitslag van?
quote:_Soleil_ schreef op 12 april 2008 @ 01:02:

Toen ik in het buitenland woonde, had ik een piepklein studiootje (ja ja, nóg kleiner dan waar ik nu hier woon, het kán :rol:) en toen had ik ook bedacht dat ik daar niet binnen mocht roken. Nou, ik heb het niet lang volgehouden hoor. gelukkig was het daar altijd mooi weer, dus de ramen konden altijd wagenwijd open.

Vrienden vonden het trouwens wel handig. Als zij in hun huis niet mochten roken of als ze eigenlijk niet rookten (jaaaaja), dan kwamen ze gewoon bij mij. Ik had dus altijd gezelligheid Hahahahahaha
Drie keer raden. Kijk goed naar mijn nick ;)

la douce France dus
Waar is Iry eigenlijk? Zou die met Jonge God aan zijn buikspieren aan het werken zijn??
quote:Ikke1971 schreef op 12 april 2008 @ 01:08:

En Gizzie: Zat even bij jouw topics te kijken (sorry..maar ik ken je niet dus ff checken..haha) en lees een recent topic van je over Thorax foto's? Heb je daar al uitslag van?

Ja alles is goed , ikke.

Heb mij behoorlijk schuldig gevoeld tegenover de mensen die zich zorgen hebben gemaakt. (zie eerder dit topic)
Jahoor leesbaar... en ik snap het wel hoor van die gele muren...maar dat maakt nog steeds niet dat ik mezelf op het balkon zet. Mijn huis is zo'n beetje de enige plek waar ik nog ongestoord gewoon mag roken.... dat ga ik lekker in stand houden
Gelukkig dat je het goed opvatte ikke!
@Soleil: La douce France dus... oke. Heb je daar lang gewoond? Gewerkt? Studie?

@Gizzie: Nou gelukkig maar toch dat iedereen zich zorgen voor niks maakte? Liever zo dan dat ze zich zorgen maakte en het bleek ook nog echt nodig te zijn. Een huisarts beslist tenslotte niet voor niets om een foto te laten maken. Gelukkig was er niks aan de hand!
Gizzie, hou nou eens op met je schukdig voelen *kijkt streng*

Nogmaals, dat is nergens voor nodig!

Ja, bleeegh, die nicotine aanslag is wel erg hè.

Maar ja, dat weehoudt mij ook niet echt. Ik heb ook geen tuin of balkon en om nou een paar verdiepingen naar beneden te lopen elke keer...
quote:_Soleil_ schreef op 12 april 2008 @ 01:11:

Gelukkig dat je het goed opvatte ikke!Ben niet zo snel op mijn teentjes getrapt hoor Maak je geen zorgen. En als dat al een keer wel zo is, dan meld ik dat wel (ben soms wel eens wat TE direct...haha)
Ik heb daar een jaar gestudeerd. dat is alweer een hele poos geleden hoor, maar de herinneringen blijven. Ik heb daar zo'n fantastisch jaar gehad.
ik ben zelf ook wel direct, maar hier vind ik het wel eens lastig, omdat alles geschreven is en de intonatie en gezichtsuitdrukking mist. Daardoor kan alles wel eens verkeerd opgevat worden.
Hoooooi!!!
Ken dat met die herinneringen. Ik ben zelf een jaartje Au-Pair geweest in de de VS toen ik 21 was. Die herinneringen gaan ook echt nooit meer weg. Heb daar ook een geweldig jaar gehad toen! Zou nu niet meer terug willen, maar toendertijd wilde ik wel blijven. Wilde helemaal niet terug naar NL.

En ja, is ook zo..is altijd lastig met geschreven tekst. Smiley's maken nog wel dat je iets kunt nuanceren maar in zakelijke mail kan dat bijvoorbeeld weer niet. Dan gaat het ook weleens mis bij mij..
Hooooooooooooooooooooooooooooooooi!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven