Mode & Beauty alle pijlers

HET parfum ruil topic

01-08-2012 11:53 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er al een nieuwe van deze aangemaakt?

Bij deze heb ik dat dan gedaan :-))

Momenteel te ruil:

Kai parfum olie 10ml, sterke olie! maar wel lekker

ampon van francis kurkdjian :-) 50ml

40ml over, met doos

ik heb daar wel een klein lijstje van wat ik er het liefst voor wil hebben in dezelfde prijs catagorie :

Archives 69 Etat of Divin Enfant, Bjiou Romantique van Libre d`Orange.

Guerlain insolence EDP ( donkerpaarse fles
Is er iemand met de oude variant van gucci envy?

Deze!

niet deze

Te ruilen voor een Chanel Chance
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Oh goeie! Ik heb nog een fles Chanel Allure (eau de parfum) staan (weet ff niet hoeveel, volgens mij 50mm, bekijk ik zodra ik thuis ben!), maar sinds ik Dahlia Noir van Givenchy heb ontdekt vind ik 'm te zwaar... Hij zit nog bijna helemaal vol! Misschien dat ik er iemand anders blij mee kan maken? Hij staat nu een beetje zielig op m'n nachtkastje... :(

Heb niet per sé een wish list, vind 't altijd leuk om nieuwe dingen te proberen
Leuk!

Ik heb nog een fles, driekwart vol, staan van:

Sun delight van Jil Sander, eau de toilette.

Heb ik eens gekregen maar gebruik zelf de gewone Sun.

Iemand belangstelling?
Zwart rood: ik heb belangstelling voor de la perla van jou. Te ruil heb ik explosive van E. Aigner 100 ml of j'adore van Dior. Lijkt het je wat?
Sciath: Allure te sterk?? Bedoel je wellicht de Allure sensuelle??? Die vind ik lekker. Ruilen tegen iets van mij? Ik kijk ook nog even wat ik meer heb staan...
Shalimar: het is écht de gewone Allure Misschien is 'sterk' het goeie woord niet, maar bij mij ruikt 'ie vrij heftig 'klassiek' zeg maar, en ik krijg er tegenwoordig een beetje hoofdpijn van :P (ondanks dat 'ie vrij lang erg favoriet is geweest!) Nog steeds geinteresseerd, of toch liever Sensuelle?
Sciath, jammer: ik ken de gewone Allure niet. Zal eens neuzen een dezer dagen bij de parfumerie...

Chanel Chance Eau Fraiche, Chanel Chance EDT, Kenneth Cole Reaction for her

Iemand interesse? Ik zou graag Dior J'adore EDP of EDT 30/50ml willen
Hallo,

Sciath! is de chanel allure degene met de beige/roze achtige fles? dan heb ik wel interesse :-)

shalimar: ik ken aigner niet zo, heb die toevallig een keer geprobeerd tijdens en ruil maar vond het nie zon lekkere geur :(

j'adore heb ik al een keer gehad die begon mij te vervelen, en die vond mn lover niet zo lekker helaas
deze is 't
ik kan bij de ruil nog een MISSCHIEN erbij zetten:

ampon van francis kurkdjian :-) 50ml

40ml over, met doos

ik heb daar wel een klein lijstje van wat ik er het liefst voor wil hebben in dezelfde prijs catagorie :

Archives 69 Etat of Divin Enfant,Like this, Bjiou Romantique van Libre d`Orange.

Guerlain insolence EDP ( donkerpaarse fles)
sciath ik ken die en ik vind die wel lekker :-), voor de la perla ruilen?

groetjes do
Zwartrood: dat hangt een beetje af van hoe geïnteresseerd Shalimar is! La Perla lijkt me heerlijk, maar J'adore vind ik ook altijd fijn...

Shalimar, ga je op onderzoek uit, of vind je 't goed als ik met zwartrood in zee ga?
@ monch

Die is lekker! Heb ik nu op. Hoeveel ml?
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
quote:woepsie schreef op 01 augustus 2012 @ 14:02:

@ monch

Die is lekker! Heb ik nu op. Hoeveel ml?

Had ik dat er niet bijgezet? Dat is ook onnozel van me.

Er zit nu nog zo'n 75 ml in. Flesje van 100 ml.

Mag je zo van me hebben.
Heeft iemand misschien nog een flesje Palazzo van Fendi staan? Die is uit de handel volgens mij, maar vind hem zo lekker...
Jij mag ingaan op de andere aanbieder hoor want ik weet nog niet hoe Alure ruikt. No hard feelings van mijn kant dus!
Ik vind de Shalimar (hoe kan het anders met mijn nick!) ook lekker ruiken. De zwarte Coco van Chanel, Angel van Mugler ook.
Jill sander no 4 wil ik ook wel graag! Iemand ruilen tegen mijn J'adore of Aigner explosive??
Thanks Shalimar! In dat geval ga ik graag met je akkoord, Zwartrood! Je kunt me bereiken op viva_sciath@hotmail.nl
ok sciath ik ga je vanavond mailen als ik geen problemen heb met mn internet ( zit nu op mn werk)
Goed hoor! Ik houd m'n mail in de gaten
En hoe gaan we dat hier ruilen? Opsturen? Dan krijg je verzendkosten natuurlijk.

Ik Heb ook nog wel een geurtje denk ik. Diesel green heet ie geloof ik. Zo'n soort van plantenspuit.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Mijn email is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven