Weggeeftopic deel 3

26-07-2012 20:28 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit wel gebeurd zal het topic namelijk worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

Link naar het tweede topic:

klik

Komt en weggeeft allen!
668, the neighbour of the Beast
Haha oke italie meisje!! Wie houd er nu wel van strijken ( behalve m'n schoonmoeder, die zelfs onderbroeken en sokken strijkt )
Echt ondergoed en sokken? Dan moet je idd wel heel erg van strijken houden ( mijn oma streek zelfs de theedoeken en vaatdoeken).
Italiemeisje, ik heb wel interesse in de bolerootjes! Imga je mailen!
haha, mijn opa strijkt ook alles.
Ja echt vreselijk! Ik strijk vrij weinig, alleen voor man dan, en sommige truitjes maar krijg zoiezo continu commentaar. Het is zal maar zeggen bij hun niet normaal om stil te zitten, er is altijd wat te doen, 3x per week de plinten met een tandenborstel schrobben is vrij weinig. Ze bied me ook altijd aan om te komen schoonmaken. En dan stofzuig ik nog elke dag ( nou ja neem t vaak voor om t elke dag te doen hahaha) en is vrij verbaasd als ik terwijl de wasmand vol is, een thee tje ga drinken

Door omstandigheden werk ik niet volledig, en zegt ze altijd: o dan heb je wel lekker de tijd om alles lekker schoon te maken, nou nee
Hier verwaarlozen we het huishouden momenteel een beetje.

Vermoeidheid/geen zin/en te druk aan andere dingen denken...dat zijn zo'n beetje de redenen.

Strijken hebben we hier al lang niet meer gedaan. De overhemden van man die kreuken gelukkig niet snel als je ze direct uit de was droogt aan een kledinghanger. En anders dan zou man ze sowieso zelf strijken dus hoef ik nog niets te doen, haha.
Tijd heb ik opzich zat om aan het huishouden te besteden, werk heb ik niet. Maar ik heb te veel tijd en dus ga er telkens vanuit dat ik het dus ook zometeen of morgen kan doen, maarja dan gebeurd het dus gewoon niet.
quote:_flower_ schreef op 01 augustus 2012 @ 15:24:

Tijd heb ik opzich zat om aan het huishouden te besteden, werk heb ik niet. Maar ik heb te veel tijd en dus ga er telkens vanuit dat ik het dus ook zometeen of morgen kan doen, maarja dan gebeurd het dus gewoon niet.Heel herkenbaar. Het is hier nu meer een bende dan toen ik elke dag werkte. Heb net maar gesolliciteerd bij de post. Dan heb ik tenminste werk en wat te doen. Het verdient echt bagger. Als ik daar aangenomen wordt verdien ik zo weinig dat ik nog aanvulling krijg vanuit de ww ( zou dan ook zeker 5 uur per week minder gaan werken, maar dan og is het super weinig, het is nog minder dan ik nu aan ww krijg). Maar dan ben ik bezig, even het huis uit en dan kijk ik gewoon verder.
quote:Weekend schreef op 01 augustus 2012 @ 14:48:

Haha oke italie meisje!! Wie houd er nu wel van strijken ( behalve m'n schoonmoeder, die zelfs onderbroeken en sokken strijkt )

Ik! Ik houd van strijken

Niet met dit weer, moet ik eerlijk toegeven, maar het liefst strijk ik alles, slopen, theedoeken. Doe ik niet hoor, dat zou me echt teveel tijd kosten, maar als ik alleen hoefde te strijken zou ik het zo doen
Maar goed, ik was hier ook met een reden.

Ik vond bij het opruimen een tasje make-up, gekregen op een beurs. Weet niet waarom ik het heb aangenomen, ik gebruik nou eenmaal amper make-up. Nu ik dit schrijf bedenk ik dat het wel al een jaar oud is, maar koel en donker bewaard en natuurlijk ongebruikt. Misschien wil iemand het hebben? Of kan ik het beter weggooien? Denk dat het in winkels etc ook wel eens een jaar ligt, als het niet zo goed verkoopt.

Lotteke dat wil ik graag hebben! Zou je me willen mailen?

X_angela1993@hotmail.com
quote:puppy_79 schreef op 01 augustus 2012 @ 10:12:

Ik heb een vraag maar natuurlijk niet voordat ik zelf ook wat aan te bieden heb;

-Zwarte kipling buikdrager

-Nieuwe Oranje babybanz zonnebril

-Paar paarse ballerina crocs maat 25-26

-Paar cotton roze Mary-Jane crocs 25-26

- I maal gedragen hush Puppies sandaaltjes maat 26

-Baby speelgoed (maar dat moet ik nog uitzoeken, dus weet niet precies wat)

Ik ben zelf op zoek naar een Swimsafe in de maat 2-3 voor een jongen wie weet heeft iemand deze nog nutteloos liggen, je weet

waar nooit! Mijn zoontje weigert zwemvleugels te dragen!hoi puppy, ik ben geinteresseerd in de buikdrager. zou je me kunnen mailen? tammiek @ hotmail .nl
Flower, ik heb je een mailtje gestuurd over de grote rugtas/backpack!
Seara, ik heb je gemaild.

Krijgen we dan een mooi opgemaakte foto op het vivaforum?

O nee je mag niks terugvragen hè
Siep, je verzendkosten zijn goed binnengekomen! (geloof dat het Siep was van de Cars sloffen)
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Even een update, want het is 1 augustus vandaag!

Hoofdprijs: één van de gratis spulletjes van een andere willekeurige forummer.

Pliert valt dus al af blijkbaar. Vandaag maken nog kans: Italiemeisje en Fruitmoes. Kom op ZazaZebra, je kúnt het!

Pliert: vannacht

Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)

Fruitmoes: 1 augustus (zelf ook met 39,1 weken)

Molly: 2 augustus

Watervrouw2: 2 augustus

Gaby: 3 augustus

Gewooneenzus: 3 augustus (verjaardag moeder)

IBI: 3 augustus (verjaardag moeder)

Schaduw: 4 augustus

Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12

Mamaria: 4 augustus

Peacy: 4 augustus

Joda: 5 augustus

Liefjurkje: 6 augustus

Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus

Maylea: 8 augustus

Soley: 8 augustus

Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)

Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)

Weekend: 12 augustus

Bird73: 16 augustus (was zelf ook heel erg laat)

Vul aan...
Lotteke, leuke spulletjes hoor, en dat is zeker nog wel goed! Ziet er toch nog netjes uit!

Ik gebruik niet veel oogschaduw e.d. Wil ook altijd diervriendelijk enzo. Weet je toevallig het merk?
De broek voor italië-meisje is onderweg!

En ik heb net bij Dhl mijn pakketje van Zaza opgehaald. Ik ben helemaal blij. Lekker leesvoer voor in de zon!

Dank je wel!!!
Tisdatvoorlijst, Molly?

Het zijn merkloze spulletjes zeg maar, ik werk wel eens op een beurs en dit was een beurs voor producenten van spullen die merken zochten om voor te produceren. Heel aardige lui, en als dank gaven ze me nog wat spulletjes. Van een ander kreeg ik Barbapapazakdoekjes, die zijn helaas al op
quote:Biebeltje schreef op 01 augustus 2012 @ 09:51:

Gaby, nog even de foto's van het tapijt: Foto 1 - Foto 2

Oh ja, super!

Daar kan ik wel wat mee!

Zou je me willen mailen op gabysmissie at hotmail punt com?
quote:peacy schreef op 01 augustus 2012 @ 11:20:

Gaby bood hem aan!Nee hoor! It wasn't me!!!
Kom op zaza!! Persen meid! Eruit met die baby.

Heb net mijn cavia even lekker verwend, 5 jaar is hij vandaag geworden. Het is echt een schat.
@ lotteke, dat is de lijst met de data waarop wij denken dat de baby van zazazebra geboren gaat worden ( mede forumster)
quote:molly74 schreef op 01 augustus 2012 @ 16:42:

Even een update, want het is 1 augustus vandaag!

Hoofdprijs: één van de gratis spulletjes van een andere willekeurige forummer.

Pliert valt dus al af blijkbaar. Vandaag maken nog kans: Italiemeisje en Fruitmoes. Kom op ZazaZebra, je kúnt het!

Pliert: vannacht

Italie: 1 augustus (dan is cavia's verjaardag)

Fruitmoes: 1 augustus (zelf ook met 39,1 weken)

Molly: 2 augustus

Watervrouw2: 2 augustus

Gaby: 3 augustus

Gewooneenzus: 3 augustus (verjaardag moeder)

IBI: 3 augustus (verjaardag moeder)

Schaduw: 4 augustus

Liedje: (wil mooie datum) 4-8-12

Mamaria: 4 augustus

Peacy: 4 augustus

Joda: 5 augustus

Liefjurkje: 6 augustus

Biebeltje: (kiest toch voor) 7 augustus

Maylea: 8 augustus

Soley: 8 augustus

Neweve: 9 augustus (eigen verjaardag)

Willemeen: 10 augustus (heeft ook een verjaardag die beeb als voorbeeld zal gaan zien)

Weekend: 12 augustus

Bird73: 16 augustus (was zelf ook heel erg laat)

Vul aan...ik denk vannacht om 02:00 uur
life ain't a perfect story, write it while you live it
Italië, ik heb nog een cavia draagmandje in de aanbieding haha maar je hebt er vast al eentje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven