unhappy single
zondag 29 juli 2012 om 21:54
Hoi Viva lezeressen!
Ben inmiddels 5 jaar vrijgezel...ben 32 jaar. Meestal tevreden met mijn (single)leven en gelukkig met mijzelf. Maar word soms na lange perioden alleen (zonder scharrel) weleens onrustig en wil dan opeens iemand ontmoeten.
Maar waar kom je iemand tegen? Wie spreekt je tegenwoordig nog aan...? Dus bij datingsites ingeschreven dan maar....zucht. veeeel foute types, en een aantal teleurstellende dates. Dan wordt ik (weer) unsatisfied en dissapointed single.... :S
bah.
Ik schijn maar niet verliefd te kunnen worden op de juiste persoon, en begin er aan te twijfelen of ik (ooit) iemand zal ontmoeten waarbij het goed zit. Niet iemand diep perfect is, maar gewoon iemand die zijn leven op orde heeft, aantrekkelijk is voor mij en die mij aantrekkelijk vind...iemand waarmee ik kan lachen. That's it.
Ik zou graag van jullie willen weten: Wat is je langste tijd single en ben je daarna 'de ware' tegengekomen?
Alvast bedankt,
Groetjes,
Lilida
Ben inmiddels 5 jaar vrijgezel...ben 32 jaar. Meestal tevreden met mijn (single)leven en gelukkig met mijzelf. Maar word soms na lange perioden alleen (zonder scharrel) weleens onrustig en wil dan opeens iemand ontmoeten.
Maar waar kom je iemand tegen? Wie spreekt je tegenwoordig nog aan...? Dus bij datingsites ingeschreven dan maar....zucht. veeeel foute types, en een aantal teleurstellende dates. Dan wordt ik (weer) unsatisfied en dissapointed single.... :S
bah.
Ik schijn maar niet verliefd te kunnen worden op de juiste persoon, en begin er aan te twijfelen of ik (ooit) iemand zal ontmoeten waarbij het goed zit. Niet iemand diep perfect is, maar gewoon iemand die zijn leven op orde heeft, aantrekkelijk is voor mij en die mij aantrekkelijk vind...iemand waarmee ik kan lachen. That's it.
Ik zou graag van jullie willen weten: Wat is je langste tijd single en ben je daarna 'de ware' tegengekomen?
Alvast bedankt,
Groetjes,
Lilida
zondag 29 juli 2012 om 22:03
Drie jaar single geweest en op mijn 32e (jaja) echt de liefde van mijn leven gevonden. Had niet meer verwacht dat ik die tegen het lijf zou lopen. Had geen idee waar ik die moest tegenkomen en ja... hij stond opeens voor me
Dus er is hoop Komt vanzelf en juist op het moment als je het niet verwacht.
Dus er is hoop Komt vanzelf en juist op het moment als je het niet verwacht.
zondag 29 juli 2012 om 22:04
Tja..
Ik zoek niet want dan stuit je juist op mafkezen.
Ik vind het best om single te zijn. Geen gezeik, geen gedoe, geen bedrog vooral!! Ik zie wel waar het schip strandt.
Een relatie is voor mij niet zaligmakend. Integendeel zelfs..
Het scheelt dat ik prima alleen kan zijn, op mijn bontjasjes na..
Heb mijn issues, mijn gebreken, zoals iedereen, maar ben de ware nog niet tegengekomen. 39 jaar, en heb nog tijd genoeg! [voor mijn gevoel]
Geen datingsites of snelle handelingen om een kerel te scoren voor mij. Het komt zoals het komt...of niet..ook goed!
Ik zoek niet want dan stuit je juist op mafkezen.
Ik vind het best om single te zijn. Geen gezeik, geen gedoe, geen bedrog vooral!! Ik zie wel waar het schip strandt.
Een relatie is voor mij niet zaligmakend. Integendeel zelfs..
Het scheelt dat ik prima alleen kan zijn, op mijn bontjasjes na..
Heb mijn issues, mijn gebreken, zoals iedereen, maar ben de ware nog niet tegengekomen. 39 jaar, en heb nog tijd genoeg! [voor mijn gevoel]
Geen datingsites of snelle handelingen om een kerel te scoren voor mij. Het komt zoals het komt...of niet..ook goed!
zondag 29 juli 2012 om 22:11
Ik ken het gevoel. Ik ben ook 32 jaar en weer recentelijk single. Ik heb van mijn 16e tot mijn 23e een relatie gehad, en daarna 8 jaar alleen geweest (een paar scharrels maar niet echt relaties te noemen). En toen kwam er een nieuwe collega werken, in oktober begon ik hem leuk te vinden, en vlak voor kerst kregen we een relatie. 6 maanden helemaal gelukkig, na 8 jaar afvragen of er wel iemand was. Ik hield (hou) echt van hem, en ik dacht echt dat het goed ging....tot hij ruim 4 weken geleden uit het niets onze relatie heeft verbroken. Hij voelde niet genoeg.
Nooit iets aangegeven, nooit gepraat en zomaar uit de relatie gestapt. Hij heeft echt mijn hart gebroken. Moest nog 4 weken hem dagelijks zien aangezien we op dezelfde school werkte. Gelukkig is het nu vakantie en begin ik in september bij een nieuwe school.
5 weken geleden vierde we onze 6 maanden samen, en een week later was het over...
ik weet dat het tijd kost, en dat er vanzelf wel iemand op mijn pad komt, maar gaat het nu weer 8 jaar duren voordat dat gebeurd?
Nooit iets aangegeven, nooit gepraat en zomaar uit de relatie gestapt. Hij heeft echt mijn hart gebroken. Moest nog 4 weken hem dagelijks zien aangezien we op dezelfde school werkte. Gelukkig is het nu vakantie en begin ik in september bij een nieuwe school.
5 weken geleden vierde we onze 6 maanden samen, en een week later was het over...
ik weet dat het tijd kost, en dat er vanzelf wel iemand op mijn pad komt, maar gaat het nu weer 8 jaar duren voordat dat gebeurd?
zondag 29 juli 2012 om 22:15
Heel herkenbaar en dan ben ik nog paar jaartjes ouder, ik dacht mijn ware liefde op mijn 32e te zijn tegengekomen maar helaas bleek dat niet waar en ben ik nu inmiddels alweer 2,5 jaar vrijgezel. Ik weet ook niet meer waar ik hem tegen zou moeten komen, heb mijn leven alleen ook leuk gemaakt maar ik hoop ook nog steeds in die spontane ontmoeting! Ik lees mee..
zondag 29 juli 2012 om 22:20
Hier ruim vier jaar single en het is wel een beetje herkenbaar. Het single zijn zelf is okee maar het verlangen naar een relatie wordt toch steeds groter. Een leuke, welteverstaan
Heb dezelfde ervaringen met daten. Ik heb nu wel eens een date via een forum dat ook ontmoetingen organiseert voor leden en dat voelt vaak veel beter. Als het niet meer dan vriendschappelijk klikt hou je vaak wel leuk contact. Misschien eens buiten je kringetje aan activiteiten meedoen?
Ik vind het ook moeilijk hoor om erin te blijven geloven dat het kan. Heb al een lange relatie inclusief samenwonen en verloving etc. achter de rug.
Wat vervelend voor je trouwens @londongirl, hoop dat je je snel wat beter voelt!
Ik vind het ook moeilijk hoor om erin te blijven geloven dat het kan. Heb al een lange relatie inclusief samenwonen en verloving etc. achter de rug.
Wat vervelend voor je trouwens @londongirl, hoop dat je je snel wat beter voelt!
zondag 29 juli 2012 om 23:28
Ik had mezelfingeschreven op een datingsite met de bedoeling er maximaal een maand ingeschreven te staan. Ik wilde niet 'verslaafd' worden aan aandacht.
Was er trouwens al vrij snel aan het mailen met iemand(huidige vriend) en daar ook snel mee afgesproken.
Verder niet alleen maar kijken naar mensen als eventueel relatiemateriaal, sta er voor open maar niet te hard zoeken!
Was er trouwens al vrij snel aan het mailen met iemand(huidige vriend) en daar ook snel mee afgesproken.
Verder niet alleen maar kijken naar mensen als eventueel relatiemateriaal, sta er voor open maar niet te hard zoeken!
zondag 29 juli 2012 om 23:30
ik lees mee. ik ben 31 en nu 1 jaar alleen. ik kan zeker wel genieten van d voordelen van single zijn. spontaan tas pakken en weg gaan, on-afgesproken bij vrienden blijven slapen als het stappen toch wel laat wordt (gewoon vrienden, geen sex ofzo) Ik heb ook (bedenk ik nu) al een jaar geen sex gehad en eerlijk gezegd mis ik het niet eens! Maar omdat iedereen om mij heen stellen zijn, toch weer samen naar huis gaan... dan kan ik mij even erg zielig voelen.
Ik heb nogal wat ellende meegemaakt met mij ex die ik nog niet helemaal losgelaten heb (de problemen losgelaten bedoel ik, ex hoef ik nevernooit mee te zien) Hierdoor durf ik ook mijn hartje nog niet helemaal open te zetten naar een volgende vriend. stom eigenlijk want ik weet dat niet alle mannen hufters zijn... maar toch...
Ik heb nogal wat ellende meegemaakt met mij ex die ik nog niet helemaal losgelaten heb (de problemen losgelaten bedoel ik, ex hoef ik nevernooit mee te zien) Hierdoor durf ik ook mijn hartje nog niet helemaal open te zetten naar een volgende vriend. stom eigenlijk want ik weet dat niet alle mannen hufters zijn... maar toch...
maandag 30 juli 2012 om 19:23
@lilida: dat is precies waar ik nu sta... Ik ben 28 en nu drie jaar single. Ik zit ook ff in een fase waarbij ik ontzettend naar een leuke liefde verlang. Maar ernaar op zoek gaan werkt inderdaad niet, ben vreeeemde types tegengekomen op datingsites. Niet dat ik dat niet meer doe trouwens, maar sta er nu wat sceptischer tegenover en laat me niet meer meeslepen in de droom wat zou kunnen zijn. Maar gewoon lol maken en inderdaad soms op zoek naar 'nieuwe' dingen waar je weer nieuwe mensen tegenkomt! Wie weet hoe snel we uiteindelijk tegen die ware aanlopen
.
maandag 30 juli 2012 om 19:26
woensdag 1 augustus 2012 om 22:20
@siepje84 ja he die types die er tussen zitten bij datingsites....irritant he! (als ze zo tegen blijken te vallen bedoel ik) en dan ben je aan het mailen met iemand die in je verbeelding nog van alles zou kunnen zijn....zucht. Grote dosis scepticisme & jezelf en de ander niet vooral te serieus nemen !
Je weet het maar nooit hoe, wat, wie, wanneer je iemand tegenkomt dat is altijd wel een fijne gedachte.
liefs
Je weet het maar nooit hoe, wat, wie, wanneer je iemand tegenkomt dat is altijd wel een fijne gedachte.
liefs
woensdag 1 augustus 2012 om 23:05
Ik begrijp t helemaal.Ik ben 26 en al 6 jaar single.Elke keer denk ik ga toch die datingsite weer opzoeken en na een date(wat echt weer verschrikkelijk was)weer helemaal van genezen.Nu een oude bekende tegen gekomen,maar niet gelijk van ja dat is m.Geef m wel een kans en wie weet....ben ik nu echt zo kieskeurig vraag ik mezelf dan af :s
donderdag 2 augustus 2012 om 23:24
Mijn langste tijd single is 7 jaar. Nu sinds een maand of 3 weer aan de man. Wist ook niet waar ik in hemelsnaam een nieuwe vriend kon vinden maar het cliché dat de liefde jou vindt bleek in mijn geval waar. Hij was al jaren een goede vriend van mij die ik wekelijks zag. En ineens uit het niets was de vonk er bij ons beide. Heel apart hoe het werkt maar ik ben er blij mee.