Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc. deel 14

19-05-2012 14:52 2814 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.

Op verzoek van een aantal trouwe lezers en schrijvers heb ik ervoor gekozen om het 1e stuk van dit deel volledig in te ruimen voor oude recensies, ervaringen en handige tips voor wat betreft alles wat te maken heeft met swingen. Zo hoeft iemand die de meest voor de hand liggende vragen heeft niet een heel topic door te lezen maar kan men die in het begin makkelijk en snel terug vinden.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen.

Dus wat kun je verwachten in een club, wat zijn jullie ervaringen met diverse clubs, wat trek je aan, hoe maak je contact enz.

Verzoek aan de schrijvers: als jullie een post plaatsen waarvan jullie van mening zijn dat dit van toegevoegde waarde is voor andere lezers, de post svp in het rood plaatsen. Als ik die mening ook ben toegedaan, zal ik de link hier vermelden.

Het oude deel kunnen jullie hier lezen: Parenclub, swingen: ervaringen, vragen etc deel 13

Mooie aanvulling op parenclub Monique:link

Verslag Amouret'te vind je hier en hier

Verslag Tempation vind je hier

Verslag Eroxx vind je hier en hier

Mindere ervaring Fun is hier te lezen

Verslag over Privilege (in Zuid-België) is hier
Ook een jaartje ouder he gurly!

Jij bedoelt nu precies wat ik begrijp, dank voor de uitleg.
uhhu
quote:stout1975 schreef op 02 augustus 2012 @ 15:14:

Geen clubverslag, wel een goed verhaal.

Ik hoorde dinsdag op een feestje van een heet (HEEEEEEEEEEET) stelletje ook al dat het zo'n bejaardendorp was.

Is Zij nou gewoon zo'n typisch wijf dat nergens de weg weet te vinden of is dat echt zo?

nou het is een plek waar je niet met kinderen heen gaat dus zie je er veel veertig plussers.

Natuurlijk ook ouderen nudisten en swingers, een enkele jongere stellen

In hoogseizoen zie je wel meer trendy publiek maar bejaardeclub.... wij vermaken ons er prima ook buiten het hoogseizoen en ik zie er nog niet bejaard uit (voel me ook nog niet zo. En vind je geen leuk stel de vrijheid daar en ruimdenkendheid vind je nergens en dat maakt het al leuk om er samen heen te gaan.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
wij waren er zelfs 2 weken, je kunt nl ook de gewone vakantie dingen doen hoor
Ik bedoelde ook geen 40 plussers Doddie, dat stel had het echt over al heel lang gepensioneerde rukkerts die zich aan haar liepen te vergapen..

(Dat deed ik trouwens ook op dat feestje, maar alleen als zij het niet zag, hehe)
ja maar die zie je ook in de parenclubs (ik zie daar ook bejaarde met geruite pantoffels die rukken)

cap trekt in dat opzicht de zelfde geile nieuwsgierige locals, zodra mannen weten dat er sexueel iets spannend gebeurd kom je ze tegen, ook de bejaarde, dat zie je hier op het naakstrand zilverzand maar ook in de showboat.

Maar ook bejaarde stelletjes lopen er in lakkleding rond, daar kun je tegen aan kijken en je aan ergeren of je vind het juist mooi,. hij vind het geweldig dat zijn vrouw er zo sexy bij loopt en zij voelt die bewondering, mooi toch dat het kan en die ruimte er is!

Als je er zo tegen aan kunt kijken en die ruimte kunt geven is het ook mooi te zien hoe die bejaardestellen de tijd van hun leven hebben.

Maar je ziet ook zeker stellen die wel bij je passen, per periode verschilt het of dat veel is of wat minder.

Wat mij aan cap echter aanspreekt is die vrijheid en dat je het opzoekt of links laat liggen, waar kun je nu zo uitgaan en over staat in je te sexy kleding? Waar kun je nu ongegeneerd aan je man zijn pik zitten als je dat wil of zelfs even pijpen op het strand of neuken in de branding? Nou daar en nergens anders.

en wil je dat niet, ga je een paar meter verder liggen en houd iedereen zich keurig aan de normale strandregels, op het swingerstrand kijkt niemand er raar van op.

ben je het uitgaan in erotiek zat, ga je het hek door en ga je naar de gewone boulevard.

Maar binnen de poort is er een enorme vrijheid om lekker te doen waar je zin in hebt en heb je niet dat andere zich er aan storen.

Sex mag dus niet op de stranden maar er is een klein deel waar men het doet en waar niemand zich er aan stoort en in het centrum mag je niet zomaar seksen maar loopt men wel in party kleding rond en gaat men zo uit en uit eten. En je hebt overal clubs en winkels met erotische kleding.

Moet zeggen dat we ervoor erg twijfel hadden of het wel wat voor ons zou zijn, maar we gingen 3 dagen en hebben tot een week bijgeboekt.

Jaar erop gingen we 2 weken, juist omdat je als je kort gaat kapot bent, dan wil je er alles uit halen in korte tijd, met 2 weken sloegen we ook eens wat avondjes over.
Leuk verslag zij!
quote:doddie schreef op 02 augustus 2012 @ 17:42:

Maar ook bejaarde stelletjes lopen er in lakkleding rond, daar kun je tegen aan kijken en je aan ergeren of je vind het juist mooi,. hij vind het geweldig dat zijn vrouw er zo sexy bij loopt en zij voelt die bewondering, mooi toch dat het kan en die ruimte er is!

Dat vind ik mooi, ook in een club.

Ik ga over 40 jaar ook met m'n ouw lijf en wijf nog wel vozen denk ik

Maar die ouwe rukkerts, ik kan daar nooit zo goed tegen eigenlijk.
Dus 40+ geen probleem!!!! :-)

Leuk verslag Zij (en aanvullingen Enjoy en Doddie)
quote:stout1975 schreef op 02 augustus 2012 @ 09:40:

VIP swingersclub in Kaldenkirchemn (of Nettetal) is erg klein, hoorde van de week van een stel dat zij de enige bezoekers waren op een zaterdagavond.

Volgens mij zijn er in Duisburg of Essen betere opties. Uurtje rijden vanaf Pluskut?

Oei, dat hoort zich anders aan dan ik verwachtte en anders dan de indruk die ik kreeg van de website en de recenties (die er echter maar sporadisch zijn).

Ben je er zelf wel eens geweest?
It's never too late start living!
Nee, omdat ik dat soort verhalen al heel vaak heb gehoord.
Kan me vooral in het verslag over Cap van doddie vinden. Zijn er vorige week ook geweest en we hebben het echt super gehad. Vooral de schuimparty in de Glamour vonden wij echt geweldig. Gaan ook zeker weer terug. De ruimdenkendheid van de mensen (wel of geen swingers) is top. Wij zijn eind 30 begin 40 en het is ons opgevallen dat juist alle leeftijden prima met elkaar om kunnen gaan. Ook leuke club is trouwens Eros. Veel mooie, verzorgde mensen vanaf zeg 20 tot een jaar of 50 met een gedeelte in de open lucht waar veel Nederlandse SDCers elkaar treffen. Wij verbleven op de camping en als we de drukte in het centrum en volwassen strand een beetje zat waren dan ging dat daar prima. Het is trouwens een zeer goed verzorgde camping met een leuke strandtent waar je na een dagne strand voor een erg leuk prijsje een koel wijntje kan drinken. Vond de drankjes in het centrum wel erg aan de prijs. €14 voor een glaasje wijn met veel ijs en een biertje is in onze beleving best pittig aan de prijs. Wel een shopwalhalla

Voor vooral de dames :Imao:
14 euri voor een 2drankjes is inderdaad veel. Er zal dan ook niet al te veel gedronken worden schat ik.

Of ben ik nu zo armlastig geworden tegenwoordig???
quote:stout1975 schreef op 02 augustus 2012 @ 18:22:

Nee, omdat ik dat soort verhalen al heel vaak heb gehoord.

Van deze club, begrijp ik dan. Het schijnt in 2010 verbouwd te zijn door de nieuwe eigenaren. Ik meende dat het toen een hele verbetering is geweest. Echter begrijp ik dus dat dat tegenvalt. Er komt dus niet veel publiek en het is klein. Nog meer??

Dan denk ik dat die gaat afvallen voor ons.
It's never too late start living!
Nee, wat jij schrijft dat is het wel, zoek je in ZO-Nederland?

En 14 euro voor twee drankjes is duur ja.

Mag je daar in geval van geldnood vrouwen klaarvingeren op straat?
Qua kosten, wij betaalden 6,50 voor pilsje en cola. In een popi kroeg 7,50, vond het dus reuze meevallen!

@enjoy, niet meer naar Glamour gegaan omdat er gewoon op straat en in de kroeg ook volop te zien en doen was i.c.m. de afspraken en beschikbare tijd.

Droom nu wel van een weekend daar (en een week thuis om bij te komen)!
Kijk stout, zo wil ik ook wel wat euries bij elkaar verdienen hahahaquote:stout1975 schreef op 02 augustus 2012 @ 20:38:

Nee, wat jij schrijft dat is het wel, zoek je in ZO-Nederland?

En 14 euro voor twee drankjes is duur ja.

Mag je daar in geval van geldnood vrouwen klaarvingeren op straat?
quote:zijenhij schreef op 02 augustus 2012 @ 21:50:

Qua kosten, wij betaalden 6,50 voor pilsje en cola. In een popi kroeg 7,50, vond het dus reuze meevallen!

@enjoy, niet meer naar Glamour gegaan omdat er gewoon op straat en in de kroeg ook volop te zien en doen was i.c.m. de afspraken en beschikbare tijd.

Droom nu wel van een weekend daar (en een week thuis om bij te komen)!

we zijn er nog nooit in een club geweest, niet alleen vanwege de prijs maar ook omdat het ons door de verhalen totaal niet aanspreekt, Als club hier al ons ding niet meer is dan zeker daar niet.

Lekker naar mellrose (de erotische kroeg) voor een drankje en de rest is gewoon contact maken op strand en inderdaad op straat.

En waarom niet gewoon een week? Je hoeft toch niet elke avond uit te gaan?
De Eros is geen parenclub hoor. Meer een soort Melrose maar dan iets minder druk. Melrose vonden wij persoonlijk veel te druk en bovendien een enkel glas rose kon je daar niet

bestellen. Dit ging per fles.

Op een terrasje betaal je gemiddeld ¤10,00 voor 2 drankjes. ( port Nature)

WIj zijn een week gegaan en gingen om en om een avondje uit.

Begreep uit verhalen dat bij de Glamour de prijzen helemaal giga waren. Maar goed, wil niet als een krent over komen alleen we verbaasde ons wel over de prijzen her en der.

Begreep ook van ervaren Cap-gangers dat het ook een stuk rustiger was. Gemiddeld de helft minder druk bij de schuimparty. Iemand daar ervaring mee?
Je kunt gewoon een glas rose bestellen hoor dat men een fles besteld is omdat dat goedkoper is.
Een fles Rose is goedkoper als een glas en nóg zeiken over de prijzen...

Hollanders, pfffffff

(alleen die van boven de rivieren dan he)
lol, niet als 1 glas maar ben je met een groep of wil je wat meer glaasjes rose drinken kun je beter een fles bestellen en dat doen dus veel ook.
Ik ben een Limbo Doddie, als ik alleen ben bestel ik een fles en ga ik kijken of ik nieuwe vrienden kan maken
doe je slim stout
Als minder aantrekkelijke man zonder seksueel charisma moet je wat he Doddie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven