Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
Lees net dat hij geen contact met de buitenwereld mag hebben. Dat is mooi, want dan kan Estelle snel een nieuwe hobby scoren.
Julus dat is wel erg oud nieuws hoor.
Ow...ik heb alleen de laatste reacties gelezen..:).

Ik ben de loopt-altijd-achter-de-feiten-aan-forummer. Story of my life, zeg maar.
Friz, even offtopic, maar had jij nog die ene baan?

En ik wou ook even haaaaai zeggen tegen Bambi!
Aaaaahhhh ik vind je toch lief hoor!

Wat de OT betreft: Nee die organisatie bleek een ramp, erg onveilig werken ed, proeftijd niet doorgekomen en sindsdien zit ik in de ww.
Ai...die zag ik niet aankomen. Maar je hebt het geprobeerd, zal ik maar zeggen. WW sucks, maar je komt er wel uit! Als het mij lukt...

Kus terug!
Ik bikkel gewoon verder!
Jij bikkel! Zolang je maar niemand mishandelt (on topic).
Hahahhaa ik kan niet zo goed liegen als Badr en Estelle. Oh wacht... zij kunnen het ook niet.
Touché! Liefde maakt sommige mensen tot leugenachtige sujetten. Insane in the brain, ofzo.

Even wat anders, maar dat HAAR van Georgina Verbaan...jeetje. Lijkt op Sandra Schuurhof.
Estelle had Ruud. Leuke charmante vent, centjes zat, maar wat vrijmoedig in de omgang met andere vrouwen. Dat werd ze zat.

Toen kwam Bad Man Dader Badr Hari op haar pad.

Extreem voorbeeld van weke knieen krijgen voor een Foute Man. En in no time is ze verstrikt in een mega rel.

Met Foute Man Badr verder gaan is geen optie, lijkt me.

Van Jet Set naar semi-crimineel milieu is geen goede carriërestap

(andersom is handiger, zoals Mabel al aantoonde)

Maar wat dan ?

Waar vindt Estelle na al deze consternatie een volgende rijke man die haar in staat stelt om haar luxe jetset leventje voort te zetten ?

Heeft Holleeder eigenlijk een vriendin ?
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Zou wel mooi zijn, want dan heeft hij gelijk een goed onderwerp voor zijn columns. De ex van Vanessa is alweer aan de vrouw, dus geen optie. Misschien de ex van Lieke van Lexmond?
Zeg, zat ze nu niet op Ibiza met die Yves Gijrath?
You know how I know? Because I reeaally think so!
Thomas Berge. Die houdt van oudere vrouwen
Hey Julus. :-) X

Ik denk dat Estelle nog wel een setje blijft, gok ik met Badjas Harrie. Zou nogal een afgang zijn richting Ruud, die haar wrs al vanaf het eerste afluister-debacle vertelde dat ze slechts leuk was voor B. voor in bed en NL's publiciteit te vergaren.
quote:frizzy schreef op 02 augustus 2012 @ 16:09:

Daar zaten we allemaal op te wachten toch Miss?Oh, gelùkkig!
conversation = awareness
quote:Bambi schreef op 02 augustus 2012 @ 23:28:

Hey Julus. :-) X

Ik denk dat Estelle nog wel een setje blijft, gok ik met Badjas Harrie. Zou nogal een afgang zijn richting Ruud, die haar wrs al vanaf het eerste afluister-debacle vertelde dat ze slechts leuk was voor B. voor in bed en NL's publiciteit te vergaren.Die publiciteit is in ieder geval meer dan goed gelukt
quote:Bambi schreef op 02 augustus 2012 @ 23:28:

Ik denk dat Estelle nog wel een setje blijft, gok ik met Badjas Harrie. Zou nogal een afgang zijn richting Ruud, die haar wrs al vanaf het eerste afluister-debacle vertelde dat ze slechts leuk was voor B. voor in bed en NL's publiciteit te vergaren.

Ze is tot over haar oren verliefd, die gaat inderdaad niet weg bij BH

Zal wel een mooie draai aan gegeven gaan worden, "hij gaat zijn leven beteren" of "hij heeft spijt"

Laten we er voor het gemak vanuit gaan dat ze er met haar neus boven op stond toen hij "die ene klap " gaf en ze gaan nog rustig samen met vakantie.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
http://www.telegraaf.nl/b ... rest_Hari_verlengd__.html

Verlengd met 90 dagen.
Dan zou je denken dat ze sterke aanwijzingen hebben.

Nu maar hopen dat Estelle haar liefde gaat bekoelen en dat ook zal toegeven.

Ik vond Estelle altijd zo leuk..
Ze mag hem (nog) niet bezoeken. Leuk, zo'n prille liefde waar nu een (gevangenis)muur omheen zit.
Nee joh, want dit is namelijk een set up tegen Badr Hadi! Eigenlijk is hij een hele zachtaardige lieverd, maar hij wordt er gewoon ingeluisd! Door vijanden die hem het licht in de ogen niet gunnen en tegenspannen.

Gelukkig heeft hij Estelle die hem hier doorheen sleept...want dit verdient hij toch niet?!

Denk dat het zoiets zal worden.

Maar belangrijker: wat vertelt zij haar kinderen dat hun lieve stiefpapa nu 90 dagen langer wegblijft. Op trainingskamp? (dat kennen ze van paps)
quote:lottekeNL schreef op 07 augustus 2012 @ 12:03:

Ze mag hem (nog) niet bezoeken. Leuk, zo'n prille liefde waar nu een (gevangenis)muur omheen zit.Geeft vast weer een andere dimensie
Die kinderen kunnen ondertussen wel lezen hoor Marah.... Dat zijn geen peuters meer he, 11 en 13 geloof ik.
Met 90 dagen verlengd. In afzondering. Wat zal Estelle extra blij zijn met d'r vakantiefoto's.

Ongelooflijk hoe dit mij de zomer door heeft geholpen dit allemaal is gegaan in zo'n korte tijd. Van een énorm interview in de Telegraaf met een complete liefdesverklaring voor Badr. Alle ins&outs over haar huwelijk met Ruud. En binnen 2 maanden zit haar liefje Badr in de cel en is alles wel zeer dubieus te noemen. En natuurlijk was dat het al wel, maar nu is het toch wel behoorlijk ernstig met z'n 90 dagen verlenging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven