Entertainment alle pijlers

Wow Estelle

10-07-2012 08:43 3021 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wow Estelle,

Wat ben ik toch jaloers op jou.

Jouw nieuwe vriend heeft alles wat een vrouw zoekt in een man.

Een leuke schoonzoon.

Wat zullen je ouders blij zijn met zo’n aardige, nieuwe vriend, die ook steeds meer een vaste plaats in de krant weet in te nemen. Wellicht tijd voor een eigen column.

Een lieve stiefvader.

Ruud zal blij zijn dat zijn kinderen een lieve, zachtaardige stiefvader hebben gekregen. Hij had zich geen betere opvolger kunnen bedenken. Misschien kan Badr de kids wat van zijn normen en waarden bijbrengen.

Een harde werker.

Al heeft Badr een zwaar beroep, fijn dat hij werk en privé zo goed gescheiden kan houden. Niets vermoeiender dan een man die zijn werk steeds mee naar huis neemt.

Een altruïstisch persoon.

Om nog maar niet te spreken over de hulpvaardigheid van jouw lover. Terwijl hij in de VIP box resideert van een leuk feestje, is hij niet te beroerd om een theedoek te pakken en wat glazen te poleren.

Wow Estelle. Had jij bij Ruud al een lot uit de loterij, nu heb je echt gescoord.
quote:Rainbow01 schreef op 02 augustus 2012 @ 16:28:

Veel belangrijker... je krijgt nu natuurlijk wel weer het probleem van een misdrijf in groepsverband. Wie deed wat?En dat lossen ze volgens mij goed op met de figuur v/h zogenaamde 'medeplegen'. Omdat waarschijnlijk niet precies is na te gaan wie het zwaarste letsel heeft toegebracht, wordt gezegd dat je een medepleger bent van het zwaarste misdrijf. Medeplegen heeft volgens mij een wat lagere straf, maar in de praktijk maakt dat niet altijd veel uit, omdat maximum straffen lang niet altijd worden opgelegd.
Wat wel positief is aan al die aandacht van de pers is dat Justitie het niet meer kan maken om die Badr niet aan te pakken.
anoniem_66090 wijzigde dit bericht op 02-08-2012 17:17
Reden: Met dank aan Astrape
% gewijzigd
Voor medeplichtigheid geldt dat de maximumstraf 1/3e lager ligt (art 49). Voor medeplegen geldt dat niet.
quote:fanvanagathachristie schreef op 02 augustus 2012 @ 16:25:

[...]

Ik bedoel dat ze direct na haar breuk met Ruud de pers heeft opgezocht en Ruud (al dan niet terecht) heeft zwartgemaakt. Het was koninklijk geweest als ze haar mond had gehouden. Dan had ze misschien kunnen voorkomen dat dit hele gebeuren niet zo breed was uitgemeten in de pers.Estelle en koninklijk, dat is wel heel wat bruggen te ver ...
fanvanagathachristie, 6 minuten geleden

Wat wel positief is aan al die aandacht van de pers is dat Justitie het niet meer kan maken om die Badr aan te pakken.

---

Níet aan te pakken, bedoel je denk ik. :-)
quote:fanvanagathachristie schreef op 02 augustus 2012 @ 16:32:

Wat wel positief is aan al die aandacht van de pers is dat Justitie het niet meer kan maken om die Badr aan te pakken.Hugh?
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Dat scooterduo, dat die man doodreed op het zebrapad, is anders vrijgesproken van doodslag, omdat ze elkaar beschuldigden en dus niet kon worden vastgesteld wie reed.

Wel een ander soort zaak, maar het gaat mij om het principe dat ze van mij dan allebei heel lang het gevang in mogen. Net als nu bij Badr, als dat het geval zou zijn.
quote:astrape schreef op 02 augustus 2012 @ 16:39:

fanvanagathachristie, 6 minuten geleden

Wat wel positief is aan al die aandacht van de pers is dat Justitie het niet meer kan maken om die Badr aan te pakken.

---

Níet aan te pakken, bedoel je denk ik. :-)Snap dat dan
Sorry, ik kom even binnen denderen, ik lees al mee vanaf het begin van het openen van dit topic...

Ik heb niemand nog deze optie zien bedenken vandaar;

Zou het niet zo kunnen zijn dat Badr Estelle heeft gedwongen te liegen?

Als volwassen mannen al bang zijn om tegen hem te getuigen, zou mij niets verbazen eigenlijk.
Sorry dat ik zo binnen kom denderen, ik lees al mee sinds het begin van het openen van dit topic.

Het zou natuurlijk ook zo maar kunnen zijn dat Badr Estelle heeft gedwongen ( bedreigd?) te liegen.

Zou mij niet zo veel verbazen na aanleiding van al die mannen die niet tegen hem durven getuigen.
Sorry voor het twee keer plaatsen, ik dacht dat t niet gelukt was , ik kan mobiel niet mijn 2 de plaatsing weghalen .
Alles kan, maar ze zag erop de vakantiefoto's (zie eerder dit topic) niet erg bedreigd uit, maar meer gelukkig en stralend (over de ellende van een ander).

Wat wel kan is dat Estelle er even niet bij was, toen Badr die man een trap gaf. En dat hij in eerste instantie glashard tegen haar heeft gelogen.
Ik kan mij bijna niet voorstellen dat ze nog met hem op vakantie gegaan is terwijl ze wel die mishandeling heeft gezien maar misschien schat ik haar dan toch nog te hoog in.

Ik dacht laatst aan de bewakers in de gevangenis waar Badr zit, kan me voorstellen dat ze ook niet al te gelukkig zijn met dit ongeleide projectiel die iemand moeiteloos een doodschop kan verkopen.
Misschien zei Badr wel tegen Estelle dat ie in de consternatie de vechtende mannen uit elkaar wilde trekken, maar oindertussen gaf ie die man een vuist. Estelle zag dit misschien niet in de vechtende massa??? Zou kunnen?
Óf Estelle heeft echt niets gezien omdat ze net als de serveerster even desgevraagd niet aanwezig was.
quote:Bambi schreef op 02 augustus 2012 @ 18:18:

Óf Estelle heeft echt niets gezien omdat ze net als de serveerster even desgevraagd niet aanwezig was.Er is natuurlijk een verschil tussen verklaren niets te hebben gezien, versus stellig verklaren dat Badr nooit heeft uitgehaald. Als ze inderdaad niets gezien zou hebben, zal ze dat ook in haar verklaring moeten zeggen (als ze slim is). Maargoed, ik weet niet wat haar getuigenis exact inhield.
Dat weet niemand, Gaia. Krantenberichten staan ook vol nonsens.
quote:gaia9 schreef op 02 augustus 2012 @ 18:23:

[...]

Er is natuurlijk een verschil tussen verklaren niets te hebben gezien, versus stellig verklaren dat Badr nooit heeft uitgehaald. Als ze inderdaad niets gezien zou hebben, zal ze dat ook in haar verklaring moeten zeggen (als ze slim is). Maargoed, ik weet niet wat haar getuigenis exact inhield.

Of, je kan het je niet herinneren....... (glaasje te veel op).

Ook een goeie!
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Eindeloos schreef op 02 augustus 2012 @ 18:34:

Of, je kan het je niet herinneren....... (glaasje te veel op).

Ook een goeie!Ja precies. Zo kunnen we op zich nog wel even doorgaan
quote:Bambi schreef op 02 augustus 2012 @ 18:30:

Dat weet niemand, Gaia. Krantenberichten staan ook vol nonsens.Dat is één ding wat zeker is.
Zitten jullie hier nou Estellen te helpen met valse verklaringen?
quote:frizzy schreef op 02 augustus 2012 @ 18:44:

Zitten jullie hier nou Estellen te helpen met valse verklaringen? Ik niet hoor. Wat ik aangaf is dat, indien het geval is dat ze werkelijk niets heeft gezien, ze dit in haar verklaring zou moeten vastleggen als ze snugger is.
Estelle is niet strafbaar als ze de waarheid niet heeft verteld aan de politie. Pas als ze dit verhaal onder ede blijft herhalen en het blijkt dat ze daadwerkelijk liegt kan ze vervolgd worden.
I know.
Ik denk dat Estelle ook pas sinds vandaag weet dat Badr het inderdaad gedaan heeft. Ze wist van niets. Ik geloof dat wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven