Ex, hoe vertel je dat.....

03-08-2012 09:53 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
3 weken geleden heb ik het uitgemaakt met mijn ex. Meteen daarna heb ik iets gekregen met een collega (tijdens de relatie heb ik gevoelens voor hem gekregen en daarom heb ik het ook uitgemaakt).

Eergisteren kwam ex laaste spullen ophalen die hij was vergeten of die ik nog was tegenkomen. Hij heeft er nog geen vrede mee dat het uit is: ik heb een hele lieve brief van hem gekregen waarin ie zegt dat ie nog van mij houdt en hij komt nog bij wedstrijden kijken van mij waar ie eigenlijk niks te zoeken heeft verder.

Maar voor mij is het klaar, het gaat heel lekker (voor zover dat kan in 3 weken) met de collega en ik ben dolverliefd. Ex weet niet dat ik iets heb met de collega en eergisteren kon ik het niet vertellen omdat ie zo hard aan het huilen was; maar ik zal het toch een keer moeten vertellen neem ik of laat ik hem gewoon horen van iemand anders....

Of stuur ik een email/bel ik? Pff geen idee.....vind het zo naar dat ik zo gelukkig ben en hij zo niet zeg maar.
dubbelpost..
Ik heb 2 weken geleden in een topic van TO gereageerd, daarin stond dat ze relatie van een jaar had verbroken na vriend met collega bedrogen te hebben en dat ze toen alweer 2 maanden samen was met collega. Nu is het ineens nog maar 3 weken, was de relatie 1,5 jaar en heeft ze vriend niet bedrogen....tja, wat is t nu TO?

Als je je partner hebt bedrogen en verlaten voor een ander, heeft hij/zij recht om het te weten vind ik, dus als je vrienden wil blijven, zou ik het gewoon vertellen. Overigens zou ik geen vrienden willen blijven met een vent die mij bedriegt, aan de kant zet voor een ander en me dan mezelf voor schut laat zetten door op een pleidooi dat ik nog van hem houd niet meteen eerlijk te zeggen dat hij met die ander door is gegaan...zou ik behoorlijk respectloos vinden
Sorry hoor... Maar als iemand vreemdgaat zijn de reacties niet van de lucht. Wordt er overal geroepen dat je je relatie moet verbreken voor je verder gaat met "de ander".

Is er een TO die eerlijk haar relatie verbreekt omdat ze gevoelens heeft voor iemand anders. Ze is niet vreemdgegaan, maar heeft het haar partner eerlijk verteld en pas daarna iets begonnen met de ander (tenminste, zo lees ik het), is het ook niet goed!!!

Daar snap ik dus niks van...

On topic: TO, ik zou het zo snel mogelijk vertellen aan je ex. Hij moet het van jou horen en niet via via... Het zal voor hem pijnlijk zijn, maar dat heelt wel! Sterkte!
Ik heb met collega gezoend en dat opgebiecht, daarna geprobeerd (dat werkte niet meer) en toen uitgemaakt....
Vind niet dat je hem iets hoeft te vertellen,je was al eerlijk dat je gevoelens voor iemand anders heb...dat is al pijnlijk genoeg voor hem Ja toch?
quote:Flugel1979 schreef op 03 augustus 2012 @ 19:17:

Sorry hoor... Maar als iemand vreemdgaat zijn de reacties niet van de lucht. Wordt er overal geroepen dat je je relatie moet verbreken voor je verder gaat met "de ander".

Is er een TO die eerlijk haar relatie verbreekt omdat ze gevoelens heeft voor iemand anders. Ze is niet vreemdgegaan, maar heeft het haar partner eerlijk verteld en pas daarna iets begonnen met de ander (tenminste, zo lees ik het), is het ook niet goed!!!

Daar snap ik dus niks van...

On topic: TO, ik zou het zo snel mogelijk vertellen aan je ex. Hij moet het van jou horen en niet via via... Het zal voor hem pijnlijk zijn, maar dat heelt wel! Sterkte!Zie de post van TO onder je. TO is dus wel vreemdgegaan, dat had ze er alleen in de openingspost niet bijgezet. Ik blijf het een vreemd verhaal vinden, TO, hoe kan het dat je in je ene post 3 weken een relatie hebt en in de andere al 2,5 maand?
quote:Brabo85 schreef op 03 augustus 2012 @ 21:39:

Ik heb met collega gezoend en dat opgebiecht, daarna geprobeerd (dat werkte niet meer) en toen uitgemaakt....Wat is dan het probleem om ex gewoon te vertellen dat je meteen in een relatie met die collega bent gedoken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven