Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Maar jij nog steeds in een stijgende lijn,wat betreft je gezondheid??

Fijn dat je huisje weer zo mooi op orde is,maar denk je er wel aan om op tijd te rusten??

Ik ga nu effe wat boodschappen doen.. tot straks/vanavond.
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:lichtbron schreef op 03 augustus 2012 @ 10:11:

Maar jij nog steeds in een stijgende lijn,wat betreft je gezondheid??

Fijn dat je huisje weer zo mooi op orde is,maar denk je er wel aan om op tijd te rusten??

Ik ga nu effe wat boodschappen doen.. tot straks/vanavond.

Ja ik ben erg benieuwd bij de volgende controle maar het gaat goed. En had een beetje teveel gedaan van de week maar ik heb een rustig weekend. Morgen zou er een vriendin komen maar die heeft afgezegd dus een heel vrij weekend heb ik.

Even wat puntjes op de i zetten en ik heb voorpret dat de katten eind volgende week terug komen. Lekker vooruitzicht.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goeiemorgen!

Lekker Mleen, even een beetje rustig aan dit weekend. En idd een heerlijk vooruitzicht, geniet daar lekker van!
Tssss, kom ik beneden net, dacht ik dat er een speelgoedkikker van Snaak in de kamer lag. En ik kijk nog eens, en denk eeeeeeh zulke grote kikkers heeft ze toch niet?! Zat er een pad in de kamer!! Helaas zijn we allebei geen helden wat dat betreft, dus een doosje ervoor gezet, en daar sprong hij gelukkig zo in. Nu zit ie inmiddels alweer in de sloot achter huis
quote:maroon5 schreef op 03 augustus 2012 @ 10:39:

Tssss, kom ik beneden net, dacht ik dat er een speelgoedkikker van Snaak in de kamer lag. En ik kijk nog eens, en denk eeeeeeh zulke grote kikkers heeft ze toch niet?! Zat er een pad in de kamer!! Helaas zijn we allebei geen helden wat dat betreft, dus een doosje ervoor gezet, en daar sprong hij gelukkig zo in. Nu zit ie inmiddels alweer in de sloot achter huis

hahhahahah wat een giller. Hoe is die naar binnen gekomen?

Ik kwam mijn postcodeloterij agenda weer tegen. Staat vol met kortingsbonnen voor pretparken, restaurants end. Als iemand wat kan gebruiken dan kan ik het opsturen.
Geen idee Mleen, dat vroeg ik me ook af. We wonen aan een sloot, en ik heb gister de hele dag de achterdeur open gehad, dus ik denk dat ie toen naar binnen is gehupt..

Ik heb van WV al een paar bonnen gekregen, dus mss dat er hier iemand anders is die je er blij mee kan maken, en anders even kijken op het weggeeftopic?

Wat ga je vandaag doen Mleen? Komen ze nu vandaag je pakket brengen, of moet je dat ophalen? Hoop voor je dat het weer net zo'n mooi pakket is als vorige week!
Goedemorgen!

Ik ben niet helemaal happy. Moet teveel dingen doen waar ik geen zin in heb en heb te weinig leuke dingen op de planning.

Nou ja stemming is gewoon ff niet zo best.

Teveel gedaan ook afgelopen dagen denk ik. Gisteren was ik niet zo fit maar toch veel gedaan en tot heel laat op internet gezeten.

Na mijn fietstocht was ik weer klaarwakker.

Nou ja vandaag beetje rustig aan en dan komt het vast goed.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Hahahah Maroon
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Je hebt m toch wel gekust he
Hahahaha, vorige week had ik er eentje in de tuin, en toen zei ik tegen mn vriendin, kus hem even! (ik durf hem niet eens op te pakken, dus zoenen is hem niet geworden haha)

En als je nu eens terugkijkt, naar wat je allemaal al gedaan hebt, word je daar niet een beetje blijer van? Dat je toch zo lekker opgeschoten bent?
Nou het zijn allemaal van die dingen die meer troep lijken te geven

Zo staat er nu weer een bomvol wasrek... staat in de weg... moet gevouwen worden.

En badkamer is fijn dat het gebeurd is maar het is niet heel zichtbaar.

Nouja het is gewoon ff mijn humeur. Gaat weel weer over.
quote:maroon5 schreef op 03 augustus 2012 @ 10:52:

Geen idee Mleen, dat vroeg ik me ook af. We wonen aan een sloot, en ik heb gister de hele dag de achterdeur open gehad, dus ik denk dat ie toen naar binnen is gehupt..

Ik heb van WV al een paar bonnen gekregen, dus mss dat er hier iemand anders is die je er blij mee kan maken, en anders even kijken op het weggeeftopic?

Wat ga je vandaag doen Mleen? Komen ze nu vandaag je pakket brengen, of moet je dat ophalen? Hoop voor je dat het weer net zo'n mooi pakket is als vorige week!

Ja pakket is vroeg gebracht vandaag. Weinig gezonds zat er bij. Van groente alleen witlof en sla en tomaat. Wel hadden we fruit, bananen. Verder wat dingetjes in blik. Vorige week zon mooi pakket dat ik echt hoopte dat er weer zoiets kwam. Heb ik zoveel lekkere gerechten van kunnen maken.

Nou ja, vanmiddag maar even kijken bij de Lidl. Ik wil meer prei gaan eten. Ik hoorde op tv van de week dat die groente goed is voor je nieren. En wat karnemelk halen. Kan ik met die banaan lekkere smoothy maken.

Ja had al gepost bij weggeeftopic maar niemand wil ze. Ook die kortingsbon van Zalando wil niemand .
WV, ging je vandaag op vakantie? Las dat het B was geworden.

Nou fijne vakantie en hopelijk heb je daar ook internetverbinding.
MV, volgens mij werd het een vakantie op Balkonie, en daar heeft ze vast wel internet
Over postcodeloterij gesproken.... ik droomde dat mijn ouders een prijs hadden. En hun buren. Was rare droom.

Hier gaat het al beter. Lekker gedoucht en haar gewassen. Badkamer iets leuker ingericht.

En verder gaat deze dag vanzelf voorbij dus daar troost ik me maar mee

Moeder komt vanmiddag even hier, gaat helpen met (zware) boodschappen. Ik hoop dat ze mijn pakket mee heeft van het weggeeftopic.

Verder kan ik een Iphone overnemen van iemand, voor niet te veel geld. Wel fijn

Moet alleen nog even uitzoeken wat voor abonnement ik neem.
Lekker trouwens Myleen, prei

Fijn te lezen dat je zo goed voor jezelf / je lijf zorgt.
quote:Moonlight82 schreef op 03 augustus 2012 @ 12:45:

Lekker trouwens Myleen, prei

Fijn te lezen dat je zo goed voor jezelf / je lijf zorgt.

In het zh had ik zo onwijs trek in een geklust ei/omelet met kaas. Hadden ze natuurlijk niet. Kon niet meer bedenken wanneer ik het voor het laatst heb gegeten.

Heb net lekker wat eieren geklutst, ham, tomaat, tomatenketchup, ui en veel kruiden erdoor, even in de koekenpan, daarop ger.kaas. Op een vers bolletje met sla. Normaal doe ik meer door het ei maar had niet meer in huis.

Smaakte heerlijk.
Lekker idd. Heb ook eieren. Alleen al die andere dingen niet

Begin een beetje een 'graaier' te worden. Heb nu een gratis broek aan die we op het kamp met een spel gekregen hadden, bij iemand aan de deur.

Supermooie broek, het meisje dat het spel organiseerde verbaasde zich erover en toen heb ik gezegd dat ik m wel wilde hebben. Past perfect

En straks dus die Iphone goedkoop, en spullen van het weggeeftopic.

Nouja dan belandt het iig niet in de vuilnisbak
Zo.... boodschappen gedaan maar ben kapot. t Is warm....!!

Even uitblazen. En heb als verwennerij voor mezelf sushi meegenomen, was in de aanbieding.

Het is inderdaad heerlijk weer. Hopen dat dat morgen ergens in het westen van het land ook is, want ik ga meeten!

En bedankt MV, nu wil ik ook een omelet met kaas

Hier staan gehaktballen met bloemkool op het menu. Ook lekker.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
Ik heb net een pakket uitgepakt van weggeeftopic

En die sushi echt opgevroten. Hahaha ik heb echt aangevallen, had te weinig gegeten denk ik vandaag.
Moon, ik heb je nog niet gemaild, te druk geweest.

Thee, hoe gaat het met je? Heb je alweer wat gegeten.

Hmm sushi, lekker! Ik maak vanavond denk ik hapjes voor mezelf. Ouderwetse garnalen cocktail, jalapeno pepers met roomkaas en spek en nog wat. Oh misschien wel gevulde eieren!
Ok, goed dat je het zegt Dan weet ik dat er niks 'kwijt' is want dat zou vervelend zijn.

Jouw avondeten klinkt ook lekker!
Ja, ik maak graag op vrijdag lekkere hapjes als avondeten. Echt fijn vind ik dat, het weekend inluiden met een beetje luxe.
weekend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven