koffiemachine
vrijdag 3 augustus 2012 om 21:25
Ik ben van plan om een koffiemachine aan te schaffen, zo één waar je ook de melk mee kunt opschuimen, handmatig dan wel ingebouwd.
Ik heb al heel veel merken bekeken en reviews gelezen, maar wat ik vooral belangrijk vind dat ze niet zo'n lawaai maken, ik zit er denk ik wel mee dat we geen reklame kunnen maken, maar jullie zijn vast wel vindingrijk om me raad te geven.
Ik wacht af.....en als ik mijn keus heb gemaakt, ja dan komen de bonen nog.....
Ik heb al heel veel merken bekeken en reviews gelezen, maar wat ik vooral belangrijk vind dat ze niet zo'n lawaai maken, ik zit er denk ik wel mee dat we geen reklame kunnen maken, maar jullie zijn vast wel vindingrijk om me raad te geven.
Ik wacht af.....en als ik mijn keus heb gemaakt, ja dan komen de bonen nog.....
vrijdag 3 augustus 2012 om 21:46
vrijdag 3 augustus 2012 om 22:03
vrijdag 3 augustus 2012 om 22:15
Wij hebben 'm in een koffie speciaal zaak gekocht. Maar ik zie hem ook op internet bij de diverse sites. Kan je misschien een mooie aanbieding krijgen. Eerst kijken bij de speciaal zaak en dan zoeken op internet. Voordeel van zo'n zaakje is dat ze je kunnen helpen in geval van problemen (nooit gehad) en je lekkere koffie kunnen aanraden...
zaterdag 4 augustus 2012 om 10:41
Wij hebben ook een Delonghi (esam 5500)
Geweldig ding dat makkelijk te bedienen is en ook het onderhoud is simpel.
We hebben voor deze gekozen omdat de reviews goed waren. Veel apparaten schijnen moeite te hebben om de eerste kop koffie goed warm te zetten. (bij veel apparaten moet je eerst 1 kop zetten, voordat hij echt warm is)
Bij deze Delonghi is dat niet zo. Ook de jura apparaten komen wat dat betreft goed uit de testen. (Bosch daarentegen niet)
Hopelijk heb je wat aan mijn berichtje.
Geweldig ding dat makkelijk te bedienen is en ook het onderhoud is simpel.
We hebben voor deze gekozen omdat de reviews goed waren. Veel apparaten schijnen moeite te hebben om de eerste kop koffie goed warm te zetten. (bij veel apparaten moet je eerst 1 kop zetten, voordat hij echt warm is)
Bij deze Delonghi is dat niet zo. Ook de jura apparaten komen wat dat betreft goed uit de testen. (Bosch daarentegen niet)
Hopelijk heb je wat aan mijn berichtje.
zaterdag 4 augustus 2012 om 11:46
Wat leuk al de reactie's, ik denk dat ik na gisteravond de hele boel heb uitgeplozen, voor een delonghi ga, de ecam 23450, is tot beste keus uitgeroepen, en mss dat die na de esam 5500 is uitgekomen?
Ik moet er niet één hebben waar je elke keer de gebruiksaanwijzing moet raad plegen.
En anders de esam 5500
Ik moet er niet één hebben waar je elke keer de gebruiksaanwijzing moet raad plegen.
En anders de esam 5500
zaterdag 4 augustus 2012 om 17:57
zaterdag 4 augustus 2012 om 20:21