koffiemachine

03-08-2012 21:25 31 berichten
Ik ben van plan om een koffiemachine aan te schaffen, zo één waar je ook de melk mee kunt opschuimen, handmatig dan wel ingebouwd.

Ik heb al heel veel merken bekeken en reviews gelezen, maar wat ik vooral belangrijk vind dat ze niet zo'n lawaai maken, ik zit er denk ik wel mee dat we geen reklame kunnen maken, maar jullie zijn vast wel vindingrijk om me raad te geven.

Ik wacht af.....en als ik mijn keus heb gemaakt, ja dan komen de bonen nog.....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zo ene van George Clooney.

Maar dan zonder melkschuimding,gewoon de simpelste.

Voor melkschuim heb ik een ding van de Hema van 7 euro of zo...
Wij hebben een echte Italiaanse Quick, top ding, lekkere koffie (je eigen bonen/favoriete melange, degelijk en eenvoudig. En dan in combinatie met de melkschuimer van George. Stil, handig en snel. Een aanrader, kost wat, maar dan heb je ook wat!
oke, maar daar doe je van die cups in? Ik bedoel wel eentje met bonen.
ik reageerde op lady.
Delonghi of Bosch volautomaat.
verba volant, scripta manent.
Biebsel ziet er degelijk uit op google, maar wel duur ja.
Als je hem in 15 jaar afschrijft, wat 'zie makkelijk moet halen als je 'm regelmatig schoonmaakt en goed onderhoudt, dan is is helemaal niet duur. Dat moet een George, Bosch of deLonghi nog maar zien te halen... En dan zijn die weer veel duurder :-)
biebsel, die kop je zeker in een ''aparte zaak'' ?
Wij hebben 'm in een koffie speciaal zaak gekocht. Maar ik zie hem ook op internet bij de diverse sites. Kan je misschien een mooie aanbieding krijgen. Eerst kijken bij de speciaal zaak en dan zoeken op internet. Voordeel van zo'n zaakje is dat ze je kunnen helpen in geval van problemen (nooit gehad) en je lekkere koffie kunnen aanraden...
Ik heb het opgeschreven biebsel, bedankt
Succes met je keuze!
Delonghi ecam 23450

Geweldig ding!
Een Jura. Dat is een echte machine.

Maar... Alle apparaten die bonen malen maken herrie.
@ TO,ja die ik bedoel is met cups,weet niet of ze die met bonen hebben eigenlijk?
http://www.koffiediscounter.nl/
Wij hebben ook een Delonghi (esam 5500)

Geweldig ding dat makkelijk te bedienen is en ook het onderhoud is simpel.

We hebben voor deze gekozen omdat de reviews goed waren. Veel apparaten schijnen moeite te hebben om de eerste kop koffie goed warm te zetten. (bij veel apparaten moet je eerst 1 kop zetten, voordat hij echt warm is)

Bij deze Delonghi is dat niet zo. Ook de jura apparaten komen wat dat betreft goed uit de testen. (Bosch daarentegen niet)

Hopelijk heb je wat aan mijn berichtje.
Alle apparaten die bonen vermalen maken lawaai, want die bonen zijn niet zomaar fijn. Maar is toch juist lekker, maakt toch dat je zin krijgt in je verse bakkie? Hier staat een Italiaanse Titanium, via Marktplaats gekocht, en hij bevalt heel erg goed.
Wat leuk al de reactie's, ik denk dat ik na gisteravond de hele boel heb uitgeplozen, voor een delonghi ga, de ecam 23450, is tot beste keus uitgeroepen, en mss dat die na de esam 5500 is uitgekomen?

Ik moet er niet één hebben waar je elke keer de gebruiksaanwijzing moet raad plegen.

En anders de esam 5500
Hier Jura Ziet er ook mooi uit vind ik En heerlijke koffie
Gekocht vanmiddag de delonghi ecam 23450, kon ik in de winkel meteen uitproberen, stond daar opgesteld.

Krijg er nog een gratis ijsmachine bij.

Nu wil ik ook weten wat jullie de lekkerste koffiebonen vinden.
Gefeliciteerd, goede keus!!

Wij zijn dol op Corleone bonen van Simon Levelt. Ook via internet te koop. Kanis en Gunnink heeft ook heerlijke koffiebonen. DE vind ik niet lekker en deze bonen laten ook een vies plaklaagje achter, beetje olieachtig.
Wij hebben de ' la perla' koffiebonen van de appie. Betaalbaar en de koffie is erg goed te doen.

Maar voor echt echt lekkere koffie en een verwennerijtje haal ik soms een duur zakje bonen bij de koffie-winkel
Ohwja, kijk uit met de koffiebonen van de Lidl, hier schijnen af en toe steentjes tussen te zitten, die laten je machine vastlopen en dit is niet zo goed voor het apparaat
Laat ik nou net een pak DE gehaald te hebben bij Appie, is die plakkerigheid in de kopjes of in de machine? Nou ik maak het op en kijk dan eens weer.

Ik ben gewoon een beetje zenuwachtig om dat ding te starten, ga eerst het boekje eens uitpluizen.

En niet naar Lidl dus...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven